![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
גם אסא כשר טוען שמותר להרוג חפים מפשע במתכוון (כמובן באופן מידתי לתועלת הצבאית). גם החוק הבינלאומי גורס כך. לא ראיתי שציינת את המקורות הללו. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אוקי, אז אם אני מבין אותך נכון, הטענה שלך היא שלאסא כשר, לחוק הבינלאומי ולספר "תורת המלך" יש בערך אותה השקפה לגבי הריגת חפים מפשע מקרב העם האויב? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא, אני טוען שעצם הדיון (אקדמי או הלכתי) ''מתי מותר להרוג חפים מפשע בשעת מלחמה'' אינו פסול, גם אם המסקנה שהמחבר מגיע אליה שונה מהמסקנה שלך. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא כתבתי שהוא פסול. תגובה 670746. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם הגענו להסכמה שהספר אינו פסול, מה טוב. שבת שלום. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |