בתשובה לברקת, 16/01/17 21:39
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688817
או שהתושבים החדשים עם החניות החדשות מתחת לבניינים החדשים יגלו שממש מבאס לעמוד בפקק כל בוקר חצי שעה עד היציאה מהרחוב. ואם הם לא עובדים במחלף יבנה, כמו שהנמר רוצה, הם יסעו לעבודה באוטובוס או באופניים למרות שיש להם אוטו.
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688832
אבל לפי הביקוש לא צריך לשער. אנחנו יודעים שאנשים מעדיפים יקר ואיטי.
התושבים שגרים בבניינים החדשים בצנטרום נמצאים בתפקידים שלא מאפשרים להגיע באוטובוס או אופניים.
מי שמגיע באופניים ותחב''צ הם האוכלוסיות החלשות ורובן לא נמצאות בצנטרום. ורוב הרכבים שנכנסים לתל אביב לא שייכים לתל אביבים.
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688986
בוא נדמיין שבתסריט האופטימי, אחרי כמה שנות מגורים שם האמידים שקנו דירה בקומפלקס החדש מתייאשים סופית, יוצאים מהדירה ומשכירים אותה לצעירים שאין להם אוטו.
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688997
התכניות של זאתי שמלטפת לי את הפרווה לגבי מגורים עלולות להרוס לך את התסריט.
רק אציין שעבור רבים לאפשרויות האינטימיות והזמינות שבמכונית פרטית אין תחליף.
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 689013
לא ניסיתי לשכנע איש לגרוט את האוטו שלו. רק לשאוף למעט יותר התאמה בין מקום המגורים וצורת התעסוקה לבין אופן ההתניידות. מי שגר במתחם שוק בצלאל ונוסע באוטו למשרד שלו ברוטשילד, ובכן, ההתאמה אצלו לא ממש מדויקת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים