![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שני אמנים/ממציאים גרמניים פיתחו מכונת משחק שממחישה את העקרון הבודרארי של טשטוש הגבולות בין מציאות מדומה לממשית: כשהמשחק עושה טעות במשחק לא נשמעים צלילים וצפצופים המבשרים כי הוא "אכל אותה", תחת זאת הוא חוטף הצלפות ממשיות על ידיו (ראו תמונה בכתבה). לכתבה המלאה: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
טשטוש הגבולות? נראה יותר כמו חציית הגבולות. ללא חוק גודווין כבר הייתי אומר משהו על ה"אמנים" האלה. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |