בתשובה לשועל, 06/05/03 17:38
על מה אתה מדבר? 145160
אני יצרן של חלק במראה של הונדה. החלק מגיע להונדה, עובר ביקורת איכות, וכאן נגמר הקשר שלי איתו. מה בכלל הקשר שלי לתקלות במראות, מוסכים מורשים ושירותי תמיכה?
מאיפה בכלל יש לי נציגים לשלוח לכל העולם? אני בעסקי תעשייה ולא שירותים.
מה אני צריך פרסום? כל מי שבתחום יודע איך להגיע אלי. את אף אחד לא מעניין מה אני עושה להונדה, אלא אם אני יכול לייצר את החלקים שהוא צריך בזמן שהוא צריך ובמחיר הנמוך ביותר האפשרי.
על מה אתה מדבר? 145164
אם יישמעו שאתה היצרן של הונדה, אולי יעניין אותם גם אם המחיר שלך יהיה טיפה יקר יותר. כמו-כן, אתה יכול להיבדל במחלקת ביקורת איכות טובה יותר. בהנחה שהחלקים הם בעיבוד שבבי, אתה יכול להעסיק כרסמים / חרטים יעילים יותר שיקצרו את זמן העבודה.
על מה אתה מדבר? 145170
מה, אני מנהל בית מלאכה? אין לי כרסמים/חרטים. אני עובד עם מכונות טרנספר או חריטה באוטומטים. לכל המפעלים יש תהליכי בקרת איכות טובים, אין כאן בכלל שאלה (נסה לעבוד מול הונדה אחרת). ובהינתן שאתה ספק אמין, דבר שיש לו קריטריונים מקובלים, את אף-אחד לא מעניין עבור מי אתה עובד. מעניין אותם המחיר.

בקיצור, לא התכוונתי להגיע לכאן, אבל תורי להגיד: אין זה ראוי שתדבר על דברים שאתה לא מבין בהם.
על מה אתה מדבר? 145181
תשמע, מעבודה רבה עם מפעלי ייצור שונים שכולם מספקים את אותה סחורה, נוכחתי לדעת שלכל אחד יכולות ייצור שונות, יכולות שונות לעמידה בזמנים, שיווק שונה (אפילו ברמה הפרמיטיבית של "אני מכיר אותו ועובד איתו שונים - הוא עושה עבודה מצויינת").

ובזה, (בניגוד לכל השאר), אני מבין גם מבין ומתעסק תכופות!
על מה אתה מדבר? 145186
א-הא. ''לא משנה מה אתה אומר, תאמין לי שאני צודק'' הוא טיעון מוצלח במיוחד. יכולת מהתחלה לטעון אותו והיינו חוסכים את כל ההודעות האלה.
על מה אתה מדבר? 145187
טענתי מההתחלה. :)
בכל מקרה, מי שלא משתכנע ע"י עובדות, אין ברירה אלא לעבור לטיעוני "תאמין לי".
תאמין לי שאתה צודק! 145426
:-)
את זה יכולת להוכיח גם בעובדות... 145432

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים