229216
מישהו יכול להסביר את המשפט האחרון (חברות "סאנדור" ו"ארקיע" הישראליות, שאמורות להתחיל השבוע לטוס ליעדים בטורקיה, יטוסו כמתוכנן.)? מה, למאבטחים שלהן הטורקים כן מאפשרים לתפקד, או שהשב"כ חושב שעל אבטחתם של הטסים בצ'ארטר ניתן להתפשר?
מתפשרים 229237
השב''כ גם לא מתערב באבטחת צ'רטרים לא ישראלים שטסים לישראל (אני חושב). מצד שני, סאנדור היא בעצם אל-על בתחפושת שטסה בשבת, אז התמיהה כפולה.
כלכלת סמלים 229264
''אל על'' היא סמל לאומי ולכן פגיעה בה מהווה פגיעה קשה יותר וכמו כן יש לארגוני טרור יותר מוטיבציה לפגוע בה מאשר בחברות אחרות.
שמתי לב כבר מזמן שנהלי הבטחון בעליה לטיסות ''אל על'' בחו''ל הם מחמירים יותר מאשר בכל חברה אחרת. מאז אני נמנע לטוס איתם, חבל על הזמן, על העצבים ועל הבטחון האישי.
כלכלת סמלים 229270
אותי הכי הצחיק מה שקרה לי עם אל-על (בעצם סאן דור, אני חושב) בז'נבה. אחרי שמסרתי את מזוודה בצ'ק אין והגענו לשער, עשינו "פגישת מחזור" עם המזוודות - כל אחד נדרש לרדת למטה ולזהות את המזוודה שלו.

יכול להיות שיש לזה סיבה שנעלמה מבינתי (מישהו מסר מזוודה אבל לא הגיע לשער? לא יודע), אבל הסיטואציה הייתה מציחקה באותו זמן.
כלכלת סמלים 229275
לי זה קרה עם לופטהנזה, כשבאתי לעלות למטוס, ביקשו ממני לבוא לצאת ולזהות את המזוודה שלי. התברר שהמשהו שהם מדביקים עליה לסמן שהמטען ו/או הנוסע עברו בידוק בטחוני נעלם והם רצו שאני אאשר שזה שלי. כאילו שאם מישהו עויין היה מחליף הוא לא היה מעביר את מה שהם לא שמים על זה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים