![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ברמה העקרונית אתה צודק, ואני גם מסכים עם דרך המחאה של יעקב. ברמה האבסורדית, הבקשה ''אנחנו אחים, תהיה שם בשבילי'' היא אבסורדית לטעמי, ולכן אני מנסה להראות את האבסורד בכך שאני אחיל אותו עלי, כלומר אבקש מיעקב ''להתחשב'' בי, דהיינו לפעול בצורה אקטיבית נגד אמונתו למעני. שים לב ש''להמשיך לחיות את חייך בלי להתייחס...'' לא שקול ל''חרם צרכנים'', כי חרם צרכנים פירושו התייחסות לכך שהחנות פתוחה בשבת, ופעולה בהתאם. אין גם ספק שחרם צרכנים יכול להשפיע על בעל החנות, ולגרום לו לסגור אותה בשבת, ובכך משפיע על יכולתנו לקנות בשבת. שוב - המחאה היא לגיטימית, הדיבורים על ''אנחנו קרובים, נא להתחשב'' היא האבסורד. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני לא מקבל את טענת ''אחים אנחנו'' באופן גורף, אבל אם נרד לרגע מהאנטגוניזם שהכפיה הדתית מביאה עלינו, בניסוח מתון יותר הקריאה להתחשבות בזולת מקובלת עלי. כמובן, אני לא מתכוון להניח לזולת לסחוט אותי רגשית עד כדי הימנעות מקניות בשבת או אכילת חזיר, אבל נדמה לי שדווקא יעקב לא ממש ביקש את זה, אלא רק שנכבד את זכותו להצביע בארנקו. שיצביע. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |