ועוד תוספת 260
ורק עוד תוספת קטנה:

עוד סממן לווכחן ימני הטיפוסי הוא תסביך שואה ונאציזם נוראי שהופך כל דיון מתורבת למסכת הטלת רפש בדמות ציטוטים של גבלס, השוואות למעשי מנגלה, אנלוגיות בין תנועות שמאלניות לתנועות בריטיות פרו-נאציות בזמן המלחמה ועוד רבות וטובות. נדמה שלא משנה עד כמה רחוק הדימוי מלהיות מלדמות למקרה המדובר, אין זה מפריע לאותו אדם להשתמש בו בלי הפסק. אין זה משנה מה הן הנסיבות, כל רוצח יהודים שאינו יהודי, הוא נאצי בעינהם. כל מעשה פשרה ישראלי עם הצד השני הוא כניעה לנאצים בעינהם. כל קריאה לשלום היא בעינהם קריאה לוותר לנאצים.

ניתן להניח (אבל קשה, היות וההשוואות הללו משוללות כל היגיון ולעיתים אף משעשעות למדי) שהרצון להפוך את הצד השני לדבר הרע ביותר, בכדי שלא נוכל להרשות לעצמנו להתפייס עימו או להרשות לו להפוך לחזק הוא המניע את קו המחשבה הזה. אם זה כך, יש לי הצעה מקורית משלי לאותם אנשים: ערפאת הוא לא ניאו-נאצי כי אם ערפד. זה גם מתאים נהדר. לא במקרה הוא חיוור ורועד - פשוט עבר זמן מאז הארוחה האחרונה שלו. אני בטוח שכולנו יכולים להבין את זה.
על הברקות וחסרים 261
אספי היקר, דימוי הערפד מבריק ומצחיק עד מאד, ואתה כותב יופי.

השאלה אם זהו סוף המאמרים? כי זה טיפשי אם כן.
זהו, נתת אקספוזיציה, עכשיו תציג את דעתך על הדיאלקט הפוליטי, על טרמינולוגיה שמאלנית וטרמינולוגיה ימנית ועל המאפיינים של מפגש ביניהן.

הצגת בינתיים למה כל צד דל מבחינה רעיונית, אבל זה לא חדש.
הכותרת מדברת על "שיח" פוליטי - דבר שלא עסקת בו כמעט לחלוטין, למעט הערתך על הכנסת הנאצים לתמונה כסנונית ראשונה לעיסוק בטרמינולוגיה פוליטית ובאופי השיח הנובע ממנה.

נו, תן את הבשר.
אני בעד 273
כמו שנאמר, המתחיל במצווה אומרים לו גמור
הדיאלוג נפתח, אתה מוזמן לפתח אותו הלאה
על הברקות וחסרים 285
לא ברור לי במיוחד מה היה חסר לך, ואיזה בשר אתה מצפה לקבל. נא הרחב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים