במקום שביתה: יחסי ציבור 243798
עיתון הארץ מביא את הטרנד החדש בוועדי העובדים: במקום לשבות, מביאים יחצ"ן שיזכה עבור העובדים באהדת הציבור. טוב לציבור, טוב לוועדים? או שזה חלום מתוק מדי?
במקום שביתה: יחסי ציבור 243801
קראתי ולא הבנתי. איך אהדת הציבור תעזור להם למנוע פיטורים? מצפים שלקוחות הבנקים(למשל) יאיימו להוציא את כספם מהבנק אם יפטרו את הפקיד החביב עליהם?
במקום שביתה: יחסי ציבור 243803
אהדת הציבור לא באה לבדה - הם מדברים שם על עוד כמה טריקים, כמו מניעת מידע מהבעלים, מה שמפריע להם לעבוד. בקיצור - מדובר בשביתה שהלקוחות (לפחות בטווח הקצר) לא מרגישים אותה. כמו שביתת מכס שבמסגרתה כולם עוברים בלי בדיקה: בטווח הקצר, הלקוחות המיידיים דווקא נהנים מהשביתה: הם יכולים להבריח חופשי, ואין תורים. בטווח הארוך, קהל הלקוחות האמיתי (הציבור) סובל, כי זה אומר שגביית המס ממכס ירדה, ואנחנו נאלצים לשלם על כך בקיצוצים ממינים אחרים.
במקום שביתה: יחסי ציבור 243820
כן, אבל לשם כך אין צורך ביחצנים. נדמה לי שטל כהן פעם הציע פטנטים כאלה.
במקום שביתה: יחסי ציבור 243832
היחצ''ן דרוש כדי שהציבור ידע על זה שיש בכלל מחאה של העובדים.
וחוזר חלילה.... 243835
תגובה 243801

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים