בתשובה להעלמה עפרונית, 31/07/11 15:57
הדם הכחול של מעמד הביניים 577173
אני נוסע כמעט כל יום לעבודה באופניים, מהלך 25 ק"מ. פחות משעה הלוך, וכשעה חזור בשילוב אוטובוס (עליה תמיד קשה מירידה). אז כן, אני מודע לכך ש*לא כולם* יכולים, אבל אם כל הכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש-דן-ולגור-בתל-אביב-גופא, גם כן לא נגיע רחוק.
הדם הכחול של מעמד הביניים 577179
אסור שהכלכלה תתבסס רק על הנחת חייבים-לעבוד-בגוש דן, עם זה אני מסכימה לחלוטין. אבל יש כאן מעגל שקשה להתעלם ממנו.
הרי איך התחלנו?
אני רוצה לגור בתל אביב, אבל זה יקר -> תעברי לפריפריה -> אין שם עבודה -> אז גורי בפריפריה וסעי כל יום למרכז -> אבל אין תחבורה ציבורית סבירה‏1 -> אז קני אוטו -> כשמצרפים את עלויות הרכב לעלות המגורים בפריפריה זה נהיה יקר‏2 כמו מגורים בתל אביב אם לא יותר -> אז תעברי לתל אביב.

1 ואין בכלל תחבורה ציבורית יום וחצי בשבוע.
2 שלא לדבר על איכות החיים. אם אני מבלה 11 שעות ביום במשרד, אני לא רוצה להוסיף עליהם עוד שעה וחצי בדרכים.
הדם הכחול של מעמד הביניים 577190
כל הכבוד לך, כן ירבו כמותך.
האופניים מתקפלים?
הדם הכחול של מעמד הביניים 577227
כן. אופני הרים מתקפלים. גלגלים סטנדרטיים 26 אינץ', ועדיין אפשר להעלות אותם לרכבת (עם כיסוי. באוטובוסים בין עירוניים אפשר להעלות גם אופניים רגילים ללא תשלום, בתנאי שיש מקום בתא המטען).
הדם הכחול של מעמד הביניים 577248
אני שמחה לשמוע. בזמנו אופניים בתא המטען היו עולים חצי כרטיס.
הדם הכחול של מעמד הביניים 577266
שונה לפני כשנה ומשהו, למרבה השמחה.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים