39419
בימינו אפשר לתת לינק, אבל מכיוון שאני חושש שהטקסט הבא לא יעמוד שם הרבה זמן, הנה הטקסט:

(אני חושב שהוא באמת יוצא דופן)

___
אבני חן וקריסטלים שימשו תרבויות עתיקות למטרות רבות: הפקת אנרגיה, ריפוי, חיזוק, הגנה, מחיה. אחת התרבויות העתיקות ביותר, שנחשבת לתרבות מפותחת שרב הנסתר על הנגלה בכל הקשור אליה היא תרבות היבשת אטלנטיס.
בתרבות אטלנטיס, אשר שכנה באוקינוס האטלנטי ונכחדה לפני כ15 - אלף שנה, היו לאבני החן ולמינרליים שימושים רבים, השימושים היו בעיקר שימושים טכנולוגיים. הם אשר פיתחו את טכנולוגיות של ביטול כח המשיכה והנעת עצמים כבדים, טכניקות שעל פיהן ניבנו הפירמידות ומונומנטים עתיקים ברחבי העולם.
האבנים שבשימוש היו מסוג הקוורץ, שמיוחסות לו תכונות מוליכות פיזו-אלקטריות. מאדאם בלבצ'קי, מיסדת התנועה התיאוסופית, טוענת בסיפרה החשוב והבסיסי הדוקטרינה הסודית שהאבנים הענקיות מהן בנויה הפירמידה הגדולה במצרים הונפו באמצעות שימוש בקריסטלי קוורץ בשילוב עם צלילים מסוימים.
שטיינר אף הוא מתייחס לכח המופלא של אנשים בתקופות עתיקות להנעת חפצים. בכתובים המיוחסים לתורתו, כמו שנכתבו על ידו, טוען שהיה עד להקמתו של מנזר טיבטי שם השתמשו בצלילי חצוצרות נחושת ארוכות להנפת האבנים הענקיות במעלה ההר.
תיאורים מפתיעים על השימוש בקריסטלים בתרבות אטלנטיס לצרכי הפקת אנרגיה לתעבורה, מאור, ריפוי וכו', מצויים בדבריו של גדול המיסטיקנים של המאה ה 20 - אדגר קייסי, אשר תיאר במסרים את "הגבישים הגדולים" אשר קלטו את קרני האור ועיבו אותם. מעניין שגבישים אלו יכלו לקלוט ולשדר אנרגיה ללא שימוש בכבלים כאמצעי להעברתה. תהליך זה נעשה באמצעות ריכוז אור השמש, הירח והכוכבים בתוך בניין בעל כיפה אשר ניתן היה לגלגל את הגג שלו אחורנית על מנת לכוון את קרן האנרגיה לשידור או לקליטה. בתוך הבניין היה קריסטל קוורץ ענקי ומערכת שלימה של קריסטלים קטנים יותר, ששימשו כמנסרות.
שימושים מיוחדים נעשו בקריסטלים באטלנטיס גם לצרכי ריפוי, כאשר תושביה, שהיפנו עצמם לכיוונים טכנונולגיים, פיתחו בקרבם מחלות חדשות ומוזרות. להבדיל מהתרבות הלמורית שתושביה לא ידעו תופעות של חוסר איזון וחולי והשתמשו בקריסטלים לחידוש רקמות ולהתחדשות רוחנית. תושבי אטלנטיס לא חיו עוד בסביבה רוחנית "רווית אור", ולכן נוצר אצלם חוסר איזון רדיקלי במטבוליזם ובגוף הפיזי.
רק מעמד הכהונה באטלנטיס המשיך להוות כח רוחני, ורבים ממנו פיתחו כוחות טלפתיים ויכולת למורית מלאה, כאשר לאבני החן חלק חשוב בכך. הם השתמשו בעיקר בקריסטלי קוורץ, אמטיסט, יהלום, ג'ייד ומינרלים שונים המקובלים בסיפרות האלכימית.
מקובל במיוחד היה השימוש בטכניקות מדיטציה הדומות לטכניקות של מדיטצית קונדליני לצורך פיתוח תכונות מדיומליות, (קונדליני- האנרגיה העצורה בצ'קרה הראשונה בבסיס עמוד השדרה אשר ניתן לעוררה באמצעות טכניקות שונות שחלקן הגדול רבות עוצמה, כמו תנועות חזקות, מוסיקה, מיקצב, ריקוד וכו'. לעתים קרובות זה נעשה בחדר בעל קירות קוורץ בצורת כיפה, זאת בנוסף לענידת אבנים במקומות שונים בגוף.
עפ"י דיווחים היסטוריים, היו אבני החן בשימוש משך אלפי שנים בציויליזציות ותרבויות שונות, החל במצריים העתיקה ובבל וכלה באצטקים, המאיה, הסינים ואפילו הפולינזיים ואנשי תקופת האבן באוסטרליה. מסורות לשימוש באבנים היו קיימות גם בקרב השמאניים - המרפאים השבטיים ולא רק בקרב הכוהנים.
___

והלינק, למי שרוצה:
"יוצא דופן"? 39493
מאיזו בחינה טקסט זה הוא "יוצא דופן" בעיניך, למעט אוויליותו?
"יוצא דופן"? 39497
הוא יוצא דופן באוויליותו.
אני יכול להגיד את זה כי יוצא לי מדי פעם לקרוא כל מיני דברים בסגנון.
אותי מעניין התחקיר שקדם לכתיבה - האם היה כזה, או שמא הכותב פשוט אלתר ופיזר ציטוטים ורפרנסים כיד הדימיון הטובה עליו.
הערבוב בין אטלאנטיס והקריסטלים ומה עשו עם הקריסטלים וצ'אקרות ופיזו אלקטריות... האם מי שכתב את זה האמין בזה בכלל?
אתה היית יכול לכתוב משהו כזה?
"יוצא דופן"? 39504
יתכן שנעשה תחקיר.

יש הרבה פסאודו-מדע בעולמנו. כוונתי לסוגי מיסטיקה שהפעילים בהם משתמשים בז'רגון מדעי. תוכל למצוא שם הרבה מראי מקומות, איזכורים של אירועים שהתרחשו ושל שמות בני אדם שהיו מעורבים.

כאשר תנסה לעקוב אחר אחד ממראי המקום שלהם תגיע, על פי רוב, לעוד מאמר המצטט מאמרים אחרים, כל מיני מראי מקום וחוזר חלילה. בסיס הנתונים העובדתי הוא קטן, והניפוח שלו הוא גדול.

לדאבוני, גם במיינסטרים של המדע אני נתקל בהפניות מעגליות כאלה.

וכבר אמר אדם חכם (אינני יודע מי): האסטרולוגיה היא אוקיאנוס רחב ידיים בעומק של מילימטר.
"יוצא דופן"? 39809
אכן היה אדם בשם אדגר קייסי. אדם זה טען להיותו מדיום וכתב הרבה ספרי מיסטיקה בנוסח ''עידן חדש''.

בספריו הוא מערבב אטלנטיס, טלפטיה, גבישים, פירמידות, מאגרי מידע רוחניים ועוד, כיד הדמיון הטובה.

המאמר אכן אווילי, אך אין להאשים את כותביו במקוריות או אף בדמיון רב.

אדגר קייסי לעומתם אכן היה אדם בעל דמיון פורה, ולאחר מותו אף נפוצו עליו אגדות רבות ומרתקות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים