![]() |
אז מה אתה עושה רוב היום? | 3997 | ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
אז מה אתה עושה רוב היום? | 3997 | ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הו, הנשכחות שאתה מעלה אצלי... בטירונות שלי (סיירת מטכ"ל1, כמובן) לפני שחילקו לנו רובים צ'כיים חייבו אותנו לשמור על המאהל בתוך הבסיס עם אותה את חפירה מתקפלת והמ"כ שהיה בעל הומור סאדיסטי דרש, וגם בדק ביצוע, שבמקרה הצורך נצעק "עצור או שאני חופר". עד כמה שאני זוכר זה היה השימוש היחיד שעשינו באותה את. אני יודע שזה נשמע כמו משהו שהמצאתי, אבל זאת האמת לאמיתה. אותו מ"כ גם גרם לנו לקפוץ לתוך תעלה קטנה שהיתה ליד מגרש המסדרים לפני היציאה הביתה כדי שנוכל להגיד שאנחנו באים ישר מהתעלה (זה היה בימי מלחמת ההתשה). __________ 1- מוגבלים טכנית, כושר לקוי) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה מזכיר את הטירונים שקיבלו כעונש לחפור בור של מטר על מטר על מטר, ושכנעו את הסמל לחפור שני בורות של חצי מטר במקום. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | ![]() |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |