בחזרה לאלף בית / עינת וילף ומירי וילף 509154
הייתי רוצה לעמת את כותב המאמר עם הגישה הזאת:
עד עכשיו פגשתי באופן אישי את מערכת החינוך עד כיתה ה', ובינתיים אני לא רואה את כל המורים הגרועים והאיומים שמדברים עליהם כאן. כל המורות פועלות מתוך רצון ומוטיבציה. אולי אין להן את הכישורים האינטלקטואליים של פרופ' לפילוסופיה, אבל יש להן את הכישורים ללמד ילדי בי"ס יסודי. אולי פשוט יש לנו מזל.

אני מבינה שבתיכון המצב נהייה קשה, ונראה לי שהגישה המערכתית בקישור שהבאתי מתייחסת לסיבות הגורמות לקושי, הרבה יותר מהעלאת המשכורת למורים.
כמובן, מימוש התוכנית מחייב חקיקה רצינית, מפני שיש צורך להפוך פסיקות בימ"ש שכבר ניתנו בעבר.
בחזרה לאלף בית / עינת וילף ומירי וילף 511399
בתור תלמידה בכיתה ה' את מרשימה מאד. מי אמר שמצב ההשכלה גרוע?
בחזרה לאלף בית / עינת וילף ומירי וילף 511404
אני חושב שהיא התכוונה שהיא אם לילדים בכיתה ה' (אבל בכל זאת מצחיק)
בחזרה לאלף בית / עינת וילף ומירי וילף 511411
אה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים