בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 09/01/21 15:19
מענטש טראַכט און גאָט לאַכט 730887
אומר זאת כך - אני עובד בחברה שמייצרת מכשיר רפואי.
כשאני כותב אלגוריתם חדש שמשנה משהו במוצר, אני בודק אותו על השולחן, ואחר כך הוא נבדק ב-QA שלנו עבור כמה עשרות מכשירים.
עדיין, אחרי שהוא מופץ לשוק ומורץ על כמה עשרות אלפי מכשירים ברחבי העולם כמה חודשים, אני ישן יותר טוב בלילה כשאני יודע שאחרי כך וכך לקוחות על כך וכך מכשירים לא חזרו אליי דיווחים על תקלות.

שזה שילוב של 2,4 שלך, הייתי אומר. 1 כמובן לא יזיק לאף חברה מסחרית.

אגב, אם נחזור לאנלוגיה מנקודת המבט האישית שלי - גם כשחוזר דיווח על תקלה, הרבה יותר מועיל לי שהוא ממשתמש מוכר וידוע ששומר את כל הנתונים, הלוגים והתאריכים באופן מסודר, ולא מאיזה מרפאה אזוטרית באיזה חור שכל מה שקיבלתי ממנה זה 'ראיתי לפני איזה שבועיים איזו בעייה כלשהיא שאין לי שום הקלטה מסודרת שלה'.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים