בתשובה לסמילי, 13/03/03 17:24
נסכם. 135397
1. כדי לחסוך אי-אילו מאות מלבנים, אני אמנע מלשאול מה ההגדרה של "חוקר טוב". הרשה לי רק להעיר שעוד לא מצאו לזה מבחנים אובייקטיביים. אם החוקר הטוב שלנו כתב מאמרים על פרטי הפרטים של תאוריה שכבר לא מתעניינים בה, הוא עלול להתקל בבעיה כשהוא מנסה להרשים אנשים בכישוריו כחוקר.

2. כל מה שכתבתי על מחשבים קוונטיים מבוסס על התרשמות שלי, כמי שאינו מומחה בתחום.
אם מדובר בהלכה למעשה, דהיינו בחירת תחום מחקר לתואר שני או שלישי, המלצתי היא לבחור מנחה טוב, ולשמוע בקולו.
נסכם. 135564
1. מסכים.

2. אני חושב שכדאי להוסיף עניין אישי ויכולת אישית, אבל, מצד שני, אולי לא.
נסכם. 147230
מה שמזכיר לי את הסיפור על השפן שישב בפתח מערה וכתב במחברת. ניגש אליו שועל ושאלו לפשר מעשיו. ענה לו השפן כי הוא כותב תזה.
"על מה" שאל השועל.
"השפן הוא החזק שבחיות היער" ענה השפן ללא היסוס.
"מעניין" ענה השועל, "אפשר לראות הוכחות?"
"ודאי" ענה השפן "היכנס אחרי למערה והוכיח לך אחת שתיים".
נכנסו השפן והשועל. אחרי כ-‏5 דקות יצא השפן שכל פרוותו אדומה - ולשועל אין כל זכר.
כך היה גם עם הדוב והזאב.
לבסוף, הינשוף, שעמד כל העת על גזע עץ סמוך למערה לא התאפק ושאל את השפן, כיצד ייתכן הדבר. השפן שרק ומן המערה יצא טיגריס.
"תכיר" אמר השפן "זה המנחה שלי".

מוסר השכל: (כפי שאמרת אתה) בחר מנחה טוב ושמע בקולו.
מעולה! 147310
מעולה! 147443
אני מוחה על ההתעללות בשועלים!

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים