![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה הגיוני כל זמן שלא יודעים שהוא כותב על בסיס מניפולציה תחבירית, ברגע שיודעים את זה הגיוני להסיק שהוא לא תבוני. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
קרא שוב - אמרתי שהוא חלק אחד ממערכת שהגיוני להסיק שהיא תבונית. אני אוסיף - אין שום הגיון להסיק שהאדם הממוצע הוא תבוני, ושהיא - המערכת שהוא חלק אחד בה - איננה, אם הוא מנפק את אותן התשובות. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מהי המערכת הגדולה יותר שהאדם התבוני הוא חלק ממנה? (כלומר מי שנותן את הפלט בטיעון הסיני)? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
בהודעה שביקשתי ממך לקרוא שוב הסברתי שהחלק השני הוא ספר החוקים, והשלישי הוא ניירות (או מחשב) שבהם הוא משתמש כעזר לזכרונו בעת שהוא מבצע חישובים ארוכים. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |