![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא נדרשתי לשאלה הזו בכלל עד הסקר הזה. אמנם חשבתי על מה ''עשיתי'' - אבל מסתבר שזה כלל רק דברים פאסיביים (למשל, למידה). באותה צורה הגיבו כמה חברים שלי שהראיתי להם את הסקר. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
טוב, למידה זה לא לגמרי פאסיבי. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
קודם כל, בשבילי כרגע זה כן. שנית, בלאו הכי אי אפשר בשום אופן להציג למידה כיצירת משהו, לפחות לא בתואר הראשון. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שכחתי שצילמתי כמה תמונות לא רעות בשנה האחרונה (תוכלו לשפוט בעצמכם כאן: flickr.com/photos/shlevich), כך שניתן לומר שיצרתי אומנות, לפחות ברמה מסוימת. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |