בתשובה לדב אנשלוביץ, 04/02/21 12:01
מענטש טראַכט און גאָט לאַכט 732400
לאחרונה הם עושים מלא עדכונים מוזרים ולא סדירים.
לא מגביר את האמון במערכת‏1.

1 דוגמה: לפי האתר כרגע עד 10:36 - התחסנו 233 אנשים בחיסון שני. אם זה מה שמחסנים אחרי שלוש שעות של פעילות, איך מגיעים ל-‏50,000 ביום?
מענטש טראַכט און גאָט לאַכט 732401
אני מניח שהסיבה היא תקשורת. כלומר יש איזה שהוא הפרש זמן עד שהנתונים מנקודות החיסון מגיעים למרכז שמעדכן את האתר, וגם העובדה שבלילה לא היו חיסונים.
מענטש טראַכט און גאָט לאַכט 732402
בגלל הלילה כתבתי שלוש שעות ולא עשר וחצי.
ואת אותן סיבות יכולת לומר גם על הנדבקים והחולים קשה ושאר הנתונים, ושם זה לא מתבטא.
הרושם שלי מהחיסון היה דוקא שהוא החוליה הכי מהירה וממוחשבת בכל העסק - שניות אחרי החיסון השני כבר קיבלתי הודעת טקסט לטלפון שעידכנה אותי שאני אחרי מנה שנייה ושממתינה לי תעודת מתחסן באתר של כללית, מה שאומר שזה הזמן שלקח להם לעדכן אותי בדאטאבייס שלהם. הרבה יותר מהר מאשר התשובות לבדיקות הקורונה למשל.
ואגב, אם כבר אנחנו מאמינים לדשבורד - אחוזי התפוסה בבתי החולים לפיו ממש לא גבוהים, איך זה מסתדר עם היללות במשרד הבריאות על עומסים מטורפים?
מענטש טראַכט און גאָט לאַכט 732405
אני חושב שכל עוד זה בתוך קופת החולים, העדכון הוא מהיר, וקיים גם קשר ברשת בין הקופה לכל חבריה. אבל הבעיה היא במשיכת המידע מכל קופות החולים למרכז אחד. אני זוכר שדובר על בעיה דומה באיסוף תוצאות הבדיקות.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים