|
||||
|
||||
מה חוטא לאמת? שהמאמר הוא גיבוב שטויות? או שהילדים הם כן רכוש המדינה? מה, בשורה התחתונה, מעבר לקישור למאמר המבולבל, רצית לומר בהקשר זה? |
|
||||
|
||||
בחדר הילדים אצלך יש שולחן, ארון, מיטה וכו', והילדים שלך הם המשתמשים בהם. אבל אם הם ירצו לשים את השולחן הפוך, על המיטה, בתוך הארון, אתה תגיד "לא", וזה לא יקרה. של מי המיטה, השולחן והארון? אתה לא צריך (אבל כמובן מוזמן) לענות לשאלה הזאת, היא חסרת טעם. יש שלוש שאלות עם טעם בנושא: 1. למי יש את המילה האחרונה בכל הנעשה ברהיטים הנ"ל? 2. מי משתמשים בדרך כלל בנ"ל? 3. מתי, כמה ואיך מתערבים החבר'ה מ-1 בענייניהם של החבר'ה מ-2? עכשיו נענה על השאלות המקבילות בנוגע לילדים שלך: 1. המדינה. 2. אתה. 3. תלוי. אם אתה רוצה להחזיק את פעוטך ככה-וככה דקות אחרי הלידה, להשאר בבית החולים לא פחות משלושה ימים, לשלוח אותו לבית הספר שהמחשב בחר לך, בדיוק באותו הזמן כמו כולם, וכו' - זכית! המדינה תסייע בידך כפי יכולתה. אבל אם אתה רוצה לעשות משהו קצת אחר... |
|
||||
|
||||
אני לא בטוח שעזרת, ובינתיים הפרטתי גם את הקיר שליד הארון. אני חושב שצריך לתת לברקת להסביר מה היא רצתה, כי אתה באמת לא עוזר כאן, ואני עדיין מנסה להבין אותה. |
|
||||
|
||||
דווקא דורפל הסביר לא רע. ורק למסביר לצרכן יש פתק שמאשר לא להבין אותי. (אגב, המאמר שקישרתי אליו אכן מבולבל. כתוב לא טוב. בהחלט). |
|
||||
|
||||
(הוא לא סתם מבולבל וכתוב רע אלא מלא קביעות מצוצות מהאצבע והכללות בלי ביסוס) |
|
||||
|
||||
הוא גם טריגר לא רע לדיון. |
|
||||
|
||||
הייתי רוצה לשמוע הסבר מהמקור, אלא אם את עובדת בשיטת הפתקים. |
|
||||
|
||||
מה השאלה? |
|
||||
|
||||
מה *את* אומרת בהקשר זה? (לא בהתבסס על המאמר המבולבל). |
|
||||
|
||||
אני מבינה שהכוונה לשאלתך שב תגובה 414695 . ובכן, ציינתי שמה שאמרת ב תגובה 414226 אינו מדויק, שכן למדינה יש דריסת רגל בביתך כברירת מחדל. אבל גם את זה כבר כתבתי ואתה עדיין טוען שאינך מבין. מה אני רוצה להגיד בזה? שתרד מהארץ. אה, זה לא יעזור. שמע, אתה בנאדם אינטליגנטי, העמדת צאצאים לתפארת. המידע גלוי, וכל אחד עושה איתו, או לא עושה איתו, מה שהוא מבין. יש הרבה אנשים שהמצב הזה נוח להם, יש הרבה אנשים שהוא לא נוח להם, יש כאלה שאין להם דעה. אבל זה המצב. |
|
||||
|
||||
זה למדינה יש דריסת רגל בביתי, זה ידוע, אבל זה לא היה הנושא לדיון שניסית להציג, עפ''י מה שכן הצלחתי להבין. אם את לא רוצה לדוש בזה, לא נורא. |
|
||||
|
||||
1. הבאתי לידיעת הקוראים מאמר שקשור לנושא הדיון. 2. הגבת עליו (בחריפות). 3. תיקנתי פרטים בתגובתך. כבודו מעוניין שאמשיך לדבר על ... מה? |
|
||||
|
||||
1. הבאת מאמר מבולבל. 2. הצבעתי על ליקויים במאמר. 3. הצבעת על בעיות שיש, לדעתך, בהצבעת הליקויים שלי, מבלי להתייחס לשם מה הובא המאמר המקורי (כלומר, האם את בעצמך רצית להעביר דרכו מסר כלשהו). אז אני עדיין רוצה להבין מה ניסית לומר בהתחלה (או יותר נכון רציתי, לפני שזה הפך למין בלגן הזוי). |
|
||||
|
||||
מה ז"א לשם מה הבאתי אותו? מצאתי קישור מעניין, הדבקתי אותו במקום הרלוונטי באייל. האם אתה חושב שאני חייבת לפרוש גם כן תזה מפורטת משלי, או להגן על אותו מאמר? מה גורם לך לחשוב כך? |
|
||||
|
||||
אין לי מושג מה גרם לי לחשוב כך. אולי משהו בפתיח שלך בתגובה ההיא, אולי המעורבות לך בנושא בכלל בדיונים. אם לא - אז לא. טעות. טועים. רק בפעם הבאה, אם את לא מתכוונת לפתח דיון בעצמך, לפחות תקשרי למאמר ששווה משהו. |
|
||||
|
||||
אם כבר מדברים בכנות, דווקא המעורבות שלי בנושא גרמה לי להסתייג. אני לא נציגה של אף גורם או אדם (מלבד עצמי ובני), ולא מעניין אותי לספק מניפסטים כבקשתך. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |