|
||||
|
||||
אולי הם מייצגים את1 אותם 12,000 מתוך מאה אלף מגיבים ברשת שהביעו תמיכה ועידוד לרצח הנ"ל. או את אותם 25% מהמגיבים לנשיא ריבלין שהשתלחו בו על גינויו לרצח תינוקות. 1 נתונים שזה עתה שמעתי ברדיו מחברה שמנטרת את האתרים החברתיים כדי למצוא תגובות לאירועים כאלה ולפלח אותם. |
|
||||
|
||||
ניטפוק: 12,000 תגובות. לא 12,000 מגיבים (שהרי ידוע שכולן הן תגובות של אבישי רביב בשמות בדויים שונים). |
|
||||
|
||||
נכון, אבל אז גם לא מאה אלף מגיבים. בשביל לטעון שההטייה באחוזים היא משמעותית (השערת האפס), תצטרך להביא טיעון משכנע מספיק. |
|
||||
|
||||
המומחה ציין שם שבערך חצי מאותן תגובות הגיעו מפרופילים עם שמות אמתיים. להערכתו חלק ניכר מהם לא היו שמות בדויים. לא בדקתי את הנתונים בעצמי ואני לא מתכוון לטעון טענות לגביהם. |
|
||||
|
||||
שזה לא תומך בטענת ההטייה, עד כמה שאני מבין? תקן אותי אם אני טועה. |
|
||||
|
||||
אין לי מושג. אבל יכול להיות שיש הטיה לטובת תגובות שליליות (מי שכועס נוטה יותר להגיב). |
|
||||
|
||||
גם אם 12% יהפכו לשישה אחוז, זה עדיין חלק לא זניח מהאוכלוסיה, וכמו בטוקבקים - קולו נשמע יותר גם בתחומים אחרים. |
|
||||
|
||||
אנחנו מכירים את סוג המוסר שעוסק במדידת ערכו של ציבור אחד. ברור שקולך לא רועם כשערבים מנסים לרצוח יהודים וההסתה הרצחנית המפורשת (להבדיל מטוקבקים) חולפת בין אזניך כמשב רוח מרענן. בתרבות שלנו, בהנהגה, בקרב מובילי הדיעה, בחינוך, ובתקציב המדינה אין תמיכה לגזענות או אלימות נגד גזע מסויים. הרי אין אפילו מפלגה שתייצג את אותם מאות האלפים שאתה מצביע עליהם. |
|
||||
|
||||
לא כל כך הבנתי מה ניסית לומר, או איך הוא מתקשר לתגובה שלי. אני לא טענתי שאותם 12,000 שייכים לציבור אחד1. 1 אלא אם כמובן הוא מוגדר כ'ציבור שתומך בהרג חסר אבחנה של ערבים', שזאת לא הגדרה, זאת טאוטולוגיה. |
|
||||
|
||||
אדרבה, בהר ונמק. מי הציבור הקדוש? |
|
||||
|
||||
לא יודע, נראה שאתה מנסה לגרור אותי בלשוני ולשים מילים בפי. |
|
||||
|
||||
שוב אתה מייחס לי כוונות ויכולות של מלאכי שרת. רוצה- תסביר, לא רוצה? כרצונך. |
|
||||
|
||||
שאלת שאלה תגובה 661130, עניתי תשובה תגובה 661137. לא ברור לי מה אתה רוצה ממני מעבר לזה. |
|
||||
|
||||
אולי הם מייצגים את אותם 12,000 מתוך מאה אלף מגיבים ברשת... שתסביר למי התכוונת? (גוף שלישי זכר רבים ומשלימים עם קיומם) |
|
||||
|
||||
אני מפנה אותך (שוב) להערת הרגל בתגובה 661130. (להסביר למישהו את המונחים שהוא טבע בשאלתו באמת כבר לא קרה לי מזמן). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |