![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
היא שאנשים מתרכזים בלהכין מצגת במקום בלהכין הרצאה. הם חושבים שברגע שהם הכינו את המצגת ההרצאה מוכנה. אף אחד לא מקדיש זמן לפסקול שמלווה את המצגת. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שלא לדבר על כל המקומות שדורשים "הגשה" של המצגת המודפסת (או כקובץ). לטעמי, מצגת טובה אינה שווה הרבה ללא הפסקול המלווה אותה- ואם אפשר להבין כל מה שצריך רק מה-slides עצמם, הם כנראה לא ממש טובים. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אולי נתקלת בסיסמה (מן הזיכרון): "מצגת טובה מכילה שקף תשובה לכל שאלה אבל מצגת מצויינת מונעת את השאלה"... אולי זה טוב כאשר בין המציג לבין קהלו ישנו ניגוד אינטרסים מסויים. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |