בתשובה לדובי קננגיסר, 19/07/02 11:31
תעודת עניות לאגד 79524
אגב אוטובוסים ונכים- למה אין בארץ אוטובוסים שמאפשרים לנכים בכסאות גלגלים לנסוע בהם? בחו"ל יש, הנהג מוריד מין פלטפורמת מתכת, הנכה מציב עליה את הכיסא, וזה מעלה אותו למעלה. באוטובוס עצמו יש מקומות מיוחדים לכסאות גלגלים, ליד כסאות עם מושב מורם (כמו בקולנוע), שמורידים אותם ויושבים עליהם אם אין אף נכה באוטובוס.
תעודת עניות לאגד 79526
גישה לנכים את רוצה? אפילו לעצור ליד המדרכה כדי שקשישים יוכלו לעלות בנוחות סבירה הם לא טורחים...
תעודת עניות לאגד 79527
ל''דן'' יש אוטובוסים שיש בהם מקום מיוחד לנכים בכסאות-גלגלים. אוטובוסים אלה גם רוכנים אל המדרכה בשעת העלאת נוסעים, אך נראה לי כי לא עד כדי כך שאפשר לעלות אליהם מהמדרכה ללא עזרה. עם זאת, אינני רואה הבדל עקרוני בין מתקן להעלאת כסאות גלגלים לבין כך שהנהג ניגש לסייע לנכה לעלות. לכן, יכול להיות שהפתרון האחרון מתאים יותר, אם הביקוש לתחבורה הציבורית בקרב נכים בכסאות גלגלים הוא נמוך.
למה דווקא לאגד? 79535
דן צריכים קודם ללמוד לענות לביקוש של התחבורה הציבורית. בקווים שאני נוסעת בהם כל יום אני זוכה לשבת אולי 1 מתוך 10 נסיעות, וזו לא הגזמה. גם אם מישהו עם כסא גלגלים רוצה לעלות לאוטובוס, לא יהיה לו מקום. המון אנשים מבוגרים צריכים לעמוד דחוקים זה לזה במשך דקות ארוכות. זה פשוט סיוט.
למה דווקא לאגד? 79557
היי עדי חשבת על דיטה?
למה דווקא לאגד? 79582
לא. גם ככה אין לי הרבה.
תעודת עניות לאגד 79568
אין לי כלום נגד נכים אבל אולי מספר הנכים שנוסעים באוטובוס חא מכסים את ההשקעה הכספית שצריך בשביל זה
חוץ מזה יש גם בעיה של מונופול בתחבורה ציבורית
תעודת עניות לאגד 79625
ודאי שהם לא מכסים את ההשקעה הכספית. זה מסוג הדברים שחברה‏1 מתקדמת לוקחת על עצמה.

------------------

Society, לא Company

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים