בתשובה לעוזי ו., 26/10/04 17:07
קשר עם הציבור 256706
אם אני מבין את שאלתו של ראובן, המקרה(1) הוא לא שעוזי כהן הרים טלפון, אלא שאותו אזרח (או מישהו המקורב לו, אבל לא לשר) הרים טלפון. (מספר הטלפון של לשכת השר מפורסם וגלוי לעיני כל).

___
(1) הראשון. אחרי שנענה על זה נעבור למקרה הבא, בו האזרח הוא עוזי כהן.
קשר עם הציבור 256813
דורון היקר - חבל שאתה מתעלם מתוכן הודעתו של מזוז.

ההודעה לא אסרה על שר לטפל בפנייה של אזרח שהרים טלפון אל השר אלא אך ורק במקרים בהם הפונה אינו אזרח מן השורה אלא דווקא חבר מרכז מפלגה.

במקרה שכזה (ואני מדבר מנסיון - כעובד מדינה) הטיפול האישי של השר הוא לא מכיוון שהפניה נראית לו חשובה במיוחד אלא מכיוון שהוא מעוניין להבחר שנית.

גם מזוז לא אסר על שרים לטפל במקרים של אזרחים תמימים שבקשותיהם נראות לשר ראויות להתערבותו האישית.

אשר לבקשותיהם הראויות של חברי מרכז - גם לגביהן לא קבע היועמ''ש שאין לטפל בהן, אלא שהטיפול בהן יעשה בידי הדרג המקצועי - מנכ''ל, סמנכ''ל, מנהל אגף, מנהל מחלקה, פקיד וכו'.

האם לא נכון יותר שהטיפול בבקשות אלו לא יעשה על ידי מי שעתידו עלול להיות מושפע באופן ישיר מיחסו אל הפונה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים