אוסף וגיבוב של חלקי עובדות 66360
הכותב המכובד מתעלם ממס' יסודות והתפתחותיות במדע וגם ידיעותיו ביהדות לוקות בחסר ובחסך. הפסוק בתהילים מתייחס לנבודכנצר וטיטוס. על איוב וקהלת יש לכותב המכובד ליקוי בהבנת הנקרא. ולגבי אמירה שניתן להוכיח שאין אלוקים היא אמירה לא חכמה במיוחד. להוכיח שיש אפשר ולו מן הסיבה הפשוטה שדי בהתגלות האלוקים לפני עם שלם במעמד בו היו כולם עדים להתגלות זו. אך להוכיח אי קיום של דבר שהוא רוחני ואין אנו יודעים את מקומו - היא מעידה על חוסר הבנה

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים