|
||||
|
||||
1. על פי המאמר הבא בין באר שבע לקרית גת יש אקלים ערבתי(מדברי למחצה). 2. אם קרית גת היא חצי מדבר זה משפיע על איכות החיים של האנשים ומקשה על גידול צמחיה, זה שניתן באמצעות משאבים להפוך אותה לירוקה רק מעביר את השאלה ללמה האנשים רוצים להשקיע את המשאבים האלה (או למה המדינה מסבסדת). 3. בין באר שבע לרמלה יש שלוש תחנות רכבת (קרית מלאכי, קרית גת,להבים-עומר) ובין אשקלון לקרית גת יש 20 קילומטר השאלה היא מה השטחים המתים האלה תורמים למישהו, אם קרית גת היתה מתחברת לאשקלון ממזרח גם היתה לה תחנת רכבת וגם הרבה דברים היו קרובים אליה. |
|
||||
|
||||
(להבים-רהט)(עומר נמצאת בכיוון השני) |
|
||||
|
||||
צודקת,תודה. |
|
||||
|
||||
ולקרית מלאכי אין (עדיין) תחנת רכבת. |
|
||||
|
||||
יש בזה משהו. אבל זה בבניה. |
|
||||
|
||||
לא ממש. בנו רק את הרציפים (ואת המעבר התת-קרקעי ביניהם), בטענה שדחיית הבניה תדרוש השבתה של תנועת הרכבות. בניית התחנה עצמה עוד לא אושרה אפילו בוועדת התכנון והבניה האזורית (שלא לדבר על תקצוב הבניה). |
|
||||
|
||||
אם יש רציפים, זה לא אומר שיש תחנה? |
|
||||
|
||||
לא. אולי בונים שם נמל. |
|
||||
|
||||
זה לא על יד הים. אתה בטוח שלא מדובר על נמל תעופה? |
|
||||
|
||||
לדוגמה תחנת הרכבת כפר חב"ד [ויקיפדיה]. |
|
||||
|
||||
לא. תחנה זה קצת יותר ממשטח בטון מוגבה לצד המסילה. זה מבנה, חניה, סככות, דרכי גישה שדורשים היתרי בניה ותקצוב ועוד כל מיני דברים (כמו ריצוף, קופות, מעליות) שדורשים רק תקצוב. כאמור, תכניות הבניה עוד לא אושרו והבניה לא תוקצבה, למעט החלקים שלא ניתן לבנות בלי להשבית את תנועת הרכבות. |
|
||||
|
||||
על פי Train station [Wikipedia] תחנה היא מתקן של הרכבת שבו רכבות עוצרות בקביעות לצורך הורדת או העלאת נוסעים או מטען. בדרך כלל הוא מכיל רציף סמוך למסילה ומבנה. זאת אומרת שאפילו הרציף מיותר, ברגע שיש מסילת רכבת וסימון כלשהו, ניתן להחליט שזאת תחנת רכבת. |
|
||||
|
||||
אני די בטוח שרכבת ישראל ומשרד התחבורה לא עובדים לפי ההגדרות של ןיקיפדיה. |
|
||||
|
||||
אתה רואה, זאת הבעיה! _____ (: |
|
||||
|
||||
וחבל, אין סיבה להקים מבנה מפואר וממוזג בשביל תחנת רכבת, במיוחד כאשר הרציף, איפה שהנוסעים נמצאים רוב הזמן, נמצא בכל מקרה מחוץ למיזוג. אם ממקמים את הרציפים כך שהנוסעים יכולים לחכות במזגן ולהגיע תוך שניות לרציף (במו בב"ש צפון ובניגוד לחלק גדול מהתחנות) זה כבר עניין אחר. ואגב חסכון בעלויות, טוב תעשה הרכבת אם תחסוך קצת במאבטחים, ברכבת נתניה בשעות הלילה יש לפחות 4 מאבטחים ומספרם עולה לעיתים על הנוסעים, על שום מה ולמה? |
|
||||
|
||||
גם בלי מבנה מפואר וממוזג, הקמת תחנת רכבת דורשת אישורי בניה, ונכון לעכשיו, למעט המסילה והרציפים אין אישור לבנות שום דבר נוסף. רכבת ישראל נסתה להעביר את תכניות הבניה של התחנה כחלק מפרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע שהוגדר כפרויקט תשתית לאומי ועבר אישורים בהליך מקוצר. הנסיון נכשל ואישור הבניה עבר לועדת התכנון האזורית. אין לי שום מושג מה הן דרישות הבטחון בתחנת נתניה. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |