|
||||
|
||||
מה זה משנה מהם כישוריו? חסרים אצלנו שונאי ערבים? שונאי מוסלמים (עם הנמקות)? שונאי נוצרים? אינני מתכוון למבקרי אלא לשונאי ויש הבדל מאד ברור ביניהם. |
|
||||
|
||||
ומה זה משנה אם אצלנו יש שונאי ערבים לעצם הדיון באנטישמיות של מישהו שהוא לא אצלנו? |
|
||||
|
||||
המשפט הראשון שלך, "מה זה משנה מהם כישוריו?", מתייחס בנראה לתיאודוראקיס. לא הבנתי מה הקשר בין המשפט הזה לשאר התגובה. |
|
||||
|
||||
אתה טענת ש"האנטיישראליות שבקרב השמאל והאינטלקטואלים איננה אנטישמיות". הביאו לך דוגמה של איש שמאל שהאנטיישראליות שלו היא אנטישמית מאוד. מה יש לך לומר על זה? |
|
||||
|
||||
יש שונאים בכל מקום. תאודוראקיס איננו איש שמאל אופייני. אמרתי כבר קודם שאיננו מתווכחים אצל מי יש יותר שונאי זרים. תעבור על כל האמנים אצלנו. אריאל זילבר, יענקלה רוטבליט ואחרים לא שמעתי. אני עומד מאחורי דברי שקול השמאל במערב איננו אנטישמי בעיקרו. האם אין שם בכלל אנטישמים? בודאי שיש. תמיד היו.אצל רבים- רבים מדי אצלנו כל מי שמבקר את מדינת ישראל הוא אנטישמי.גם אני על פי ההגדרה הזאת אנטישמי. |
|
||||
|
||||
נראה, לאור דבריך, שכדאי לך מאד לברר עם עצמך מהי "אנטישמיות". ועוד דבר שנראה שכדאי לך לחשוב עליו: באיזו מידה "ביקורת" על ישראל אינה אלא מסווה בלבד לאנטישמיות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |