 |
ידעתי שאני לוקח סיכון, אבל אני שמח ללמוד מחדי האוזן שכאן. אכן, אצל האיגלז האקורד השלישי מז'ורי ואצל קלפטר מינורי, אבל איכשהו באוזן זה פחות מורגש ובייחוד שגם הקצב ושאר האקורדים הלאה ממשיכים לעקוב אחרי האיגלז.
אגב - לפי ספר האקורדים "צליל מכוון" של קלפטר (סליחה שפתחתי אותו יובל, את האיגלז אני מכיר בעל פה אבל לא את יושבעלגדר), גם האקורד החמישי מינורי Dm, אבל לדעתי הוא קרוב מאד למז'ור F שעוקב אחרי האיגלז.
כמו שאפשר להבין, שמיעה הרמונית היא לא התכונה המז'ורית של האוזניים שלי, למרבה הבושה. קל לבלבל אותי בין אקורדים דומים.
|
 |