![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני שוב שואלת: האם לשיטתך לא היה מן הראוי לפזר גם את החוגים למדעי היהדות ולמחשבת ישראל? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא יודע. למה? אם אחד מהם פועל מתוך אינטרס מפורש לקדם את ענייניהם של היהודים ולא רק ללמוד עליהם, אז לשיטתי צריך לסגור אותו - לא להפריד אותו. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
גם החוגים האלה מניחים מראש שיש חשיבה יהודית ותפיסת עולם יהודית. במה זה שונה מאשר להניח שיש חשיבה נשית ותפיסת עולם נשית? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
האם את מתכוונת- לאחד? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא לאחד, לחסל. הם הרי לא עומדים בקרטריונים של המסביר לאקדמיות יותר משעומדים בהם החוגים למגדר. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |