בתשובה לאורי ד., 25/04/06 1:33
ממש מעורר אמפטיה 380916
ראשית לגבי תגובתך הנוכחית: בעיניי, אתה לוקח רסיסי עובדות שחלקן כלל לא קשורות לימין (חידוש עבודת הקורבנות? אירועי אוקטובר 2000?? פגיעה בריספקט של הרחוב החילוני??? ) וכורך אותם לכדי השקפת עולם מעוותת שאותה אתה מכליל על כלל הציבור הימני.
שנית, אינך טורח להתייחס למה שנאמר מפורשות ע"י הגברות הנכבדות, ואתה מבכר להגיב דווקא להשקפת עולם שהשלכת עליהן. וודאי אתה רואה את הבעייתיות פה (אפילו אם תניח שאתה צודק ב-‏100% לגבי השקפת העולם של המחנה, הנחה שלכשעצמה היא מאוד בעייתית).
שלישית, לגבי שאלתך לגבי הסיכון שבשנאה פוליטית: הנושא הוא התייחסות שרואה בציבור שלם כאיום רעיוני ו*פיזי*, שמפעיל אלימות סיסמטית, ומחזיק בהשקפת עולם פונדומנטליסיטית (שהוא כמובן לא מצהיר עליה אבל ראה לינקים ללקט מאמרים באינטרנט). התייחסות שכזו (במידה והיא מספיק מקובלת) לא ניתן להכיל במסגרת פוליטית וסופה להגמר בהתמודדות פיזית עם אותו אוייב העם.

_______
ורק לשם הבהרה: לא רמזתי שום דבר על פז"ם או על בכלל.
ממש מעורר אמפטיה 380957
מר מולדר, נסיונך להציג אותי כהוזה אינו ראוי לתגובה.

בכל אופן הריני משלם את נדרי לעליון ומביא בפניך לקט נבחר:

http://www.hazit.co.il/Default.aspx?tabid=39 סעיף ד'.
ואיך לא נשכח את היהלום שבכתר:
אולי כדאי שתשב בינך לבין עצמך מול הכתובות "שרון, לילי מחכה לך", ותחשוב מה לא ברור לך במונח 'איום פיזי' ולמה.

כל טוב לך
ממש מעורר אמפטיה 380963
שוב אתה קורא דברים שלא כתבתי‏1. אם תקרא טוב את תגובתי, תראה שלא טענתי בה שאתה הוזה או אפילו טועה - אלא הצבעתי על הבעייתיות של הכללה על ציבור שלם על בסיס רסיסי עובדות. הנקודה אינה האם אתה צודק או טועה. הנקודה היא האם אתה מוכן לדיון עם הטענות עצמן (וממילא רואה את בעל הטיעון כבן-שיח), או שאתה משתמש ברסיסי עובדות וציטוטים על-מנת לאושש את דעתך עליו (שממילא לא ברת שינוי). תגובתך וביחוד הסיפא מחזקת אצלי רושם זה.

1 בהחלט יתכן שגם באשמתי, אני לא כזה מוצלח בהבעת עמדות כל כך מורכבות.
עוד אחד 380993

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים