נוירומנטיקה: סייברסקס עכשיו (חלק ג') 701
אם אתם כבר לא יכולים לחכות לאנדרואידים ומכונות המין העתידניות האחרות, יש לנו חדשות טובות: סקס עם מכונות, כאן ועכשיו. ואנחנו אפילו לא ידענו שהוא כזה.

אילו יכולנו כבר
לבנות מכשירי תקשורת מעולים
כמו מערכות העצבים של אחדים מאתנו -
ייתכן שהיינו יוצאים מתוך גופותינו
לזמן בלתי מוגדר.

- דוד אבידן, "טכניקה ומדע", 1973.


יצא המרצע מן השק

אמנם המונח סייברסקס נכנס לשימוש רק עם התפתחות האינטרנט, אולם בהגדרה רחבה הוא יכול לכלול כל סקס שתלוי במידה כזו או אחרת בטכנולוגיה. משרואים בסייברסקס שילוב בין מין לטכנולוגיה, הרי שראשיתו בסוף שנות השישים של המאה ה-‏19, שעה שג'ורג' טיילור, רופא אמריקני, רשם פטנט על מתקן עיסוי מרטט, ויברטור מופעל בקיטור, שנועד לרפא נשים מ"היסטריה".

מה הקשר בין ויברטורים לרפואה? רייצ'ל פ' מיינס מציינת בספרה "הטכנולוגיה של האורגזמה", ש"היסטריה", מילה שפרושה כיום הוא התפרצות רגשית בלתי נשלטת, שימשה עד שנות העשרים של המאה ה-‏20 לתיאור מחלה - פירושה המילולי של המילה הוא "מחלת הרחם". ההיסטריה - תוצאה של העדר פורקן מיני - נתפסה כמחלה כרונית הפוקדת נשים בלבד ותסמיניה: כאבי ראש, עצבנות, חשש מאיבוד השפיות והתפרצויות רגשיות חריפות. במאה ה-‏19 עדיין לא הובן היטב תפקיד הדגדגן במין הנשי ו-‏65 עד 75 אחוזים מאוכלוסיית הנשים היו חשופות ל"מחלה". במסורת הרפואה המערבית היה להיסטריה טיפול מקובל - עיסוי לאבר המין הנשי בידי רופא או מיילדת עד הגעה לאורגזמה. בהקשר הרפואי לא נקראה אורגזמה בשמה, אלא הוצמד לה מונח מדעי - "פרוקסיזם היסטרי" (hysterical paroxysm), ובסוף מאה ה-‏19 הומלץ לנשים רבות לעבור את הטיפול אחת לשבוע.

אמנם מעט מוזר לדמיין רופא ויקטוריאני כבד ראש מעסה את אברי המין של המטופלות, אך יש לזכור שבאותה עת רווחה התפיסה שמין לשמו מחייב חדירה של איבר המין הגברי - הנחת העבודה היתה שכל עוד אין חדירה אין מדובר במין (יש איפוא תקדים לטיעון של קלינטון). הבעיה שהטרידה את הרופאים היתה שהתהליך גזל זמן יקר בקליניקה. לפיכך, ברוח המהפכה התעשייתית פיתח ב-‏1883 ד"ר יוסף מורטימר, רופא בריטי, את הוויברטור האלקטרו־מכני. הדגם הראשון שנכנס לשימוש היה מתקן מסורבל שכלל קופסת מתכת מכוסה עור שמחוברת אליה זרוע מפותלת. יצרנית המכשיר, חברת וייז אינסטרומנטס, פיתחה דגם נוסף שנראה כמו מייבש שיער שבקצהו כדור גומי מזמזם ורוטט.



דגם של ויברטור מסוף המאה ה-‏19


הרעיון של אורגזמה בעזרת מכונה עמד בניגוד מוחלט לקודים התרבותיים, ולכן, אפילו בשנות העשרים, שעה שהוויברטורים השתכללו והחלו להיות נפוצים גם כמכשירים לשימוש ביתי, עדיין הוסוותה תכליתם האמיתית. בשבועוני נשים ניתן היה למצוא פרסומות ששווקו את הוויברטור כמכשיר לבריאות ולרענון תוך שימוש בסיסמאות כמו "כל תענוגות הנעורים... יפעמו בך". בקטלוג של חברת סירס־רובק משנת 1918, ניתן למצוא תחת הכותרת "עזרים שכל אישה מעריכה" מנוע ביתי רב־תכליתי המפעיל מספר עזרים: מחבץ חמאה, מערבל, מטחנה, מקצף... וגם ויברטור. מיינס, שחקרה את התופעה, מכנה אותה "טכנולוגיה מוסווית חברתית" (Socially Camouflaged Technology).

הסוואתו של הוויברטור כמכשיר רפואי נמשכה עד סוף שנות העשרים, ואז החל המכשיר להיעלם בהדרגה הן מהקליניקות הרפואיות והן מעמודי העיתונות המהוגנת. ניתן ליחס זאת להבנה הגדלה והולכת של הרופאים את המיניות הנשית, אך גם להופעתם של ויברטורים בסרטים כחולים, שבהם לא היה ספק למה הם משמשים. באחד מהם, סרט פורנוגרפי בשם "תענוגות האלמנה", נראית אישה נכנסת לביתה עם גבר, דוחה אותו הצידה בביישנות מעושה, מתפרצת לחדרה, תולשת מעליה את בגדיה ושולפת את הוויברטור שלה. יצא המרצע מן השק.

עם התעצמותה של התנועה הפמיניסטית בשנות השישים שב הוויברטור למדפי החנויות. ספרים רבים מדו"ח קינסי ואילך החלו לדבר בגלוי על אורגזמת הדגדגן, וכוהנות של מיניות האישה החלו ללמד נשים איך להעניק לעצמן סיפוק מיני באמצעות הוויברטור. בשנות ה-‏70 כבר זכתה המכונה הרוטטת ללגיטימציה ומאז היא משווקת בגלוי כעזר מין.

בובה אמיתית

"יפהפייה בגודל טבעי. בשר גמיש, שלד מתוחכם וחיטובי גוף שאין לשום בובת אהבה בעולם... רוב בובות האהבה עשויות מפלסטיק מתנפח זול, הן נראות פתטיות ומגוחכות - איך אפשר לאהוב אותן? רילדול (RealDoll) היא הדבר האמיתי," כך מכריזה הפרסומת באתר רילדול, המשווק סדרה של בובות אהבה במחיר של 5,900 דולר היחידה. הלקוח יכול לבחור את גזרת הגוף הרצויה לו - דקה או מלאה; צבע העור, לפי דרגת השיזוף; קלסתרי פנים שונים; סגנון התסרוקת וצבע השיער. הבובות מכונות בשמות על פי דגם ראשן: לאה, סטייסי, סלין וכו'. תצלומיהן שבאתר, צולמו בעדשת "פוקוס רך" בסגנון פנטהאוס, והן נראות בהן משכנעות ומפתות למדי.


(צילום: מתוך אתר realdoll.com)



כתב של כתב העת המקוון סלון.קום בחן מקרוב את גופה של רילדול העשוי סיליקון משובח, והוא מתאר אותה כך: "הציצים שלה אלוהיים, רכים למגע, אך מוצקים דים כך שאינם מידלדלים ברפיון. הפטמות הן מלאכת מחשבת, וקשה להפסיק להשתעשע בהן... הידיים נראות קצת מלאכותיות מכיוון שרשת המתכת שבפנים מאפשרת לך לכופף אותן בכיוונים מוזרים. אבל פניה יפות, וכמעט משטות בעין המתבונן... בלי הרבה הקדמות שלחתי אצבע אל בין שפתי הפות שלה... חמים, נעים ורך... ובדיקה אנאלית קצרה אישרה שהפרח העדין עשוי מהחומר הנכון."

אחד הסיפורים באתר חובבי המין עם רובוטים (המונח התקין פוליטית הוא טכנו־סקסואלים, techno-sexuals) מספר על גבר המתגרש מאישתו כדי לחיות עם אנדרואידית שכל עניינה בחייה המלאכותיים הוא סקס ועבודות משק בית. רילדול היא צעד בכיוון הגשמת האוטופיה הזו. אמנם בשלב זה אין חלקים נעים ברילדול, אולם במגירות החברה המייצרת, אביס קריאשנס, מונחות כבר תוכניות השדרוג לבובת החלומות: היא תוכל לעפעף בעיניה, איבר המין שלה יגיב בהתכווצויות וקופסת קול תחובר לחיישנים בגופה. בינתיים על הלקוחות להסתפק בתקליטור רילדול המשמיע במשך 20 דקות אנחות וגניחות שיעזרו להם להשתכנע שהם אכן סוסי הרבעה אמיתיים במיטה, כפי שתמיד חלמו להיות.

בימים אלה החלה אביס קריאשנס לשווק גם רילדול ממין זכר. לבובה הגברית מצורפים שני אברי מין זכריים, האחד רפוי והאחר זקוף. כמו כן יכולה הבובה לפלוט ברגע הנכון נוזל דמוי זרע המוצע ללקוחות החברה במגוון טעמים.

אהבה דרך המודם

לכל טכנולוגיה חדשה עשוי להימצא שימוש מיני: המצאת הצילום פיתחה את תעשיית הפורנו; חקר ההורמונים - את הגלולה; מכשירי הווידיאו - את סרטי הפורנו; הטלפון - את השיחה הארוטית; והאינטרנט - את "הסייברסקס".

האינטרנט מספק היום פורנוגרפיה מכל סוג בשפע אינסופי - זו תעשייה המגלגלת יותר ממיליארד דולר בשנה. התחרות בין ספקי השרות הזה והצורך להציע משהו מיוחד מעלים ללא הרף את רף ההקצנה של הפורנוגרפיה המוצגת ברשת. לעיתים ההקצנות האלה מוזרות עד כדי כך שהפורנוגרפיה כבר גובלת בסלפסטיק: באחד האתרים מוצגות דוגמניות המתמרחות בעוגות קרם ומטיחות אותן זו בזו, ובאתר אחר הן לבושות בבגדים מהודרים אך מתפלשות בשלוליות מים ונעלי העקב היקרות שלהן מכוסות בוץ.

תעשיית המין חדרה גם לשוק משחקי המחשב. משחק מהדור הראשון של משחקי המחשב המיניים, "לארי הולך לחפש אהבה (בכל המקומות הלא נכונים)" (1988), מתאר את הרפתקאותיו של חנון המנסה לקבוע פגישה עם אישה, והשחקן יכול לקבוע את "רמת התועבה" (Filth Level) של המשחק לפי טעמו. המאייר מייק סנז פיתח תוכנה המאפשרת למשחק לשלוט באמצעות העכבר בוויברטור וירטואלי או ביד קטועה, ואלה מעסים אישה שופעת אברים על המסך עד שהיא מייללת באקסטזה. משחק זה, הקרוי "וירטואל ואלרי", הפך עד מהרה ל-CD-ROM הנמכר ביותר של מקינטוש בראשית שנות התשעים. מאז התפתח התחום בצעדי ענק וגם חלחל בדלת האחורית לתעשיית המשחקים לנערים: לארה קרופט מ"טומב ריידר" היא אמנם לוחמת נועזת, אולם דומה שאת חיטובי גופה המעוגלים והדשנים (כאלה שנערים אוהבים) הפיק אלגוריתם זהה לזה שיצר את "וירטואל ואלרי".

הסייברסקס אינו נחלת המין הגברי בלבד. האינטרנט הכניס למעגל המשתמשים נשים רבות. סקר של MSNBC.Com גילה שהנשים ממעטות לגלות עניין בפורנוגרפיה, יותר ממחציתן טענו שלא ביקרו באתרי ארוטיקה ויזואלית, ושבעיקר הן מבקשות לפתח יחסים וירטואליים מסוג כלשהו עם בני זוג. כניסת הנשים לרשת הביאה לפריחת האהבה דרך המודם. חדרי צ'ט מזמנים לגולש/ת המצויים את האפשרות להתאהב בצלמית (אייקון) - דמות גרפית קטנה המסמלת משוחח בצד השני - ולנהל אתה שיחות רומנטיות וארוטיות, כיד הדמיון הטובה על השניים. קשרים רומנטיים מנוהלים גם באתרי MUD (Multi User Domain), שבהם משתתפים אחדים יכולים לשוחח ביניהם בתוך תפאורה וירטואלית כמו שחקנים במחזה. היות שהמשתתפים משתמשים בכינויים בדויים, וגם הטקסטים קצת חוזרים על עצמם (הו בייבי, הורידי את החזייה לאט... לאט...), עלולים מחזרים נלהבים אחדים לגלות ברבות הזמן שהם ניהלו רומן וירטואלי עם רובוט המכונה בחיבה בוט (bot), תוכנה המדמה משתמש ב-MUD.

טלדילדוניקס

בשלב הנוכחי האיבר הפעיל ביותר בסקס וירטואלי הוא המוח - הדמיון צריך לעבוד שעות נוספות, שכן הגוף, למעט הידיים המקלידות, לא פעיל במיוחד (אם כי מאהבי סייברסקס אחדים פיתחו כושר מדהים לתקתק במהירות ביד אחת כדי לפנות את האחרת לשתף את שאר האברים בחוויה). פתרונות אפשריים לחסך הגופני בסייברסקס העלה האוורד רינגולד בפרק הקרוי "טלדילדוניקס" (teledildonics) שבספרו "מציאות מדומה" (1991). את המושג טלדילדוניקס טבע בשנות השמונים טד נלסון, ממציא המונחים היפרטקסט והיפרמדיה. חזונו של רינגולד מתאר התקני משוב מגע (tactile feedback devices) שיוזנו במידע שיעבור ברשת ויחוברו אל הגוף, כדי שהפנטזיות המיניות שלנו לא יגרו את האינטלקט בלבד.

יש בשוק מוצרים אחדים המבשרים את בואו של עידן הסייברסקס החדש. המתקן הפשוט ביותר קרוי "מכונת סקס וירטואלית" (Virtual Sex Machine). זהו התקן בצורת שפופרת המתלבש על איבר המין של המשתמש ומחובר לממשק דיגיטלי הקולט אותות מסרטי וידיאו המוקרנים על מסך המחשב. "המכונה מלטפת את איבר המין שלך בעוצמה משתנה, מחליפה מהירויות ולופתת את האיבר בחוזקה או ברכות בתגובה ל'אקשן' שעל מסך," מסבירה הפרסומת באתר של המוצר. "במהלך הקרנת הסרט תחוש מפעם לפעם בגירוי נעים הדומה להצלפת לשון, זהו אפקט 'גרון עמוק', שגם הוא מסונכרן עם הסרט. במובנים אחדים מכשיר זה עדיף על בן זוג מיני 'אמיתי', מכיוון שהגירויים ממושכים ורבי עוצמה יותר. זאת ועוד, המכונה אינה מתעייפת לעולם!"

למרות העונג המובטח, הטכנולוגיה הזו עדיין רחוקה מחזון הטלדילדוניקס של רינגולד, שתיאר יחסי מין בין שני בני זוג הנמצאים באזורי חיוג נפרדים. הנאהבים של רינגולד לובשים חליפות גוף שקופות, ומתנסים בחווייתמין (sexperience) באמצעות הרשת: "אתה מחליק בידך על עצם הבריח של בת זוגך (הנראית על המסך), ובמרחק 10,000 ק"מ, מופעלים אפקטורים (effectors) שונים, המגיבים ברצף הנכון ובתדירות המתאימה, כך שהמגע מועבר אליה בדיוק באופן שבו רצית להעבירו."



סייברסקס בחליפת גוף ארוטית


למרבה הצער רינגולד אינו מספק מפרטים טכניים, ואף שעברו עשר שנים מאז התפרסם ספרו, טכנולוגיית הטלדילדוניקס עדיין בחיתוליה.ויויד אינטרטיינמט (Vivid Entertainment), חברת ענק ל"בידור למבוגרים" פיתחה דגם בסיסי של המערכת המיוחלת. מריסה קקולאס, עיתונאית, מתארת את האבטיפוס כך: "שעה שאתה מחליק לתוך חליפת החתול הנוצצת מגומי סינתטי שחור, היזהר שהחוטים המשתלשלים ממנה לא יסתבכו. החליפה חמה ונעימה. היא מצוידת ב-‏36 חיישנים, הנצמדים לפטמות ולירכיים ולאברי הגוף שביניהם... הדלק נרות אחדים והתרווח מול המחשב שלך. בעודך מביט בתאווה בגוף שעל המסך, הזז לאט את העכבר והקלק על חלק הגוף שאתה רוצה לגרות אצל בן זוגך הווירטואלי הלובש חליפה דומה. רוצה לשגר מגע נוצה, רטט חזק או להוסיף מעט חום? לחץ לחיצה כפולה. החיישנים מתחילים לרטוט בפיקות הברכיים שלך. אתה פולט קללה, נזכר בימים שעשית מדיטציה טרנסנדנטלית, אבל ממשיך ללכת עם זה. אתה מדגדג, מזמזם ומגביר את החום..." מריסה אינה מדווחת אם הגיעה לסיפוקה בסוף הניסוי. ליסה, שפנפנת הניסוי הקבועה של המוצר, מנסחת תשובה דיפלומטית: "אתה יכול להגיע לאורגזמה מלאה, ואתה יכול שלא... העיקר הוא להשתעשע עם בן הזוג שלך." מכל מקום, החברה החליטה לדחות בינתיים את שיווק המוצר לקהל הרחב.

הבשורה האחרונה בתחום מגיעה מאוסטרליה. שלושה ממציאים אוסטרליים רשמו פטנט על "מערכת הדמיית אינטראקציה אנושית". המערכת כוללת בובת מין משוכללת בגודל טבעי, המדמה את המשתמש שמפעיל אותה באמצעות האינטרנט. להשלמת האשליה חובשים בני הזוג משקפי מציאות מדומה בשעת ההתעלסות עם הרובוטים המדמים. הבובות מכוסות חיקוי עור, מצוידות בחיישני תנועה ולחץ, והכול מחובר ל"יחידת אבר מין", המגיבה למשתמש.

הממציאים מסבירים שהנאהבים המקוונים יכולים גם לתכנת את המערכת כך שבני הזוג יידמו לסלברטיז החביבים עליהם. כלומר, משה יכול לתנות אהבה עם ג'ניפר לופז ורונית עם טום קרוז. הרי לנו הדמוקרטיזציה הסופית של האהבה. ובעצם, האין זה מתבקש שבכפר הגלובלי תהיה גם האהבה גלובלית והכול ישכבו זה עם זה?

בחלק הבא: אחרי סיגריה ומקלחת, אפשר להתפנות לשאלה: למה, בעצם, לעשות סקס עם מכונה?



מאמר זה מתפרסם במקביל גם ב"בננות".
קישורים
רייצ'ל פ' מיינס - פרק ראשון מתוך הספר "הטכנולוגיה של האורגזמה"
RealDoll
טכנו־סקסואלים
Virtual Sex Machine
"טלדילדוניקס"
בננות
חלק ד' של המאמר
חלק א' של המאמר
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חברה וכלכלה"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

עיניים 36113
אגב, שמתם לב שהרילדול מצולמת עם משקפי שמש? מעניין איך הם עשו את העיניים שלה... מזכיר קצת את הסיפור של הופמן בחלק הראשון של המאמר.
עיניים 36177
אתה מוזמן לבדוק בלינק לאתר הרילדול שהבאת.
עיניים 36557
בסיפור של הופמן זה הסטודנט שמרכיב את המשקפי מציאות מדומה ולא הבובה. מה שדומה לסיפור של הופמן זה הפטנט האוסטרלי.
סקס ואהבה 36243
לשמעון שלומות,

לוסי כתב (בתגובות לפרק ב) שמה שחשוב זה הקשר הרגשי. ואתה ענית לו שתגיע לזה בפרק הבא.
אני מסכימה עם לוסי, וברשותך אתייחס לזה עכשיו (כי לא אהיה כאן בשבוע הבא...)

בספר "קובלנתו של פורטנוי" פורטנוי המתבגר
והמחורמן 24 שעות ביממה מוצא במקרר את הכבד שמיועד לארוחת הערב של המשפחה, ומזיין אותו.

שאלה: מה ההבדל בין זה לבין כל הצורות האחרות של הגעה לפורקן שהועלו כאן, ושאינן בין שני בני אדם? (או שני יצורים בעלי רצון ורגש עצמאיים?)

הסרט AI נוגע בעניין הרגשי. ה"מכא"
דייויד שובר לב בכמיהתו אל האם האנושית, וכשהיא משאירה אותו לבדו ביער הבהלה והיאוש שלו לא שונים משל עמי ותמי, או כל ילד אחר מהאגדות שתועה בבהלה ביער עבות. ובהשאלה- הוא לא שונה מכל אדם בוגר שתועה בדרכי החיים ומחפש לשווא את האושר האבוד (והמדומה) של הילדות .

ומה שמעניין לא פחות- גם אנדרואידים אחרים בסרט הם בעלי רגשות מעבר למה שהתכוונו יוצריהם. והם נלחמים על קיומם בצורה שמעוררת הזדהות איתם, ולא עם בני האדם הברוטליים שצדים אותם ומתעללים בהם.

הדבר שרודף בני אדם יותר מכל הוא המוות.
האנדרואידים בבלייד ראנר וב-AI רוצים לחיות. וזה מניע אותם לפעול בדרכים שמנוגדות להוראות ההפעלה שהותקנו בהם.
לדעתי מי שמודע למוות ומנסה לברוח מפניו כבר אינו בגדר מכונה.ובהרחבה- מי שפועל מתוך רצון ורגש עצמאיים כבר אינו מכונה.

אנדרואיד שנראה כמו מכונת כביסה מהלכת (כמו בסרטי מדע בדיוני ישנים) אבל יש לו רגשות /עצמאיים/ (כלומר מעבר למה שהתכוונו יוצריו) הוא בבחינת אדם הרבה יותר מאשר איזו מכונת-מין חסרת רגש (גם אם היא עשויה מחומר פלסטי חמים וורוד ונראית כמו אדם).

לסיום-האם זו רק ההרגשה שלי או שרוב המבדה שמטפל במוצרי-מין סייבריים נוטה לכיוון מימוש פנטזיות של גברים דווקא?
ועוד יותר לסיום- הפנטזיה הגברית מתגלה במלוא עוזה בסרט "נשות סטפ-פורד" שבו מסופר על כפר שבו הגברים הפכו את נשותיהם החיות לאנדרואידיות המותאמות לפנטזיות שלהם- הן מטופחות, שלוות ומתוקות, עקרות בית למופת ביום, ומצטיינות במיטה בלילה. אבל אין להן רצונות או מחשבות משלהן. הן מכונות.

גברים יקרים- זה באמת מה שאתם רוצים?
סקס ואהבה 36244
והאייל החילוני הוא אני...
סקס ואהבה 36246
מה *את* רוצה אסתי ?

אני לא חושב שאנחנו ( הגברים ) ואתן ( הנשים ) יודעים בכלל מה אנחנו רוצים.. -בגדול-.
לא סתם אנשים מתנסים מכל הבא "ליד" , ( -בקטן- כמובן שיש כאלו שמצאו את המנוחה , או שנמאס להם לחפש ) ואולי זה רק משחק ? צורה שבאה להפיג שעמום ? כמו למשל.. בתכניות טלוויזיה ? או במכוניות עם עיצוב חדש בכל שנה חדשה ? ..
הצורך של המוח בשינוי , בהתפתחות .. בכל התחומים..

נשות-סטפ-פורד זאת נקודת מבט של קבוצה או בודד , אין בו בכדי להצביע על הכלל.

ואם זה משחק .. האין זה טבעי שיצוצו לו צ'יטים , ספויילרים ווואלקט'רו ?
( cheats , spoilers and walkthrough )

זוכרת את הגן האנוכי ? למיטב ידיעתי הוא עדיין שם.
סקס ואהבה 36264
אני נוטה להסכים,במידת מה, עם "הבן האנוכי".
הרי איננו באמת יודעים מה אנו מחפשים.

אנו מרגישים שעמום וחוסר סיפוק מהמצב הקיים ומחפשים לו איזשהו פתרון. ואם הפתרון מביא לשכלול טכנולוגי - מה רע בכך?
יש פתרון לשעמום, לתסכול...
והרי "עבודה עצמית" כן מקובלת, אז למה לא שימוש בעזרים?

הבעיה היחידה שאני צופה מכך היא, שהשכלול יהיה כה מושלם (ומהכתבה אני מתרשמת שהוא די קרוב), שאנשים פשוט ינטשו את החיפוש אחר "הדבר האמיתי" (כפי שאני רואה אותו, בכל אופן)ויפנו אל הסייברסקס, אשר שלא כמו קשר "רגיל", אינו מצריך יכולת מילולית מעבר לבסיסית, אינו מערב מורכבות נפשית אשר הינה חלק אנטגרלי מקשר,אינו דורש עבודה על עצמך בהקשר של שיפור החזות והביצועים - לכאורה, נראה שזהו הפתרון המושלם...

אך נראה לי שדווקא החיפוש הזה פועל בצורה מעגלית.
דווקא מתוך צורך לחידוש, לאתגר ושינויים תמידיים, יוביל החיפוש חזרה לצורך בקשר בין בני זוג אנושיים, המערב את כל זה!
שהרי כמה שחוסר ההבנה בין נשים לגברים מתסכל, כמה שמשחק הרדיפה מסובך ומתיש לפעמים,
הרי שהוא מציב בפננו אתגר והופך את החיים ליותר מעניינים...

המשחק הזה כמוהו כפלפל - לפעמים נחנקים ממנו, אבל במינון הנכון הוא משפר את הטעם!
''מין'' הגיג שכזה.. 36280
ומה עם מי שמסרב לשחק את המשחק ? :-)
''מין'' הגיג שכזה.. 36285
מי שמסרב, כפי שהגדרת - יש לו סיבה...
אם זה מתוך פחד או מתוך חוסר עניין, או סתם בגלל נסיון מר...
לדעתי, יש צורך לברר מה המקור, כי אז באמת מחמיצים דבר נפלא
(הכוונה למה שבא בעקבות..).
וכפי שיעצו לי פעם: אם אתה בוחר ללכת בדרך מסויימת כדאי לברר ממה אתה בורח - תתמודד איתו ואז תחליט. ואז, גם אם בחרת בדרך האחרת לפחות אתה שלם אתה ומסוגל להנות ממה שהיא צופנת בחובה.

אבל כמו שכבר אמרתי קודם, אין רע בלהנות גם מדברים אחרים, לחפש שינויים וגירויים, כל אדם ובחירותיו...

ובהמשך לרעיון הבשר - מין עם בובת מין באמת נראה לי כמו מין עם משהו כמו גוויה, ויש שהגדירו זאת כסטייה...
פלסטופיליה ( על משקל נקרופיליה ) 36288
סטייה או לא , זאת סוג של חוויה.. ברררלעעע

ואם אני יכול לבחור מתוך שלוש דרכים ? מאחורי כל אחת אני בורח ממשהו אחר ?:)
ואם יש מאה אפשרויות ?

האם את רומזת שככל שהבחירה גדלה ( או ככל שאנחנו חושבים\רואים\מקבלים יותר דרכים שונות אפשריות ) כך גם אפשר להסיק לגבי כמות הבעיות שמהן אנו בורחים ?
נשמע לי מופרח משהו :-)

למה שלא לצאת מנקודת הנחה שברגע שבחרת את מה שנראה לך הטוב ביותר על סמך תחושה או סתם עובדות בשטח מה שהיה לפני זה כבר לא חשוב למצב הרלוונטי ?

אפרופו צעצועים , יש אנשים שטוענים שהם מקבלים אורגזמות מנסיעה על אופנוע מהיר..
זה נחשב סייבר סקס ? :-)

ומה עם כאלה שסתם מתחכחים בחפצים מתכתיים? ( ברשותכם - רובוטים טיפשים או "מאותגרים טכנולוגית" )
זה לא נחשב ? זה לא בעצם.. אותו דבר ?
פלסטופיליה ( על משקל נקרופיליה ) 36392
חזרתי לפה לעוד רגע. זה ממש פשוט, אין פה מה להתלבט, ז"א אנשים קולטים סטייה ככה: כל מה שהם נהנים ממנו זה בסדר וכל מה שהם לא נהנים ממנו זה סטייה. בגלל זה שהרוב מתיישרים לפי הנורמה, אז כמעט כל דבר קצת חריג נראה להם לא בסדר. המון נשים לא גומרות מהגברים שלהן אבל לא מנסות אפילו ויברטור כי זה נראה להם כאילו סטייה.
פלסטופיליה ( על משקל נקרופיליה ) 36640
אוי ואבוי. יש מפעל, נדמה לי של קיבוץ ''הזורע'', ששמו פלסטופיל.
הקיבוצניקים, אני אומר לכם.
פלסטופיליה (על משקל נקרופיליה) 36654
אולי קהל היעד שלהם הוא חובבי חליפות הלייטקס למיניהן? (פטיש די נפוץ בקהילות אינטרנטיות שונות)
פלסטופיליה ( על משקל נקרופיליה ) 36785
כאן אני גם אענה ל"אורחת לרגע" - סטייה מוגדרת כמשהו שהוא לא הנורמה אז על מה את מזדעקת? על ההגדרה? - אף אחד עוד לא יצא כנגד שימוש בויברטור או באמצעי אחר לשיפור המין אלא אם כן הוא פוגע בעצמו או באדם אחר.
ונקרופיל מחלל את כבוד המת...

ובקשר לבחירות שלנו - כל עוד אדם שלם עם בחירתו, היא מסבה לו אושר ואינה פוגעת בו או באדם אחר אין רע בה .
כך שאני עושה בעצם רק חלוקה לשתיים ולא יותר:
יש אופצייה אחת של ללכת לפי הכלל/הנורמה(והיא כוללת גם שימוש באמצעים שונים לגירוי ושיפור חיי המין),
וישנה האופצייה השנייה של להפנות את הגב לאפשרות של מע' יחסים זוגית ולבחור באופציות דוממות יותר (כמשהו בסיסי ולא רק לשם גיוון או ניסיון) ואז יש מקום לשאול "ממה אתה בורח?".
שהרי אל האופצייה הראשונה מכוונת אותנו האבולוצייה, זה משהו יסודי שטבוע בנו.
פלסטופיליה ( על משקל נקרופיליה ) 36822
ההגדרה שלה כוללת כל מה שנראה לחברה כסטייה מינית. אולי אף אחד לא יצא נגד שימוש בויברטור אבל נגד הומואיות יוצאים כל הזמן. אולי מוצדק להתנגד לנקרופיליה בגלל חילול כבוד המת כמו שאמרת, אבל איזה סיבה יש לצאת נגד S&M למשל? המון נשים מתו ממה שקוראים רצח על רקע רומנטי אבל עוד לא שמעתי על מישהו שמת מS&M.
כמו שגילית אהבה לומר 36886
זו סטייה רק מהנורמה. S&M פשוט אינו מקובל בחי המין של רוב האנשים (נדמה לי, די קשה לבדוק). אף אחד לא יוצא נגד S&M בהסכמה, או נגד לגיטימיות הבחירה בסגנון חיים חד מיני (אלא אם כן אתה מנחם בן, או חלק מתרבות לא מערבית), כך שאתה יכול להרגע.
סקס ואהבה 36263
היי אסתי,

העלת כאן סידרה של שאלות ונושאים שאיני יודע אם אצליח להתייחס לכולם בכוחותי הדלים. אשמח אם הקוראים האחרים ישתתפו במאמץ להשיב לך. יש גם תגובות למאמר בדיון המקביל הנערך באתר ''בננות'' ואולי אחדות מהן יעניינו אותך, את יכולה להציץ בדיון שם.

שאלת ההבדל בין הכבד של פורטנוי לצורות פורקן אחרות המוזכרות במאמר מעניינת ביותר. צד אחד של תשובה אפשרית - מה מייחד את השילוב מין וטכנולוגיה -יטופל אכן בחלק ד' של המאמר, אולם ל''סיפור הכבד'' יש היבט פסיכולוגי מיוחד במינו לדעתי. אני זקוק למעט זמן לחשוב על זה ואנסה להתייחס לכך עוד לפני שאת נפרדת מאיתנו (לזמן קצר אני מקווה).

שמעון
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36389
אסתי,

תגובתי הארוכה שלהלן נכתבת בהמשך לשאלתך מה בין הכבד שמשתמש בו פורטנוי כ"עזר מין" לבין עזרי מין מכניים. אני מקווה שהיא מועילה מעט.

אחת השאלות שהופנתה לנשאלים בדו"ח קינסי המפורסם היתה זו: "מהם המקורות הלא-מיניים של תגובותיך הארוטיות?" המשיבים קישרו את תגובותיהם הארוטיות למאורעות שאירעו להם בילדותם שלכאורה אין קשר בינם לבין מיניות: עונש שקיבלו, מבחנים, שריפות גדולות, חיילים צועדים, מוסיקת מארש, מילים בוטות, חלומות על ענקים וחיות פראיות – כמעט כל דבר.

קראתי פעם מאמר שיש בו התייחסות לרעיון שמכילה שאלתו של קינסי: לרגעים קטנים בילדות השפעה על המיניות שלנו בדרכים שאינן מוכרות אף לנו. המיניות של היחיד כמו עשויה שכבות ארכיאולוגיות שהוא עצמו אינו מודע למורכבותן. דברים שיש להם חשיבות עצומה ברגעים של מגע מיני – הדברים שאנו חושקים בהם ואיננו יודעים להסבירם – הם פרי רגעים קטנים, מעשים ספונטניים בילדות, חלומות שנשכחו, גוף גברי או נשי שנחשפו לעיננו להרף עין. ריח בושם, צליל, צורת רגל, הופכים ברבות השנים לבעלי פוטנציאל לגירוי מיני, לשיער, לעור או לנעליים שחורות נוצצות, לרצון לחבק מותן צרה או ישבן רחב. רעיון שלא הובע, סוד עמוק – הופכים לתשוקה לבגדים תחתונים מגרים, לרעב לחדירה, ללחישה, לנשיכה או להתנשקות במשך שעות.

ההבנה הזו היא תמה מרכזית בספרו הפורנוגרפי של ההוגה הצרפתי והסוריאליסט ז'ורז' בטאיי (1962-1897) "סיפור העין" (הוצאת בבל, 1997). הסיפור מתחיל בעת שגיבוריו, המספר וחברתו סימון בני ה-‏16 מגלים יום אחד את מיניותם, שעה שסימון טובלת את אחוריה החשופים בקערת החלב של החתול. בסיפור הפורנוגרפי הקשה הזה יש מעט מאוד חדירות, אולם הרבה השתנות של איש על רעהו, אוננות, משחקי מין עם ביצים; בהמשך מתוארת סצנה המתחוללת בשעת צפייה במלחמת שוורים בספרד, וביצי השור שהומת מוגשים לסימון ונוטלים חלק באקט מיני על אחד היציעים; ובסוף הסיפור סצנה של אונס סדיסטי של איש כמורה, עקירת עינו ורציחתו. ברור שלגיבורי הסיפור יש פטיש לעצמים סגלגלים, דמויי ביצה או עין.

במסה קצרה בסוף הסיפור מנסה בטאיי לעמוד על מקורות דמיונו המיני הפרוורטי. הוא מספר שנולד לאב חולה סיפיליס שהתעוור ונעשה משותק כתוצאה ממחלתו. בשל השיתוק והעיוורון לא יכול האב ללכת להשתין בשירותים והיה עושה זאת בכלי קיבול מכורסתו בנוכחות באטיי הילד. בגלל עיוורונו היו לו עיניים גדולות ופתוחות לרווחה וכשהשתין הן נהיו לבנות. "את מראה העיניים הלבנות האלה אני מקשר לזה של הביצים," כותב באטיי, "כאשר, במהלך הסיפור, אני מדבר על עין או על ביצים, השתן מופיע בדרך כלל". יש אפוא מקור ברור בחוויות הילדות של בטאיי לפטיש המוזר הזה ששזור במיניות גיבורי הסיפור.

אסתי, לדעתי נקודת המבט של בטאיי יכולה להסביר גם האוננות עם הכבד אצל פורטנוי. לצערי, השאלתי את הספר לפני שנים והוא לא חזר אלי, כך שאין הטקסט לפני, אולם די ברור שהכבד מסמל ב"עקת פורטנוי" את המטבח של האמא היהודיה שלו, את המחנק הפוריטני וכו'. בקצרה, הכבד אינו סתם עזר מין - כשפורטנוי מזיין את הכבד, הוא מזיין את היהודיות האמריקנית שלו ומה שהיא מייצגת. משום כך הסצנה הזו בספר כל כך חזקה. אם היה מדובר בסתם אוננות עם פלייבוי לא היה לה העוצמה שיש לה. לעזרי מין מבוססי טכנולוגיה, משוכללת ככל שתהיה, אין קשר לעוצמה הפסיכולוגית-מינית הזו.

עזרי המין כמו הוויברטור או טכנולוגיית הטלדילדוניקס המתוארים במאמר נוגעים לפיזיות שביחסי המין, אולם אין להם דבר עם הפסיכולוגיה שקשורה במיניות – עם אותו סדר יום סמוי מן העין של המיניות.

הדוגמאות שהבאתי כדי להמחיש היבט פסיכולוגי זה של המיניות היו אמנם בוטות, אולם בעקרון אין הבדל בין הפטישים שתוארו לעיל לבין ההימשכות של גבר פלוני לרגליים ארוכות של אישה. למעשה, כל השתוקקות לחלק גוף כזה או אחר אצל בן הזוג המיני היא פטישיסטית. אישה, הנמשכת למשולש כתפיו של גבר או לרווח בינו לחולצה, או גבר, הנמשך לשקעים העדינים בבסיס צווארה של אישה, אינם נבדלים - בהיבט הפסיכולוגי שתיארתי - ממי שנמשך למגפי עור נוצצות. רגעים ואירועים קטנים בילדות עושים לנו את זה.
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36396
האומנם?
ומה עם ההיבטים הפסיכולוגיים של המשיכה המינית למכונות? האמנם ילד שגדל בסיבה טכנולגית מתפתחת, בהשראת ספרי מדע בדיוני וכו' לא עלול להיות מגורה באופן עצום ברגע בו עיניו נופלות על שכנתו החדשה, הרובוטית האינטליגנטית הראשונה בחייו?
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36473
לא צריך דווקא מכונות ומדע בדיוני בשביל להימשך לרובוטיות, מספיקות בובות סקסיות בחלון ראווה כמו שמסביר טכנו-פטישיסט אמיתי בתגובות לכתבה הזאת בבננות.
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36476
אפרופו, רק רציתי לציין שאני מאוד נהנה מהפרסום המקביל - הקהילות השונות בכל אתר יוצרות דיונים שונים ממקום למקום, ומעניין לעקוב אחרי שניהם. תודה לשמעון שהעלה את רעיון הפרסום המקביל.
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36480
אתה מגביל את עצמך. אותו פורטנוי שזיין את היהדות דרך כבד מהמקרר, יכול היה באמצעית טכנולוגיים, לזיין רובוט (או תוכנת מציאות מדומה) בצורת רב , ספר תורה או את אותה אמא יהודיה.
למיניות סדר יום סמוי מן העין 36550
לא, נראה לי שפיפסת את הפואנטה. אני לא מדבר על היכולת של מכונות מין וירטואליות לספק אשליה חווייתית תואמת למציאות.
אני מדבר על החווויה עצמה, הדבר האמיתי, המשיכה המינית למכונה עצמה כמכונה. ההתפעלות מיציר כפיו של האדם שעולה עליו ביכולתו. המשיכה למכונה כמשיכה לעתיד ולקידמה.
מענה כבד משהו... 36402
1. הניתוח שלך לפרשת הכבד מעניין ביותר,
ומספק תשובה עמוקה יותר מזו שאליה התכוונתי כששאלתי את שאלתי.

כששאלתי מה ההבדל, חשבתי ביני לבין עצמי- בעצם אין הבדל. אלו שתי דרכים חסרות משמעות רגשית למציאת פורקן פיזי.
ולכן אין לטכנולוגיה המסובכת יתרון על פני הכבד הפשוט והישיר כל כך.

לאחר הניתוח הפסיכולוגי שלך הגעתי למסקנה
שלא רק שאין לטכנולוגיה יתרון על הכבד, אלא שלכבד יש יתרון עליה- הוא נתן לפורטנוי פורקן גופני, ונגע גם בצרכים נפשיים טמירים שלו.
האם סייברסקס היה "מגרד" לו במקום הנפשי הנכון את הצרכים שיש לו שם? אני חושבת שלא.

2. וכאן הנקודה השניה- הסייברסקס נשמע כמו חוויה ריקה מבחינה רגשית.
מישהו פה דיבר על שעמום בחיים ועל הצורך לגוון.
אני לא חושבת שאפשר למלא את הריקנות הנפשית ע"י תענוגות גוף, ולא חשוב כמה גיוונים נוספים יומצאו. גם הם ישעממו בסוף, ומה אז?
הריצה אחרי סקס חדש, מזון חדש, מכונית חדשה-
היא ריצה לכיוון הלא נכון.

במהלך החיפוש שלי אחר משמעות עברתי דרך הזן, ולקחתי ממנו מעט.
אז הנה אמרת זן (בתרגום מתיתיהו תימור)-

לפני שאדם מתעמק בזן, הרים נראים לו כהרים, ומים כמים;

לאחר שהצליח להציץ לתוך אמת הזן, אינו רואה עוד את ההרים כהרים ואת המים כמים;

לבסוף, משזכה להארה, שוב נראים לו ההרים כהרים והמים כמים".
עוד אמרת זן 36636
הוי, הנאהבת, אל תהיי קשובה לא לתענוג ולא לכאב, אלא למה שביניהם.
ריקה מבחינה רגשית... 36923
כך היא נראית לך ודאי, מן הצד, ואולי כך זה באמת. גם הכנת אוכל היא חווייה ריקה מבחינה רגשית, למתבונן מן הצד, ובכל זאת אנשים טורחים לבשל משך שעות, לחדש, להמציא מתכונים ולהעשיר את התחום הקולינרי. האם זו נראית לך "ריצה אחרי משהו?"

האם בישול, מתכונים, צורות אכילה, אינם נושאי משמעות? מה עם מאכלים שמזכירים את הבית, מאכלים אקזוטיים שמעוררים רצון לנסוע רחוק, מאכלי גורמה מוכנים בקפידה שהם ביטוי למקצועיות ושלמות, מאכל אהוב שמכינים למישהו מפני שאוהבים אותו - האם כל אלה ריקים מרגש?

כזה הוא האדם - אם אין משמעות איפשהו, הוא כבר ימציא אותה. והיכן שחשבת את שאי אפשר למצוא משמעות, יבוא אחר ויחשוב ההפך. שבט זולו מול הלאפים, על זה נבנית האנושות, היא מגוונת. ולא חוכמה לומר "אם זה לא מגרה אותי, זה חסר רגש".

נקודה נוספת - המקבילה הפרוטסטנטית האחרונה לכבד של פורטנוי היא כמובן עוגת התפוחים שהנער משגל, בסרט הנעורים "אמריקן פאי".
ריקה מבחינה רגשית... 36941
בוא נדייק- אמרתי ש"/הסייברסקס/ נשמע כמו חויה ריקה מבחינה רגשית".
הכנת אוכל (ואכילה) הן חוויות רגשיות. כך גם סקס.

אני לא יוצאת חלילה נגד תענוגות הגוף. אני רק חושבת שטבעם של תענוגות אלה הוא כזה, שמה שמוכר מתחיל לשעמם, ואז ממציאים גיוונים.

נראה לי שרדיפה /אינסופית/ אחרי גיוונים היא חיפוש בכיוון הלא נכון, משום שלדעתי מה שמציק לאדם ביסודו של דבר הוא המודעות למוות, ומתוך כך- התהייה על פשר החיים.

אם ההנאה הגופנית מספקת אותך, יופי. אם חוסר השקט הפנימי נשאר, סימן שצריך לחפש בכיוון אחר. (לדעתי- בכיוון רוחני).
אמריקן פאי 36951
פאי תפוחים נחשב בעיני רבים למאכל האמריקאי הכי לאומי שיש, כך ששיגולו הוא מעשה בעל משמעות סמלית רבה עבור בני האומה האמריקאית אך למיטב ידיעתי הוא נטול כל קשר לנצרות בכלל ולפרוטסטנטים בפרט.
אמריקן פאי 36961
אולי אי אפשר לומר על ארה''ב שהיא פרוטסטנטית במובהק (היא גם יהודית, וגם קתולית), אבל פאי תפוחים המוגש לשולחן האוכל המשפחתי הוא בפירוש סמל שיש לו צד פרוטסטנטי. הוא מתקשר לסעודות הערב, לחגים, לחיים בפרברים, לתרבות שלמה של עבודה ופנאי שצמחה באמריקה. והתרבות הזו (וזו לא המצאה שלי, רק ששכחתי את שם התיאורטיקן החשוב שכתב על זה מאמר קלאסי) היא פרוטסטנטית בצורת החשיבה שלה - תעבוד קשה, תצליח, תעשה כסף, תקנה אוכל למשפחה, תחזור הביתה, תברך את האל ליד השולחן ותקנח בפאי תפוחים.
אמריקן פאי 37001
מקס וובר. הוא דיבר על החברה האמריקאית כחברה פוריטנית, שהיא סוג של פרוטסטנטיות.
אכן, מקס ובר 37020
תודה..
למיניות סדר יום סמוי מן העין 37041
שמעון שלום,

נהניתי עד מאוד לקרוא ניתוח מבריק זה פרי הגותך; ברשותך אוסיף מספר הגיגים נוספים לסיטואציית פורטנוי הספציפית, אשר העסיקה אותי רבות בהבנת נקודות מסויימות בשדה פילוסופיית הפסיכואנליזה המודרנית.

פורטנוי אכן משגל את המטבח היהודי ואת סממני התרבות היהודית-אמריקאית, אך דומה כי נקודה זו אינה הנקודה המרכזית במועקתו, כי אם יחסו האמביוולנטי ומשיכתו האובססיבית לנערות גויות ובלונדיניות אמריקאיות, על רקע דחיית יהדותו.
משיכה-דחייה זו מעסיקה את פורטנוי/רות' באופן כה מרכזי, עד כי היא חוזרת ועולה בספרים ובסיפורים אחרים פרי עטו. הגוייה האשכנזית והבלונדינית, כמייצגת תשוקותיו הנסתרות, מקבלת בסיפוריו השונים מימדים מהותיים להבנתו את עצמו ויהדותו, ממנה הוא מנסה נואשות להחלץ ולהתרחק.

אקט בעילת הכבד מקפל בתוכו איסורים יהודיים שונים, המתחילים באיסור האוננות ומסתיימים ביחס הנוקשה והקפדני לבשר החשוף וגינוני הלכות אכילה. פורטנוי מבצע אקט בארברי ופגאני של ממש בנסיוו כיפוף עצמו כנגד ערכי תרבות המנוגדים לתחושותיו, ובכך הוא מוכיח עד כמה הוא הקורבן האמיתי של דעותיו הקדומות על עצמו.

שלך

אלכסנדר
סקס ואהבה 36667
פנטזיות של גברים שבלוניות, הם רוצים כוסית בלונדינית ואם היא גם מבשלת ומנקה זה בונוס נחמד. אז למשווקים ברור איזה מוצרים לגברים ילכו בשוק. אבל מה הפנטזיות של נשים? יש מי שיודע מה הן רוצות? אז מאיפה ידעו מה לייצר בשבילן?
דפוקותיתך ? 36338
כניראה שזו בדיחה (די ישנה) ולא חברה אמיתית (כמו שאר הדוגמאות בכתבה), אבל רעיון מענין, ידידותי למשתמש ופשוט: http://www.fu-fme.com
דפוקותיתך ? 36341
זו מתיחת אינטרנט קלאסית, שצצה לה בשלהי שנה שעברה, בתקופת החגים הנוצריים, וקנתה לה פרסום רב בחוגים מסויימים, עד שהתחילו להגיע תלונות על מוצרים שנקנו לחג-המולד, אך לא הגיעו.

עוזי וייל פרסם בזמנו את האיור של המכשיר לזכר ב''שער האחורי'', המדור שלו בעיתון ''העיר''.
דפוקותיתך ? 36347
המוצר שאליו הפנית בקישורית בתגובתך אכן הוא מתיחה, אולם לא אליו התייחסתי במאמר. כל המוצרים שציינתי במאמר כי הם משווקים לציבור הרחב כמו ''רילדול'' ו''מכונת סקס וירטואלית'', אכן משווקים. יש קישוריות בדף המאמר, אתה יכול להזמין ולהיווכח.
VibraExciter ויברטור נוירומנטי המופעל באמצעות הטלפון הנייד 265480
לקראת חג המולד הוחל בשיווק ויברטור המופעל באמצעות הטלפון הנייד, ע"פ הפרסומים המכשיר אמור לשדרג את הסקס הטלפוני של בני זוג (בעיקר של בת הזוג) שאיתרע מזלם והם מרוחקים זה מזה בחג.

כשהנייד מצלצל או כשנשלחת אליו הודעת טקסט מופעל הוויברטור לכ-‏25 שניות. וכך יכולה גברת שנשארה לבדה בחג לקבל מבן זוגה הודעות טקסט מחרמנות שמפעילות את הוויברטור. ה-VibraExciter משווק בבריטניה ב-‏39.99 לי"ש.

למעוניינים/נות:
VibraExciter ויברטור נוירומנטי המופעל באמצעות הטלפון הנייד 265672
לא יותר זול לשים את הטלפון הנייד על רטט ולדחוף אותו אתם-יודעים-איפה?
VibraExciter ויברטור נוירומנטי המופעל באמצעות הטלפון הנייד 265987
קצת קשה לקרוא את האסמסים ככה.
חוץ מזה לחות יכולה לפגוע באורך חיי הסוללה ואנחנו לא רוצים שזה יקרה...
נוירומנטיקה: דור המשחקים המקוונים הבא 378434
במשחק המקוון "Naughty America: The Game " ("אמריקה השובבה: המשחק"), גולשים יוכלו להשתתף במשחקי פיתוי עם דמויות וירטואליות אטרקטיביות בהן יפגשו בעולם המשחק, לפלרטט איתן ואף לעשות סקס עם דמויות שנשלטות בידי שחקנים אחרים.

הסיפור המלא ב-YNET:
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476022
"כבר ב-‏2050 יהיה אפשר כנראה לקיים יחסי מין עם רובוט, שיזכיר יצור אנושי ויוכל לבטא רגש. האם זו בשורה משמחת?"

הארץ: http://www.haaretz.co.il/captain/spages/974723.html
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476027
אותי אישית, כן.

(כי המשמעות היא שממש תוך זמן קצר סוד הרגש יפוענח).
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476034
לא נראה לי שיצטרכו לפענח את סוד הרגש כדי שהבובות יבטאו רגש.
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476066
אם אתה כבר בקטע, אז קראתי אתמול משהו ב-Boston Globe (אולי מישהו כבר סיפק קישור למקור אחר, זה בעצם רלוונטי יותר למאמר של שכ"ג על בחירה חופשית) על כך שחוקרים הצליחו לחזות מראש, בעזרת MRI, בחירה של נבדקים אם ללחוץ על כפתור אחד או אחר, עד 10 שניות לפני שהנבדקים בחרו פיזית ולחצו על אחד הכפתורים. החוקרים תוהים בקול רם אך בזהירות על ההשלכות שיש לתוצאות שלהם על העמדה שלנו לגבי בחירה חופשית.
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476067
זה צריך להיות לפחות מעניין, אם לא מהפכני, בהקשר דיון 2220. האם תוכל להביא קישור בכל זאת? אם כבר נתנו - פיספסתי.
תודה.
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476086
הנה, מצאתי: http://www.boston.com/news/health/articles/2008/04/1...
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476109
תודה.
האם סקס עם רובוט נחשב בגידה? 476088
דיברנו על משהו דומה במאמרים על התודעה, האני והרצון. אני מתכוון למתח המוכנות שמוסבר בפרק "הרצון נבחן במעבדה" בדיון 871 אבל ישנם הבדלים משמעותיים בזמנים, כי שם מדובר על כ 200 אלפיות שנייה וכאן על 10 שניות.
אהבה וסקס עם רובוטים 511060
הספר החדש של דיוויד לוי שיצא בעברית בהוצאת שדרה בשם: אהבה וסקס עם רובוטים, האבולוציה של יחסי אדם-רובוט, מעלה ועונה על הרבה שאלות מהסוג הזה.
לוי בוחן את השינויים שחלו בתפיסת החברה האנושית את המושג 'מין נורמלי' וכיצד שינויים אלה ימשיכו להתחולל ככל שטכנולוגיות המין יהפכו משוכללות ומתוחכמות יותר.ואיך יהיה הסקס עם רובוטים ? כל הידע האנושי בנושאי אירוטיקה וסקס, כל מדריכי המין וכל התנוחות, כל אלה אגורים במוחם ובגופם של סקסובוטים, מוכנים וזמינים לפעולה בכל עת .
מיקרוסופט: משחק סקס "בלי ידיים" לקינקט? על גופתנו! 559414
פוסט של גל מור באתרו "חורים ברשת" על משחק מחשב למבוגרים בלבד שבנוי ל-Xbox:
חפיץ לנשיקות וירטואליות 591207
פוסט באתר ''חורים ברשת'' על חפיץ המדמה תחושה של נשיקות עם בן זוג מרוחק
חפיץ לנשיקות וירטואליות 591211
ודאי התכוונת לזה:
חפיץ לנשיקות וירטואליות 591517
אכן. תודה.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים