![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נו, יחסית לסימולציה של המוח נוירון-נוירון, סימולציה של שאר אברי הגוף (ברמת הרזולוציה שמשפיעה על הקלט הנוירוני) נראית לי משימה פעוטה... | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הלוואי שזה היה כך... שים לב כמה זמן לוקח לתינוק ללמוד את יכולות השימוש בגופו שלו. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זו נראית לי בעיה שונה מאוד מבעיית הסימולציה, אבל אם כבר - אז נו, תוך שלוש-ארבע שנים התינוק כבר די שולט בתורה הזו (ספורטאים, רקדנים ואשפי דוקים ממשיכים ללטש אותה במשך שנים, אבל רק בשוליים של הניואנסים). לעומת זאת, יכולות השימוש במוח הן ארץ לא-נודעת שכולנו, כל חיינו, רק ממפים בה שבילים צרים. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |