![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כן נכון וכן נכון. להסכם שלום שלא מקובל על השכבות הרחבות במדינות ערב (ובוודאי במדינות גדולות ומשפיעות כעיראק ומצריים) כדאי לקרוא ''הסכם הפסקת אש זמני''. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא דיברנו על זה. דיברנו על כך שלפחות באופן תיאורטי, מצרים ועיראק יקירו בבעלות היהודים שעזבו על הרכוש שהשאירו או מכרו במחירים סימליים. אם לא יכירו- לא יהיה שלום. בסופו של דבר מה שעומד בבסיס ההשקפה שלך היא התפיסה ששלום עם הפלסטינאים הוא טובה שאנחנו עושים להם. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני דיברתי על זה ששלום הוא טובה שהעולם הערבי יעשה לישראל - אם היא תעמוד בתנאים הנדרשים. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כל הסכם שלום1 הוא זמני ויופר ברגע שאחד הצדדים יגיע למסקנה שאי הפרתו מנוגדת לאינטרסים שלו. 1 כמו כל הסכם2. 2 כמו כל דבר מלבד הזמן עצמו3. 3 אולי. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |