 |
פעם רציתי אישור להצהרת הון מאיזה בנק מפגר שהיה לי בו חשבון. התקשרתי לסניף ולא ענו. אז התקשרתי למוקד שלהם וחיכיתי על הקו. ביקשתי שישלחו לי את האישור בדואר. אמרו שאי-אפשר ושאוכל להוציא את האישור במכשיר בסניף האם שלי. במכשיר בסניף האם לא היה כל זכר לשירות הזה, אז צעקתי לפני כל הלקוחות "זה בנק מפגר!". ומישהו ניגש לעזור לי להתמודד עם המכשיר, ושוב אין תוצאות. דבר אל העצים ואל האבנים, ללמפה וללוסטרה. שוב פתחתי את הפה שלי על הבנק המפגר, ובא מנהל הסניף ולקח אותי למחלקה שמטפלת בדברים כאלה. לקח לי זמן להסביר לפקידה מה אני צריך. החלטתי שאני סוגר את החשבון שלי, ולשם כך שלחתי הוראה בפקס לפרעון פק"מ. יום אחרי שהפק"מ אמור היה להיפרע ניגשתי לאותה מחלקה, ושם אמרו לי שלא יכולים לסגור לי את החשבון כי יש לי פק"מ סגור לעוד חצי שנה. הסברתי ששלחתי פקס לפרוע את הפק"מ, אז הפקידה שאלה מתי שלחתי. לא רוצה לזכור מתי בדיוק שלחתי את הפקס! אמרתי לה שזה בערך לפני כך וכך ימים. תאמינו לי לא הפעם הראשונה שאני נותן הוראה לסניף של הבנק המפגר והיא לא מתבצעת. כשאני עושה טעות הם יודעים יפה מאוד לגבות עמלה, אבל כשהם עושים טעות? שום פיצוי ויתרה מזאת - טרטור הלקוח לסניף הבנק באמצע יום עבודה.
|
 |