יפה עשית. 325224
אני לא עשיתי כמוך ואני חושב שהדרך שבה בחרת טובה ונכונה יותר. לא קראתי את מה שכתב הרמב''ם אך ידעתי את התוצאות מעצמי, כי לי עשו ברית בשנות העשרה שלי. נדמה לי שהתהליך של המנעות חלק מהאוכלוסיה מהברית, החל בצעדים מאד מדודים וילך ויתרחב.
יפה עשית. 325277
לא הבנתי את האמירה שלך כי "ידעת את התוצאות".

הרמב"ם אמר:

"האבר כאשר הוטף ממנו דם והוסר המגן שלו מראשית גדילתו אין ספק שהוא נחלש"

אבל לפי טענתך המילה התבצעה אצלך לא בראשית הגדילה אלא לקראת סופה.

אני מנחש שהכוונה שלך היא שחווית יחסי מין גם לפני וגם אחרי המילה, ושהיחסים אחרי היו פחות טובים. האם אני מדייק?
יפה עשית. 325381
לא, לגמרי אינך מדייק.המילה מפחיתה את רגישות כיפת איבר המין.
יפה עשית. 325386
אני מצטער, אבל עכשיו ברור לי עוד פחות מה שאמרת. הבנתי שהטענה היא שהמילה מפחיתה את רגישות איבר המין, אבל לא ברור לי מה כוונתך בכך ש''ידעת'' את התוצאות.
יפה עשית. 325388
ירידת רגישות איבר המין אינה תוצאה? אז מה זה, סיבה?
יפה עשית. 325389
איפה אמרתי שזו לא תוצאה? שאלתי איך באה לידי ביטוי ה"ידיעה" שלך. אם זה בגלל שהתנסית במין לפני ואחרי המילה זה מעניין, כי אצל רוב הנימולים שאני מכיר זה לא היה ככה ולכן הם לא מסוגלים לשפוט מה הם הפסידו.
יפה עשית. 325459
גדי ידידי, זה היה בגיל העשרה. כתבתי שהרגשתי ירידה ברגישות הכיפה -לא זו שעל הראש שאין לי. וזו התוצאה. לא התנסיתי במין לפני המילה כך שאין כאן קבוצת ביקורת. אבל אולי מקום החתך יותר רגיש.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים