![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
את ששת הסעיפים שלך אפשר לחלק לשתי קטגוריות: 1. מורה קונפורמי שאינו מעלה דילמות לדיון. 2. מורה שאינו פוחד להעלות ספקות וראיה מורכבת. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
3. מורה שחושב שערכיו הם הנכונים ווכופה את דעתו על תלמידיו. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לדעתי ממש לא. אין דין המורה הספקן מסעיף 3 כדין המורה המטיף מסעיף 6. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
המורה בסעיף 6 יכול להיות בכל אחת מהקטגוריות שלי, למרות שסוף המשפט המתנה ציון בהשתתפות אקטיבית, מתאים למורה הקונפורמי. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |