בתשובה לגיל רונן, 27/02/04 13:27
לזה אני רגילה 201157
(אנחה)

מתגובתך הראשונה כבר הבנתי שאתה לא יודע מה זה בדלן ג'נדרי (לא "ג'נרי"). אם זה נשמע לך כמו קללה, זה אולי מפני ש... למה בעצם? (כוחו של הרגל, אולי).

קרא את תגובתו של ליאור כאן ואת ההגדרות ל"בדלנים" ו"משתלבים": תגובה 144132
(אני לא אפנה אותך עכשיו למאמר השלם, אבל התגובה היא חלק מדיון במאמר שלם על בלבניזם).

לקחתי את המושגים האלה והשלכתי אותם ליחסי גברים/נשים כפי שהם משתקפים בראיית העולם שלך. זה עדיין נשמע לך, אדם צעיר ומשכיל, כמו קללה? אתה עדיין חושב שמוצדק לומר שאני "חולירע"? האם אנחנו עדיין מודדים את יחסי האנוש פה, או בכל מקום אחר, בקנה המידה של חריש (אלוהים יודע מה קורה שם, מהתיאור שלך. לא הייתי שם), או של כל יישוב אזוטרי אחר?

אני תוהה אם יש טעם בתגובות שלי אליך, או בחצי-ציפייה שלי שתודה שההתנפלות האימפולסיבית שלך עלי במקרה זה היתה טעות. אולי אפילו שתתנצל. כנראה שזמני עדיין מתבזבז לריק.
לזה אני רגילה 201182
אני חושב, ברקת כנפו הצעירה, שההגדרות של מר בלבן אינן עניין הדיון כאן, וגם לא ההברקות שלך, שבמסגרתן את מגדירה אותי כבדלן ג'נדרי, או כבלבן אוקטוגנרי. מבחינתי זה הכל שטויות ופילפולים של אנשים עם שמות משפחה היפר-אירופאיים ופסבדו-אציליים כמו בועזסון ואלכסנדרוביץ' שיושבים להם חבושי צילינדרים בקפיטריה של גילמן ומנסים להרשים זה את זה בשימוש במונחים לועזיים ובהסתלבטות פריג'ידית על הקורבן חם-הדם התורן.

אם את קוראת זעקה כמו זו של גיל דור, שהיא גם זעקתם של שני ילדים קטנים, אגב, ובניגוד לאשה השחוטה בפיליפינים עוד אפשר להציל אותם, וכל מה שיש לך לומר בתגובה זה שאני בדלן מגדרי (בשביל זה המציאו את המילה 'מגדר', את יודעת? בשביל שלבנטינים כמוני לא יצטרכו לשבור את השיניים על ג'נדרי וג'נרי) לפי התיאוריה הלא-מעניינת-במיוחד של מר בלבן, אז משהו לא בסדר במצפון שלך, ובמקרה הטוב את אדם קר ו/או מנוכר מהמציאות האנושית הסובבת אותו.

ייתכן שאת רק אדם קר ו/או מנוכר, ולא חולירע. אני מתנצל איפוא על הכינוי 'חולירע'.
לזה אני רגילה 201189
אין לי ממש שליטה על השם שנולדתי איתו, אתה יודע. ואני לא מתבייש בו מספיק, למרות אנשים כמוך, כדי לרצות להחליף אותו. זה נחמד שהוא הופך אותי להיפר אירופי פסבדו אצילי. אתה יודע, לשפוט אנשים ע"פ שם המשפחה זה כל כך אייטיז.

מה זו הקפיטריה של גילמן? ואיזה מונחים לועזיים נקטתי בניסיון להרשים - את איילת? דווקא אותה?

אני באמת לא מבין מדוע אתה צריך את הירידה הזו לפסים אישיים. ואם במקום "גדי אלכסנדרוביץ"' היה כתוב למעלה "ניסים בוזגלו", או אולי "גאולה בת-חיים", זה היה משנה את ההתייחסות שלך למה שכתבתי?
לזה אני רגילה 201193
לא, זו סתם היתה ירידה לצורכי ירידה והיא אכן לא היתה במקום.
לזה אני רגילה 201196
ובתור עונש אלוהים שרף לי עכשיו את המיקרוגל ואת הפיתה שהיתה בתוכו וכל הבית מלא עשן לבן.
לזה אני רגילה 201190
גם זה יספיק בתור התנצלות. הסטנדרטים שלי לא מה שהיו פעם (אולי מפני שאני לא אשכנזייה אלא סתם משתכנזת).

עניין הדיון כאן הוא כל מה שהמתדיינים חושבים שהוא עניין הדיון. באת לאייל - שא בכלליו, גם אם תתפתח פה שיחה על "גדל אשר באך" (= לא קללה).

והזעקה של גיל מונק היא עדיין סיפור של צד אחד. אבל מילא, אני מניחה שבקבוצת התמיכה לפריג'ידים/יות כבר יסבירו לי הכל.
לזה אני רגילה 201195
את גדל-אשר-באך קניתי לעצמי כשזה יצא, בארה''ב, שזה היה בערך כשאת יצאת לדעתי.
לזה אני רגילה 201204
עשר שנים אחרי שאני יצאתי, חבוב.

עוד משהו בסוגיית הגיל, או שנעבור לצבע שיער וטקסטורה של חצ'קונים?
לזה אני רגילה 201215
צבע שיער רואים בתמונה, משהו כהה. חצ'קונים לא רלוונטי, אם היית בת 10 כשיצא הספר באנגלית. ספרי איפה נולדת וככה, אם בא לך.
לזה אני רגילה 201221
תחילתה של ידידות מופלאה?
לזה אני רגילה 201225
בהחלט. ידעתי שהיה בשביל מי לשמור את מיץ המנגו כל החודשים האלה.
לזה אני רגילה 204347
(אגב, לא ניסיתי להתחיל. אני תמיד סקרן לגבי שמות, ייחוס משפחתי וגאוגרפי. ''משמרי'' נשמע כמו משהו קיבוצניקי, ממשמר העמק או משהו).
לזה אני רגילה 204427
זה יותר ''משהו מעוברת, אילתור של הפקיד שרשם עולים ממצרים, או משהו''...
קבל תיקון: 11 שנה 201231
וגם אני וגם ''גדל אשר באך'' מזדקנים בחן.
קבל תיקון: 11 שנה 201233
תחשבי על זה ככה: ככל שאת גדלה, גם אשר בך גדל.
שוהדא גדל אשר באך? 201383
ואתה דווקא ‏1משתלב טוב למדי בשיח האיילי, המלא מושגים אשר בור ועם הארץ לא יכירם.

1 לא, לא התכוונתי לקלל.
שוהדא גדל אשר באך? 201579
שוהדא גדל אשר באך? 201769
תודה.
יופי שקנית 201582
גם קראת?
יופי שקנית 201636
עלית עלי, ממזר.
לזה אני רגילה 201251
אהה, אז יצא המרצע מן השק.
נוסף להיותך שק חבטות לכל הנשים בחייך, אתה גם סובל משד עדתי משפיל.
אכן, רחמי נכמרים, ואגב, מילים כגון ''השכלה'', ''ידע'', ''למידה'' או ''התעמקות'' פרט לכך שאינן מילים גסות, אינן נחלתן של אירופאים, אלא גם של לבנטינים ואולי, אם היית טורח לראות בהן קרש קפיצה ולא התנשאות צילינדרית (ואגב, אצלנו באירופה, נשים לא חובשות צילינדרים, הן סתם סקפטיות) היית יכול גם לכתוב עניינית.

עכשיו גם ברור לכל שכדי שתקרא מה שכותבות נשים, הן צריכות להיות היפר אירופאיות ופסבדו אציליות משום שאם שמן הוא ספרדי, הן לא יכולות לדבר בשל התשוקה האנטי-פריג'ידית העוטפת אותן.

אני מתנצלת שהתייחסתי לדבריך ברצינות זמנית.
לזה אני רגילה 201255
איילת, למה את משתמשת במונחים לועזיים כמו "פסבדו", "היפר" ו"פריג'ידית"? את מנסה להרשים אותי?

אגב, אני היחיד שמתחיל להרגיש שיש בארץ הזו גזענות, והיא לא בהכרח מופנית כלפי "השחורים"?
לזה אני רגילה 201259
העתקתי מגיל. אני לא יודעת מה זה אומר. אני בסה''כ אישה.
לזה אני רגילה 201256
אני אשכנזי גם מצד אבא וגם מצד אמא. אם כי אשכנזי נחות מפולניה ובסרביה, ולא בריטי או ייקה כמו שאביך, ככל הנראה, לפי השם.
לזה אני רגילה 201262
מעניין.
אנחנו מדיינים בינינו כבר כך וכך זמן, מעולם לא חשבת לעיין בפרטי האישיים, להתעמק מעבר לתגובות ואולי לקרוא את מה שכבר הופנית אליו בעבר והוא מאמר בין שני חלקים שלי שפורסם באייל ועוסק בעבריינות נשית ומעל הכל, לא חשבת שאולי אני נשואה ואימצתי את שמו של בן זוגי ‏1. ולידע כללי, השם "בועזסון" הוא אכן אליטה, אך הולנדית ולא בריטית.

אני אתחיל לחשוב שבאמת אין בינינו כלום...

ועל עובדת היותך פולני - תנחומי הכנים.

1 שמת לב שאני לא קוראת לו בעלי? זה בגלל הפריג'ידיות.
לזה אני רגילה 201280
לא העליתי בדעתי שאשה משוחררת כמוך תוותר על שם משפחתה לטובת זה של בן-זוגה. האין בכך ביטול ה'אני' והכרה במבנה הפטריארכלי המדכא של החברה שלנו?
לזה אני רגילה 201282
במה ביטול ה"אני"? בויתור על שמו של אבי למען שמו של בן זוגי?

אני שמחה שאתה מנסה להלעיט אותי בתבניות המקובלות של המבנה הפטריארכלי. גם כדי להיות שנון, צריך לקרוא מעט בטעם ולדאבוני, אתה הופך מעורר רחמים יותר ויותר. אולי רק תנסה להיות ענייני ומקורי ואם אין לך מה לומר, פשוט אל תגיד?
לזה אני רגילה 201286
לא מבין, אני המצאתי את בילי מוסקונה-לרמן-ברזילי-כהן-רזיאל-ויזלטיר? זה לא איזה קטע קבוע של פמיניסטיות, להגדיל את שם המשפחה במקום להגדיל את המשפחה?
לזה אני רגילה 201289
גיל, למה יש לי הרגשה שאתה חוטא בחטא הקדמון - משמיץ ציבור רחב בגלל קומץ שלדעתך מייצג את כולו? יתר על כן, למה אתה חושב שגם אם מישהי חושבת שיש צדק בדברי הבילי-ברזילי-ויזילטיר שלך, זה אומר שהיא תנהג בדיוק כמוה, בלי חשיבה עצמית, בלי דברים שבהם היא לא תסכים איתה, בלי רצונות משלה?
לזה אני רגילה 201290
תחושתי היא שכאשר אני מנסה להיות נחמד איתכם אתם יורדים עלי. אז אני יורד עליכם חזרה, ואז לפחות אתם במגננה.

הנה למשל עכשיו - הייתי נחמד וחשפתי את עצמי קצת. אז אתם תרדו עלי. חכה תראה.
לזה אני רגילה 201293
גיל, כנראה שלא הבנת.
''האייל הקורא'' הוא לא וואיינט. בניגוד לאתר השני, כאן נערכים דיונים על נושאים. צד א' אומר וצד ב' עונה, זו התבנית הפשוטה. אף אחד לא יורד עליך יותר ממה שאתה מאפשר, ואתה לא יכול לזרוק חזיזים ולצפות לתגובות טוקבקיסטיות שגרתיות. אתה מדבר, אנחנו עונים. קוראים לזה דיאלוג, ופה, אפילו נשים משתתפות.
לזה אני רגילה 201378
"ההגנה הכי טובה היא ההתקפה" זה בשחמט. האייל הקורא לא היה שדה קרב בפעם האחרונה שבדקתי, ואתה עושה כאן נבואה שמגשימה את עצמה: אם תרד עלינו כל הזמן, בסוף באמת יימאס לנו ונגיע בעצמנו לתגובות אישיות, כי ראינו כבר ששום דבר אחר לא עוזר ואתה ממשיך לתקוף אישית.

("אנחנו" זה אני ועוד כותבים היפוטתיים, אף אחד ספציפי).
לזה אני רגילה 201292
אגב, איילת מדברת אלי לא יפה מהרגע הראשון. אני למשל לא אוהב את הטון התוקפני שבו היא פתחה את אחת התגובות הראשונות שלה: תגובה 188027

זה בדיוק הטון היהיר והכוחני שאני רגיל לשמוע מפמיניסטיות, שחושבות שהן מחזיקות את העולם בביצים. את רוצה לענות לי, תעני לי - מה את מאיימת עלי במלחמות התשה?
לזה אני רגילה 201295
איילת היא תוקפנית, לא ידעת? היא גם הרביצה פעם למישהו שנגע לה בבטן ההריונית שלה.

אני מבינה שקשה לך להתמודד עם נשים שעונות לך, כי כשהן כותבות יפה אז הן חולירעות. 1+1 פשוט.
לזה אני רגילה 201296
את אכן תוקפנית בדיון הזה. ואף אנטיפטית ולא-כנה. ולמרות שאת אשה, מותר לי לומר לך את זה.
לזה אני רגילה 201297
אין ויכוח בנוגע לאנטיפתיות.
אשמח אם תראה לי, איפה הייתי לא כנה.
לזה אני רגילה 201299
כאן - ובעיקר בתגובה שבאה אחר כך - היית לא כנה לדעתי:

תגובה 189012

אמרת ככה: "כן. הרבה מאמינים לכך שהנתונים שהבאת הן בדותא מוחלטת. נשים הן לא מפלגות חרדיות שיכולות להפיל את הממשלה אם רק ירצו בכך."

ביקשתי ממך הסבר לצמד המשפטים האלה, ולא קיבלתי הסבר כן לדעתי. מה התכוונת לומר? אילו נתונים הם בדותא ואיך זה קשור להיותן של הנשים חלשות? האם ניסית לומר שהיות הנשים חלשות מצדיק שימוש מניפולטיבי בנתוני כזב בכדי לקדם את עניינן?
לזה אני רגילה 201300
א. עניתי לך ב תגובה 189078 . זה שהתגובה לא מצאה חן בעיניך, מעיד על חוסר יכולתך להקשיב לצד השני, ולא לחוסר כנות מצידי. אם היתה בך טיפת נכונות, היית בודק את הרקע שלי לפני שהיית משתלח בגין "דקלומי פמיניזם שינקת מן הסתם בשיעורי מגדר ואינסוף סשנים פמיניסטיים עם אחיותיך..."

ב. אין לי עניין לחזור לדיון ההוא, בעיקר משום שהתעלמת מנקודות ענייניות שכן הועלו בו ולא היו נעימות לך לתיאוריה (למשל התגובה הראשונה שלי, שכל מה שהיה לך לומר עליה התייחס לזמן בו הופיעה).

ג. כפי שכבר אמרתי, פה זה לא Ynet ואם אתה מצפה להערצה רק בגלל העיניים היפות שלך והעובדה שאתה מסכן כי נתקעת עם מרשעת, טעות בידך.
לזה אני רגילה 201301
ניפרד כאנטיפתים?
לזה אני רגילה 201302
למה, כי שוב לא ענית על אותן סוגיות?

היה שלום.
לזה אני רגילה 201303
צ'או.
אוף טופיק לשניה 201590
את *באמת* נתת פעם סטירה למישהו שנגע לך בבטן ההריונית? לפני זמן רב נתקלתי בתגובה ההיא וחשבתי שזה סתם סיפור שבא להמחיש פואנטה, לא תיארתי לי שזה היה באמת.
(את הפואנטה הבנתי - הנוגעים הם חוצפנים ומסיגי גבול. למרות זאת אודה ואולי אף אבוש מעט - כש*לי* נגעו בבטן ההריונית - זה נעם לי, גם כשזה היה ברשות הרבים. בטן הריונית יש בה את אותו מערך עצבים שבבטן לא הריונית, ואני מניחה שאין שום סיבה מיוחדת שמגע יד אדם לא ינעים לה, כמו לכל בטן אחרת. ההבדל הוא באמת בלגיטימציה החברתית. מילא)
ממש מצ'יסטה, איילת 201660
אחת בעיטה לביצים, חזקה ואפקטיבית:
תגובה 96189

ועוד שתי סטירות, לגבר ולאשה:
תגובה 96723
ממש מצ'יסטה, איילת 201661
חוץ מזה, כנראה שאחרי הבעיטה לביצים של החצוף קינחה איילת בסטירה מצלצלת

תגובה 83453
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 201663
נו טוף, אני לא הלכתי למועדון ובוודאי לא חשוך, ולא נתקלתי בסיטואציה המתוארת. אולי היא צודקת לגבי המקרה הזה, מה אני יודעת. אשר לשאר הניזוקים - נראה שהייתי מחייכת אליהם בחיבה ואף מחכה בסבלנות, ידיהם/ן על בטני, עד שהתינוק/ת י/תבעט.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 201724
והתגובה היתה שונה, אם רק היו מבקשים רשות ולא נוהגים בי כרכושם.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202741
את יודעת, פעם בעיתון 'העיר' היתה גרפיקאית שצבטה לי את הטוסיק. ולא עשיתי כלום.

אם אי-פעם תצבטי לי את הטוסיק, אני רשאי לתת לך בעיטה בפות?
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202939
גיל רונן,

בתגובתי הראשונה למאמר הזה הזכרתי את הסקר שעשו בנוגע לתפיסות הציבור את יעל דיין וצחי הנגבי (אם לא קראת אז, אתה מוזמן עכשיו). בפועל, אני אלימה ואגרסיבית ולא נחמדה ואתה בכיין ומסכן שנפל קורבן בידי אמזונות. אתה חוזר לאחר ימים לנקודות שונות בדיון ומנסה לעורר עליהן דיון פרובוקטיבי ללא שום ערך אחר. אתה מתעלם בבירור מהאנשים שמגיבים לך ומגיב לא לעניין, אך ברגע שנשים הן המגיבות, הן הופכות להיות חולירעות, פסאודו אינטלקטואליות, אירופאיות ושאר ירקות. כרגע הבאת את הדיון הזה לשפל ששכנע אותי שאתה אכן אדם מסוכן.

אתה, גיל רונן, מנסה להעמיד את כל הגברים בשורה אחת וכולם אנסים בפוטנציה, רוצחים עתידיים והכל בגלל אישה. הצדקה של רצח תינוקת ע"י אביה, יכולה להתרחש רק אצל מי שיכול לדמיין את הסיטואציה הזו ואני אלימה כי אני הגנתי על גופי?
הגברים ברשימה שלך הם מסוכנים והנשים צריכות להכנע להם רק כדי לא לפגוע בעצמן ובילדיהן, כל זכות להגנה עצמית שאינה פסיבית אינה קיימת בלקסיקון שלך ולמעשה, בתמונה האידילית שלך, האישה אמורה לשבת בבית (מתוך בחירה כמובן) כשתפקידה העיקרי הוא לשתוק ולספק את הגבר. כל מה שתבחר לעשות וחורג מגבולות המסגרת הזו, הוא על אחריותה בלבד ולכן היא מאבדת כל זכות להתלונן על כך.

למעשה, אני כבר לא מתחרטת שניתנה לך הבמה הזו שכבר מזמן הגיעה למחוזות אחרים. אני לא חושבת שבנקודה זו אתה יכול לשכנע גברים בצדקתך, אלא רק לצרף אליך אספסוף שלא היה צריך אותך על מנת שיפקח את עיניו.

אם זכרוני אינו מטעני, אתה ביקשת לסיים את הדיון איתי כבר לפני מספר ימים.
יום נעים לך גיל רונן ובהצלחה בכל אשר תפנה.
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202941
תחת הסיכון שאעורר את רוגזך אני רוצה לשאול אם את רואה את ההקבלה בין הטענה שלו על פימשטיין לטענה שלך שכל אישה שפשעה עשתה את זה בגלל גבר?
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202947
מתי ואיפה היא כתבה דבר כזה? זה חמור כמעט כמו "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה".
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202953
הפכתי להיות המלנקק הלאומי? הנה: תגובה 189078 פסקה שניה.

אוקיי, טעיתי. לא כל פשע, רק מעילה ורצח. אני מתנצל בפני איילת, וטוען לסניליות בנימוקים להקלת העונש.
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202964
ההתנצלות מתקבלת לעת עתה.

(מחזירה את הנבוט לארון)
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202963
בוא נסייג את הפשעים.

כשאני טענתי כך במאמר שעסק על הגורמים לפשיעה בעקבות נשים, כתבתי גם שבקרימינולוגיה הפשעים הנחשבים "נשיים" הם סמים, שידול לזנות, גניבות ומעילות. שם גם כתבתי שדווקא רוצחות (כגון אביבה גרנות וחווה יערי) נחשבות ל"גבריות" יותר וההתייחסות החברתית אליהן שנויה במחלוקת בדיוק משום הפרכת הדימוי האימהי והרך. רוצה להתייחס לרוצחות אחרות? בבקשה - כרמלה בוחבוט, רוצה להתייחס למועלות הגדולות באמת? בבקשה - אתי אלון. שתי האחרונות הן דוגמא לנשים שפעלו מתוך ההשפעה הגברית עליהן. אתה מוזמן להוסיף לרשימה גם את שרה (שמוליק) אנג'ל שעליה נטען שהיתה המפעילה של שמעיה אנג'ל אך זוכתה לאחר שנתיים במעצר.

ורק לצורך ההבהרה - אני לא נותנת בוקסים בשביל הכיף. רק למי שמגיע. עכשיו אתה רגוע?
לא אתקרב אליך עם מקל של 2 מטר 202999
''אני לא נותנת בוקסים בשביל הכיף. רק למי שמגיע.''

העיקר שקפצתם עלי כשנתתי במאמר דוגמה לאשה שהבוקס ''הגיע לה מזמן''. טוק אבאוט א דבל סטנדרד.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202751
אגב, הסיפורים האלה גם לא אומרים דברים טובים על גישתך לאימהוּת. הרי את לא מכירה את האנשים שהיכית, אני מניח. לכן את גם לא יכולה לדעת איך הם יגיבו לאלימות שלך. נגיד שההוא שבעטת לו בביצים היה מחזיר לך בעיטה בבטן, מי היה סובל מכך? העובר שלך.

האם גם בהמשך הדרך תעדיפי את האגו המאצ'ואי שלך על טובת הילד שלך? האם תעדיפי "לבעוט לבעלך בביצים" באמצעות בתי משפט וכו' על מה שטוב להתפחותו הרגשית וחוסנו הנפשי של ילדך? האם - כאשר תעמדי מול מבחני קור-רוח למיניהם, ובעלך יעצבן אותך, כמו שקורה בחים - תראי תמיד לנגד עיניך את ילדך כמישהו שאת צריכה להביא אותו לבגרות עצמאית ומוצלחת ככל האפשר, או שתראי את המפגש הבא עם החבר'ה, שבו תוכלי להשוויץ באונך כי רב ולספר סיפורים על המכות שהפלאת ביריבך וההשפלה שהנחלת לו?
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202752
הודיה קדם מתה בגלל אמא מאצ'ואית.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202754
בראבו. מזל שהאמא של הילדים שלך לא מספיק מאצ'ואית.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202769
הודיה קדם מתה בגלל אבא מנוול. אני מציע לא לנסות להעביר את האשמה, ולו חלקית, לאנשים אחרים.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202774
הודיה קדם מתה בגלל אבא משוגע לחלוטין ואמא ששיחקה איתו קצת יותר מדי במשחק הסאדו שלה.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202777
יודע מה? שכנעת אותי. עכשיו אני בטוח שמטרתה של אמא של הודיה קדם במשחקי הסאדו שלה הייתה לגרום לפימשטיין להטביע את התינוקת באמבטיה. כמו כן אני משוכנע שאם בחורה הולכת במיני, זה אומר שהיא משחקת קצת יותר מדי עם אנשי הרחוב החרמנים, אז שלא תתפלא אם אונסים אותה. עכשיו ראיתי את האור.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202779
אני לא חושב שרוני קדם חשבה שהוא יטביע את הבת שלה. היא חשבה שהיא תוכל להמשיך להתעלל בו לעד ומקסימום הוא יפגע בעצמו.

הניסוי נכשל.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202785
תראה, אני אגיד לך ברצינות מה מפריע לי במה שאתה אומר: רצח של מישהו הוא לא פעולה שניתן להצדיק אותה או לתרץ אותה בשום צורה. אם מישהו ביצע את הרצח, זו אשמתו היחידה, אלא אם שטפו לו את המוח או העמידו אותו במצב קיצוני ("תהרוג את הנשיא או שנחסל את כל המשפחה שלך שמוחזקת בידינו"). ואני מתקשה לראות איך המשחקים הסאדיסטיים של העלמה יכולים להפוך אותה לשותפה במעשה. אולי תסביר לי מה היה טיבה של אותה "התעללות"?
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202789
מה שאני יודע - גם ממה שהיה כתוב, וגם מלהתסכל על הפרצופים של הצמד-חמד הזה - זה שהאיש היה איש חלש מאוד ורופס, מדוכא ועל כדורים, והוא חוייב בתשלומי מזונות שלא עמד בהם. אני זוכר שהוא פוטר מעבודתו (או עמד להיות מפוטר?) ושהיא התנתה את זה שהיא תיתן לו לראות את הבת שלו בזה שהוא יעמוד בתשלומיו.

גם החוק מכיר במצב שבו אדם אינו אחראי למעשיו. אני לא יודע אם זה חל עליו, אבל אני יודע שזה לא חל עליה, ושהיא התעללה בו והיתה אחראית למעשיה. זה לא אומר שהיא רצחה את בתה, אבל היא לא יכולה להינקות משותפות באשמה במה שקרה.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202795
ממה שאמרת אני משתכנע יותר ויותר שהיא אשמה - בזה שהיא נתנה לו להתקרב בכלל אל הילדה. לתת ילדה קטנה להשגחתו של איש ''חלש ורופס, מדוכא ועל כדורים'' זו סכנת נפשות, ללא ספק.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202803
אם ככה יש גם הרבה אמהות שאסור לתת להן להתקרב לילדים שלהן. אבל כשאתה שומע את המילה ''אמא'' קופץ לך בדסקטופ של מוח האייקון של ''אלוהים''.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202810
לא בהכרח. אני בטוח שגם אמהות דפוקות לא חסרות, וכבר שמענו על אמהות שהטביעו את ילדיהן באמבטיה, פימשטיין לא מקורי. ההפך, לדעתי - אם איני טועה, יותר אמהות רוצחות את ילדיהן מאשר אבות, סטטיסטית. האבות לרוב יותר נפוצים כשזה בא להתעללות מינית. יש לך סטטיסטיקות?
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202834
הייתי בטוח שהבאתי את הקישורים האלה כבר.

הנה טבלה של משרד הבריאות האמריקאי, נתוני 2001: http://www.acf.dhhs.gov/programs/cb/publications/cm0...
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202836
חסר כאן פירוט של סיבת המוות (צריך להבדיל בדיון הנוכחי בין הזנחה לבין רצח מכוון) אבל זה פחות או יותר תואם את מה שאני אמרתי. מה לגבי התעללות מינית?
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202864
יש פה את כל הקישורים: http://www.acf.dhhs.gov/programs/cb/publications/cm0...
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202783
ובאשר למיני והאונס (שמתקשר לנושא הודיה קדם רק במוחו של מי שמאמין שהעולם מורכב מנקבות-קורבנות וגברים-מתעללים):

בחורה שהולכת עם מיני, שלא תתפלא שמסתכלים לה על התחת.

בחורה שהולכת עם מחשוף נדיב, שלא תתלונן שמסתכלים לה על השסע.

בחורה שהולכת עם שני המרכיבים הנ"ל, מאופרת באופן צעקני ומנענעת את אגנה באמצע דיזנגוף, שלא תבכה אם שורקים לה.

ובחורה נאה שנכנסת לחדר המלון של מייק טייסון בשתיים לפנות בוקר אחרי ערב של מיזמוזים, שלא תצפה לצאת משם מבלי שעברה חווייה מינית כלשהי. אני גבר בן 39, ואני לא הייתי נכנס לחדר של מייק טייסון ב-‏2 בלילה.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202791
שלושת הסעיפים הראשונים: מסכים.

הסעיף הרביעי: קרוב לודאי שהיא צריכה לצפות לחוויה מינית, אבל זה לא אומר שאם היא אומרת "לא", וטייסון עושה "כן", זה לא אונס. אלא אם היא אמרה את ה"לא" כשהם היו באמצע האקט. וגם שם אפשר להפסיק, אתה יודע.

נושא המיני והאונס הוא פשוט הקצנה אבסורדית של הגישה ההופכת את הקורבן לאשם. אשמח אם תפרט לי קצת יותר על מסכת ההתעללות הסאדיסטית שעבר אלי פימשטיין המסכן, זה יוכל לעזור לי להבין יותר טוב את כוונתך.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202801
תגיד, ואם זה להיפך?

נגיד שאני שוכב והבחורה יושבת עלי. לא כל כך התחשק לי לשכב איתה והמצפון שלי מעיק עלי כי טכנית יש לי בכלל חברה, אבל היא היתה נורא חמה עלי והחברה שלי בחו"ל ונתתי לה לבצע בי את זממה. באמצע שהיא מתגרה ואו-טו-טו היא הולכת לגמור, אני נזכר במה שהבטחתי לחברתי ואומר בשקט "חמוטל, אני צריך ללכת". היא עושה את עצמה לא שומעת, משכנעת את עצמה שלא התכוונתי, ממשיכה עד לאורגזמה.

כמה שנים היא צריכה לשבת בכלא לדעתך וכמה פעמים עליה להיאנס שם בכדי שהצדק לא רק ייעשה אלא גם ייראה?
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202815
יודע מה? אני מסכים איתך שיש אבסורד בכך שיחסי מין יכולים להפוך לאונס באמצע האקט, וחוזר בי ממה שאמרתי קודם.

מצד שני, אם אתה נכנס לחדר במוטל זול בשלוש בלילה, ויוצא משם אחרי שהבחורה רכבה עלייך ללא הסכמתך, זה כבר אונס - אם כי טיפה לא ברור לי טכנית איך זה יעבוד (ויש דרכים יותר אלימות שבהן אישה יכולה לאנוס גבר).
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202830
זה בעייתי כי באקט המיני עצמו יש אלמנט של הצגת כוח, התפעלות מכוח והתרגשות מכוח. באקט הקלאסי יש אלמנטים בלתי ניתנים להכחשה - סמליים אך מוחשיים - של אדנות, שליטה וכוח גברי וכניעה נשית.

לכן חשוב מאוד שנשים מראש יקפידו על כללי משחק מסויימים, שכוללים את זה שלא מסתובבים במקומות מסויימים, בלבוש מסויים עם גברים מסויימים, ואם כן אז לא נכנסים איתם לחדרי מלון באמצע הלילה לאחר ערב של מיזמוזים, ואם כן נכנסים אז לא מתפשטים ומגרים אותם הלאה. כי ברגע שאת כבר שם, ואת ערומה, והוא כבר גוהר מעליך - אז האקט כבר בעיצומו, בהסכמתך, וזה ממש לא הוגן לטעון אחר כך לאונס.

זה לא אומר שבמקרים מסויימים - כמו למשל שימוש מוגזם בכוח, הכאבה, סקס שנעשה בצורה משפילה במיוחד למרות התנגדות הצד השני - אין בכל זאת עילה להליכים נגד הפוגע/ת. אבל אני הייתי נזהר מלקרוא לכל דבר כזה אונס. למשל, לא הייתי מאשים באונס בעל ששוכב עם אשתו, בשום מקרה שאני מצליח לחשוב עליו. אפשר אולי להאשים אותו במעשה מיני בכפייה או משהו כזה, במקרים קיצוניים שאני לא מצליח לחשוב עליהם, אבל לא באונס.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202839
אני לחלוטין לא מבין על מה אתה מדבר. ראשית, מה זה "האקט הקלאסי"? ובמה האקט הקלאסי, גם אם קיים, צריך להשפיע על החברה שלנו? יחסי מין בחברה שלנו כוללים אלמנטים של הצגת כוח מקרב גברים, בדיוק כפי שיש הצגת כוח מקרב נשים, ולא חסרים מזוכיסטים שמתחננים שנשים יצליפו בהן. מה אתה מנסה להגיד?

אני גם לא מבין מה אתה נטפל לסמנטיקה של אונס. *נניח* שהבעל שאתה מדבר עליו לא "אונס" את אשתו, אלא מבצע "מעשה מיני בכפייה". העונש שהוא ראוי לו זהה לעונש של כל אנס, ולא ממש ברור לי למה יש חשיבות סמנטית למה שאתה אומר.

אני מקווה שאתה נזהר לא להחיל את דפוס החשיבה -שלך- לגבי מהם יחסי מין על כלל האוכלוסיה.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202840
אני מקווה שלא אמצא ראויה להיצלב, וברצוני להציע כאן תיזה מהפכנית: השרלילה (אסתפק בשם הזה, לא זוכרת את שמה) שנכנסה לחדרו של מייק טייסון אינה מעידה על כלל הנשים ואין טעם להשתמש בה כמקרה דוגמה.

אשר לנשים שחשוב שיקפידו על כללי המשחק - אולי, אבל הרבה יותר הוגן, יעיל וקצר - להגן על החברה מפני גברים מועדים. הייתי מציעה לרכז אותם במכלאה ולנעול אותם למשך הלילה.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202851
העניין הוא שהשרלילה היא מקרה קצה, שבו הרבה פחות ברור מה נכון ומה לא נכון. אם טייסון הולך ברחוב, רואה אישה יפה, מחטיף לה בוקס, גורר אותה לסמטה ומבצע בה את זממו, אין ויכוח על כך שזה אונס. המקרה של השרלילה נופל אל תוך איזור הדמדומים שבו לא ברור אם זה אכן אונס או לא, ודווקא בשל כך יש למקד בו את רוב תשומת הלב.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202861
אולי למקד בו תשומת לב למטרות לימודיות, אבל לא להחיל אותו אוטומאטית על הכלל ולא להקיש ממנו, כפי שעושה גיל רונן, פסיקות הלכה לכל המין הנשי.
לא הולכת למועדונים. במילון, בערך ''חננה'', יש תמונה שלי 202756
עכשיו אני כבר מצטערת שהחזרתי לדיון את העניין העתיק הוא. בבקשה, אנא - אל תמשיך עם זה - בשבילי, אם לא בשביל איילת. תודה.
למה לא? 203074
איילת אלימה, וגם אמרה לא-אמת.
למה לא? 203081
משום שלטעמי גיל הגיב בצורה קצת מוגזמת המערבת (לא בפעם הראשונה) את ההזיות הפרטיות שלו באופן החורג מסיפורה של איילת. אין לי שום עניין שהוא יציק לה (או למישהו אחר), ושאדע שזה התחיל ממני. חוץ מזה כאן זה לא בית משפט ואיילת לא יושבת על ספסל הנאשמים, וגם לא גיל, לצורך זה. לכן הייתי בעד שזה ייפסק *לגמרי*, משני הכיוונים.
למה לא? 203088
חשמנית (למה לא להזדהות בשם, אגב?):

אין לי שום הזיה על בעיטות-פות. נמאס לי לשמוע איומים מקוונים באלימות מנשים. אף אחד מהזכרים שכותבים פה לא חש צורך לספר על מעלליו בהכאת נשים במועדונים ובחלוקת סטירות, בעיטות וצ'פחות למין היפה. אני לא אוהב לשמוע סיפורים על בעיטות בביצים וסטירות מיותרות מהסוג שאיילת מספרת ונדמה לי שזה נועד ליצור סביבה איזו אווירה של פחד ויראת כבוד, מה שלא נראה לי מוצדק. בשביל כבוד צריך לעבוד.
למה לא? 203096
אוקיי, אז אין לך הזיות. הכל בסדר, מצידי - קונסולידציה כוללת ובא לציון גואל. ומצידי אל תרפה מאיילת, אם זה צורך חיוני בשבילך. אני כבר לא קשורה.

אי ההזדהות בשם - ממגוון של טעמים, מקצתם כאן תגובה 202624, ומה זה משנה? זה משנה?
למה לא? 203107
הלאה המטריארכיה. תפסיקו לבעוט באשכינו, תפסיקו להפעיל נגדנו את התקשורת ואת בתי המשפט ואת המשטרה, תפסיקו לקחת מאיתנו את ילדינו ואת כספנו ואת כבודנו. שבו בשקט.
אני כבר יושבת בשקט ואתה שב גם כן בשקט 203115
מעולם לא בעטתי בשום אשך ואף לא בשום איזור אחר. מעולם לא הפעלתי נגד שום אדם את רשימת הגורמים שאתה מונה ולא לקחתי מאף אחד את ילדיו, כספו או כבודו. אין צורך לפנות אלי בלשון רבים. אם כי, אגב, גם כל הנשים שאני מכירה אישית, קרובותיי, ידידותיי וכו' - לא עשו דבר מכל אלה.

פעם עמית לעבודה תקף אותי ואני אמנם הגבתי *גם* פיסית (אך בעיקר בדיבור), דחפתי אותו - אבל שלטתי בעצמי, במכוון, ולא בעטתי באשכיו (נטיה טבעית ואינסטינקטיבית, באותו רגע), מתוך מודעותי לכך שמבין כלל הכאבים, זה נחשב כאחד הכאבים החזקים. בסופו של דבר, מאחר והוא היה מבוגר ממני בהרבה (בן חמישים פלוס, גיל שאז נראה לי מופלג), יצא ככה שבימים שאחרי כן הרגשתי לא נוח עם זה שדחפתי אותו. עד היום לא ברור לי איך - אבל אני התנצלתי בפניו כמעט יותר משהוא בפניי (שנינו התנצלנו והמשכנו כידידים. יותר הוא מעולם לא ניסה צעד פיסי אלא רק בדיבורים).

כבוד, אגב, הוא רגש שאדם *מעורר*, או אינו מעורר. זה לא רק עניין שלוקחים או נותנים. בעוד חצי שנה, שנה, כשאולי חייך יהיו בפאזה אחרת, יותר רגועה (אינשאללה, אמן ואמן, בלי *שום* ציניות) - קרא שוב את המאמרים והתגובות שלך כאן, ואולי יקל עליך להבין כמה בעייתי הוא נושא היכולת לעורר כבוד, במקרה שלך.
אני כבר יושבת בשקט ואתה שב גם כן בשקט 203118
יש חוק המגדיר את כבוד האדם וחירותו, ולא כתוב שם שום דבר על מה שאדם צריך לעשות בכדי לזכות באותו כבוד.
אני כבר יושבת בשקט ואתה שב גם כן בשקט 203378
ואת מתנהגת בצורה מעוררת כבוד? השיר הקטן והנחמד הזה שהפנית אליו את גיל רונן - זה כן מעורר כבוד?
Thy holiness 203449
גיל דיבר על כבוד ועניתי לו. אותי אישית הכבוד לא מעניין.
מה הבעיה שלך עם השיר שלה? 204456
אה, עוד משהו קטן 203108
איזו סיבה יש לה ליצור סביבה אוירה של פחד? הרי אתם לא נפגשים אישית וכל התקשור ביניכם נעשה בתקתוק על המקלדת. שאלה רטורית, אתה לא חייב לענות.
אה, עוד משהו קטן 203112
זה לא מיועד כלפי אלא כלפי סביבתה.
מין חזק או לא מין חזק 203082
אני לא יודע מה עם כל כל הגברים פה, אבל אם מישהו היה שולח ידיים לאשתי, הייתי שמח אם היא תוכל להגן על עצמה בעצמה ולא תצפה מגבר להגן עליה.
איפה היא לא אמרה אמת?
מין חזק או לא מין חזק 203089
גם אני רוצה שהבת שלי תדע להגן על עצמה, אבל מה שאיילת מתארת זו לא הגנה עצמית אלא ניצול מעמדה המיוחד כאשה בשביל להתנהג בצורה אלימה מבלי להיענש, ואחר כך עוד להתפאר בזה.
מין חזק או לא מין חזק 203163
''ניצול מעמדה המיוחד כאישה'' - איילת תקפה חזרה מישהו שהניח עליה ידיים, לגברים חשוכים כמוך זו בטח היתה אשמתה.
מין חזק או לא מין חזק 203172
לפי מה שהבנתי מהסיפור וגם מתגובות של אחת המשתתפות לא התרשמתי שמדובר בתקיפה, אלא בהתנהגות שיש בה שילוב של נאיביות וחוצפה. עובדה שאותה משתתפת אמרה שלו היא בסיטואציה כזאת, היא היתה מחייכת. אולי זו התגובה שהאיש ציפה לה? אולי הוא חשב שהוא עושה מעשה חביב? אולי הוא סתם איש תמים וקצת חסר רגישות שכוונותיו טובות בסה"כ?
הבנת הנקרא 203181
לא בדיוק אמרתי שבסיטואציה הספציפית הזאת הייתי מחייכת. העליתי זכר מעורפל של הודעה ישנה של איילת, ומשהעניין הוסבר לי באמצעות לינקים מתאימים, הגעתי למחשבה שאולי איילת צדקה באותו רגע, וכי אני עצמי אולי הייתי מחייכת במקרים *אחרים* שתוארו באותו הקשר. מתגובה 201590 ועד לתגובה 201663, כולל הלינקים.

אלי אלי, זה לא ייגמר לעולם?
הבנת הנקרא 203183
מעניין חשמנית אומללה, זה בדיוק מה שאני שואל את עצמי. הנה עוד פעם מתחילה שטיפת המוח שלכן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2883204,00.h...

"דם ודמעות מלידה ועד מוות"? את לא מתביישת, כאשה, שמציגים אותך ככה?
הבנת הנקרא 203186
"שטיפת המוח שלכן"? מדובר בדו"ח של ארגון אמנסט"י, ארגון בלתי תלוי בו חברים גברים ונשים כאחד. כאן מפורטות שיטות העבודה שלו:

להלן הדו"ח המלא:

האם אתה טוען שמדובר במקור לא אמין?
הבנת הנקרא 203190
אני לא מדבר על מה שבא מאמנסטי, למרות שגם לאמנסטי יש הטייה מאוד מסויימת לכיוונים פמיניסטיים-שמאלניים-pc כידוע. אני מדבר על הפיסקה שבאה מנעמ"ת וכוללת מידע שיקרי, מגמתי ומסולף, במטרה אחת: ליצור רגשי אשמה אצל הגברים ולהמשיך ליהנות מזכויות יתר בכל תחומי החיים.
הבנת הנקרא 203221
מן הכתבה:

"ומה בישראל: על פי נתוני נעמ"ת, בשבעת החודשים הראשונים של שנת 2003 נרצחו 11 נשים בידי בני זוגן. בשנת 2002 כולה עמד המספר על 13 נשים וב-‏2001 18 נשים.

על פי אמדני המשטרה, 10 אחוז מהנשים סובלות מאלימות מצד בני זוגן. אמדנים אחרים מדברים על אחת מכל שבע נשים בישראל שנופלת קורבן לאלימות במשפחה. עם זאת, רק אחד מכל עשרה מקרים מדווח למשטרה".

מדובר בשתי פסקאות, אחת מקורה בנתוני נעמ"ת והשנייה באומדני המשטרה. היכן נמצא המידע השקרי?
  הבנת הנקרא • ברקת
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • ברקת
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • ברקת
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • ערן בילינסקי
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  נסה רגיעון של הדס • ערן בילינסקי
  הבנת הנקרא • ברקת
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  הבנת הנקרא • ברקת
  הבנת הנקרא • חשמנית על מונית
  גיל מרנין לב ומשפריץ עונג, • חשמנית על מונית
  הבנת הנקרא • גיל רונן
  בשם כל בני ביתי • חשמנית על מונית
  בשם כל בני ביתי • גיל רונן
  בשם כל בני ביתי • גדי אלכסנדרוביץ'
  בשם כל בני ביתי • חשמנית על מונית
  מערכת, • חשמנית על מונית
  בשם כל בני ביתי • האייל האלמוני
  בשם כל בני ביתי • האייל האלמוני
  בשם כל בני ביתי • דורון יערי
  מן המלחינים האהובים עלי - ג'ורג' גרשווין • חשמנית על מונית
  מן המלחינים האהובים עלי - ג'ורג' גרשווין • אלמוני מתעניין
  בשם כל בני ביתי • גדי אלכסנדרוביץ'
  בשם כל בני ביתי • אריה
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • איילה שנמאס לה
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גדי אלכסנדרוביץ'
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גדי אלכסנדרוביץ'
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • איילת בועזסון
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גדי אלכסנדרוביץ'
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גדי אלכסנדרוביץ'
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • חשמנית על מונית
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גיל רונן
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • גדי אלכסנדרוביץ'
  אוי, פתאום מצאתי את הזין שלי במישהי, כוונה טובה • האייל המפרגן הפולני
  נתונים, ניתוחים • עוזי ו.
  נתונים, ניתוחים • גיל רונן
  פיחס !? • אייל שוביניסט
  פיחס !? • גיל רונן
  פיחס !? • גיל רונן
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גדי אלכסנדרוביץ'
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גיל רונן
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גדי אלכסנדרוביץ'
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גיל רונן
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גדי אלכסנדרוביץ'
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גיל רונן
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גדי אלכסנדרוביץ'
  גיל, רוצה שאני אעשה גם לו אאוטינג? • גיל רונן
  בלי אאוטינג בבקשה. תודה. • אייל שוביניסט
  בלי אאוטינג בבקשה. תודה. • גיל רונן
  שקט, יורים? • אסתי
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • הנמלה העמלה
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שוב שרות דוב • ערן בילינסקי
  שוב שרות דוב • גיל רונן
  מסכימים? עם מה? • האייל האלמוני
  מסכימים? עם מה? • עוזי ו.
  מסכימים? עם מה? • ברקת
  מסכימים? עם מה? • עוזי ו.
  מסכימים? עם מה? • ברקת
  ז'וז'ו חנוק אותו • ערן בילינסקי
  בילינסקי, • חשמ/ק/נית על מונית
  בילינסקי, • גיל רונן
  על קוצה של יו''ד • חשמ/ק/נית על מונית
  בילינסקי, • גיל רונן
  בילינסקי, • גיל רונן
  לא אוהב את השם שלי בכותרת • ערן בילינסקי
  ועכשיו כשאני קורא את זה • ערן בילינסקי
  ועכשיו כשאני קורא את זה • גיל רונן
  ועכשיו כשאני קורא את זה • גיל רונן
  מסכימה אתך, • חשמ/ק/נית על מונית
  מסכימה אתך, • גדי אלכסנדרוביץ'
  מסכימה איתי, • חשמנית על מונית
  מסכימה איתי, • גדי אלכסנדרוביץ'
  מסכימה אתך, • גיל רונן
  love'ya too (-: • חשמ/ק/נית על מונית
  אני שיוויוניסט • ערן בילינסקי
  אני שיוויוניסט • חשמנית על מונית
  מסכימה אתך, • האייל האלמוני
  מסכימה איתי, • חשמנית על מונית
  אני באופן אישי • רודי וגנר
  לא אוהב את השם שלי בכותרת • גיל רונן
  לא אוהב את השם שלי בכותרת • ערן בילינסקי
  לא אוהב את השם שלי בכותרת • גיל רונן
  כעס, חולשה ועכברים שואגים • ברקת
  כעס, חולשה ועכברים שואגים • גיל רונן
  כעס, חולשה ועכברים שואגים • ברקת
  כעס, חולשה ועכברים שואגים • גיל רונן
  כעס, חולשה ועכברים שואגים • ברקת
  הנה דוגמה • האייל האלמוני
  מסכימים? עם מה? • גיל רונן
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • האייל המפרגן הפולני
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • אייל שוביניסט
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • אסתי
  שקט, יורים? • גיל רונן
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • האייל האלמוני
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  שקט, יורים? • ברקת
  שקט, יורים? • גדי אלכסנדרוביץ'
  מחקר השוואתי • דובי קננגיסר
  מחקר השוואתי • ברקת
  מחקר השוואתי • דובי קננגיסר
  מחקר השוואתי • ברקת
  מחקר השוואתי • גיל רונן
  מחקר השוואתי • ברקת
  לא, אל תעשה יותר אאוטינג לאף אחד • חשמנית על מונית
  מין חזק או לא מין חזק • האייל האלמוני
  לזה היא רגילה • אייל שוביניסט
  לזה היא רגילה • גיל רונן
  לזה היא רגילה • אייל שוביניסט
  לזה היא רגילה • גיל רונן
  לזה היא רגילה • אייל שוביניסט
  ומה ירגיז אותו יותר? • איילה נשית

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים