![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כל עם רציונלי מוכן לשלוח אנשים כדי להגן על שאר העם ןבטח שלא במטרה שימותו, למעשה כל עם רציונלי שיש בידו פיתרון לניעת המוות במילחמה בכל דרך שהיא יפעל כך גם עם עדיין יפגע האויב. מהותה של מלחמה הוא דבר לדיון ארוך מאוד, בדרך כלל זה שטות של מנהיגים שלא מסכנים את עצמם בשום צורה אבל בטוחים כי מטרתם כל כך ראויה וכי אין בעיה עם זה שדם כל שהוא ישפך על השולחן. למעשה עם המנהיגים שלנו היו באותה סכנה כמו החיילים שלנו הרי שאני בטוח כי פתרונות היו מגיעים הרבה יותר מהר. יתכן וזה מה שמנסים לעשות היום עם יו''ר הרשות עראפת. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
האם אתה מבחין בהבדל בין מה שציינת כ"לשלוח אנשים כדי.." ובין מה שאני ציינתי כ"מוכן להקריב חלק קטן מאנשיו כדי.." ? אם הבנת ממני כי המטרה היא המוות כשלעצמו (כנראה בגלל הפועל "להקריב"), הרי שהבנת לא נכון או שלא קראת את המשפט את סופו. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |