''הארץ'': עורך בכיר ב''ידיעות אחרונות'' פוטר בשל כותרת 1569
עיתון "הארץ" מדווח כי מירון רפופורט, כתב ועורך בכיר ב"ידיעות אחרונות", פוטר ביום א' מעבודתו בעיתון. רשמית, סיבת הפיטורין היא צמצומים, אם כי לטענת "הארץ", הסיבה האמיתית היא כותרת "שמאלנית" בה בחר רפופורט למאמר של מרדכי גילת.

הכותרת המדוברת היא "שרון לא דיבר אמת", במאמר בו עסק גילת בדו"ח מבקר המדינה בנוגע להתערבותו של שרון בדיוני מנהל מקרקעי ישראל. המשפט "שרון לא דיבר אמת" הופיע בכתבה; הבחירה במשפט זה ככותרת נעשתה על דעתו של גילת.

משה ורדי, העורך הראשי של "ידיעות אחרונות", נזף בעבר ברפופורט על החלטות עריכה שבהן הביא לידי ביטוי את השקפת עולמו השמאלית.
קישורים
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

אחרי זה עוד טוענים שהתקשורת שמאלנית 163599
אדם נשך כלב 163606
בתקשורת נורמלית, סמולני כזה לא היה מועסק מלכתחילה שלא בכתיבת דברי המנהיג הדגול. בתקשורת נורמלית, אף עיתון לא היה מדווח על מעשה כל כך יומיומי כמו פיטורין מוצדקים.
אדם נשך כלב 163613
ברור בתקשורת נורמאלית אין מקום למי שאינו ימני וסתימת פיות בעיתון הגדול במדינה אינה צריכה לעניין אף אחד רק שמאלנים קוראי הארץ.
אדם נשך כלב 163743
אני לא יודע לגבי תקשורת נורמלית, זה מונח שצריך להגדיר, אבל בתקשורת אידאלית אין מקום לאף אחד ימני או שמאלני שיכתוב הכותב צריך להיות אוביקטיבי, ללא ביטוי של דעה לנושא.
לכן אני מאמין שהפיטור היה מוצדק, והכתבה בהארץ לא.
אדם נשך כלב 163744
אידאלים יש רק בספרים. בחיים אין רובוטים, ואם יש אז בנאדם תיכנת אותם.
אדם נשך כלב 163753
1. אתה מכיר עיתון אידאלי כזה שהעיתונאים שבו הם חסרי דעות?
2. האם אתה חולק על הטענה ששרון לא אמר אמת בטענותיו למבקר המדינה (כפי שנכתב במפורש במאמר שאותו לא כתב העורך המפוטר אלא העיתונאי מרדכי גילת שלא פוטר ואפילו לא ננזף) או שאתה פשוט טוען שהעובדה שהעורך בחר לשים דגש על העניין הזה ולא על עובדה חשובה אחרת ("שרון: אין מחסנים בשטח החקלאי שלי בכפר מלל" או "ידיעה זו מתפרסמת בעמוד 17" או אולי "רובינשטיין: אין מקום להליך פלילי נגד שרון בעניין פרשת הקרקעות")
3. האם מישהו יכול למצוא את המאמר המקורי. הכי קרוב שמצאתי זה http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2717975,00.h...
אדם נשך כלב 163755
ברצוני להתייחס לעניין הקרקעות עצמו ולא לעניין העיתונאי. אליבא דמבקר המדינה, מה אמור ראש הממשלה להשיב לפנייה של שר החקלאות בנושא מסוג זה? לפסול את עצמו מדיון?
ומה אם גם לשר החקלאות היו מחסנים כאלו?
אדם נשך כלב 163757
אני לא בטוח שראש הממשלה היה צריך לפסול את עצמו מייד, או נכון יותר אני מאמין לו שהוא לא היה מודע להשלכות הבעיתיות של המעורבות שלו בנושא. אבל אחרי פניה של מבקר המדינה (או שהיה זה היועץ המשפטי לממשלה, אני כבר לא זוכר) הוא היה צריך לדעתי לפסול את עצמו.

אם היו לו מחסנים כאלו הוא היה צריך לפסול את עצמו מלכתחילה.
אדם נשך כלב 163778
בכל מקרה, נושא הדיון הוא לא מה ראש הממשלה יעשה או לא יעשה מצב זה או אחר אלא האם מותר לעיתונות לבקר אותוו לכנות את ההתחמקויות שלו מהאשמות מבקר המדינה ''לא אמת''.
אדם נשך כלב 163764
הכותרת המדוברת הייתה למאמר מגזיני מסוג ה"ניו-ג'ורנליזם", המערב עמדות אישיות של הכתב באופן מובהק, ובתיאום עם כותב המאמר. לא הבנתי מה הבעיה.
אם היה מדובר על דיווח בעמודי החדשות ובכותרת שלא נובעת מתוך הטקסט, הייתי מבין את התרעומת, אבל במצב הקיים?
לא ''בגלל'', אלא ''לאחר''. 163601
לפחות ''הארץ'' נזהרו בניסוח הכותרת שלהם. שלא כמו מערכת האייל.
אני הייתי חושד במי שבוחר כותרות לרעת שרון בימניות ולא בשמאליות 163628
תקנו את הכותרת 163653
אם ''ידיעות'' טוען שהסיבה הרשמית היא ''צמצומים'', מן הראוי לתת ביטוי לטענה זו בכותרת, ולא להסתמך רק על הגיגיו של כתב ''הארץ''.
תקנו את הכותרת 163678
הא!
163680
אתמול ברשת ב' רואיין מישהו מאגודת העיתונאים בישראל (או ארגון דומה אחר... אני לא מתחייבת על שם הארגון), בראיון נטען שיחסיו של העיתונאי עם המערכת היו לא טובים זה זמן רב. הוא הואשם שבעבר פירסם שמות פלשתינאים שנהרגו בפעולת צה''ל, ושצעד זה ''אינו פטריוטי''. לכן, נראה שפיטוריו אינו רק בגלל כותרת זו, אלא באים על רקע של חילוקי דעות מתמשכים.
כמנוי בעבר על עיתון הארץ , במשך עשרות 163756
שנים, הייתי שמח מאד אילו גם שם היו מפטרים 3,4 כתבים המנצלים את הבמה על חשבון המינויים לקדם את דעתם האישית. פיטורי עיתונאים אלה היה מגדיל את מספר מינויי העיתון. כל כתב בעיתון, בכל עיתון, חייב לדעת שאין לו זכות מוסרית לכפות את דעתו הפרטית על ציבור הקוראים . חלק ניכר מאד מכתבי העיתונים אינם ברמה אינטליגנטית גבוהה- הייתי מגדיר בינונית וכן לא ברמה מוסרית. אין מבחן קבלה מוסרי על מנת להיות עיתונאי. ההשכלה הממוצעת של העיתונאים הינה ,אולי ב.א ,ובתחום לא רלוונטי . היכולת והעוצמה שיש לכתבי הארץ להתבטא באופן חופשי בעיתון זה מקוממת, למשל גדעון הלוי. קחו לדוגמה עיתונאי מושחת כמו אורי אבנרי (כן איני חוזר בי ממילה זו והיא מבוססת על ההסטוריה שלו כבעל עיתון העולם הזה ).יצור מושחת זה משרת ביודעין את אוייב ישראל עראפת. יצור זה במהלך מלחמת לבנון, בשעה שבני עמו נהרגו ונפצעו, יצא לארץ אוייב על חשבון עראפת לחבקו ולעודדו. גם היום הוא מיעץ ותומך בו בכתבות אוהדות כל זאת היות והוא מקבל סיוע ותמיכה כלכלית מעראפת כולל חופש מעבר לשטחים ולארצות אוייב. האם בגלל שהוא עיתונאי מותר לו מה שאסור לכל אזרח מן השורה? בזכות ובאיצטלה של תעודת עיתונאי שהוא הפיק לעצמו כבעל עיתון לשעבר, או הודות לבעל עיתון פרטי המחליט שאדם זה או אחר יקבל תעודת עיתונאי, אותו אדם מקבל חסינות ?. נוגדת את המוסר והצדק הטבעי.
לכן - יש לקצץ בחופש העיתונאים, שרבים מאד מהם אינם כה מוסרים כפי שהם מתימרים והם משרתים בעיקר את האינטרסים של עצמם.
בגדול מסכים עם מר א.כ 163775
עיתונאי אינו שונה מכל אדם אחר או בעל מקצוע אחר. באם אדם בכל עסק כלכלי פועל כנגד האינטרסים של המעסיק שלו, למה הוא רשאי לצפות? כל העיתונים /טלויזיות /תחנות רדיו וכדומה לא קמו מסיבות אלטרואיסטיות. לכל אחד מהם יש אינטרסים כלכליים או פוליטיים ולכן אין לתת להם חסינות או פריוילגיה מיוחדת. דין העיתונאים / מרצים באוניברסיטה או הפוליטקאים / חברי כנסת כדין כל אזרח מן השורה.
כמנוי בעבר על עיתון הארץ , במשך עשרות 163805
נראה לי שאתה מבלבל בין עיתונאים לאנשי רשות ההסברה. עיתון, בניגוד לרשות ההסברה, הוא עסק כלכלי. לעיתונאי יש זכות, שמעניק לו הבעלים של העיתון, לכתוב מה שהוא (הבעלים) לא מונע ממנו (במסגרת המגבלות החוקיות). אם אינך מעוניין לקרוא את מה שכותב העיתונאי אתה מוזמן, כפי שאתה מעיד שעשית, להפסיק לרכוש את העיתון ולקרוא לאחרים לנהוג כמוך, מתוך תקווה שבעל העיתון יושפע מהירידה במכירות ויחליט להכתיב לעיתונאים שלו מדיניות אחרת. אלו, בתורם, יכולים לבחור להענות לדרישה או להתפטר. יכול להיות גם שהמטרה שמנחה את הבעלים אינה השיקול הכלכלי אלא שיקול אידאולוגי כלשהו, אך כל זמן שהוא עושה זאת במסגרת החוק, אני לא מוצא מה יש להלין עליו - אם אינך מעוניין לקרוא את הדעות המובעות בעיתונו - אל תקרא אותו.
חבל'ך על הזמן, ערן 163868
אגב יש היום בידיעות, בטור של ברנע הסבר מעניין מדוע שם אריאל אינו כשמך.
חבל'ך על הזמן, ערן 163913
אני כמעט לא רואה עיתוני נייר בשנים האחרונות. אתה יכול לפרט במה מדובר?
חבל'ך על הזמן, ערן 164104
ער בערבית = מה שמזהה בטבע את מי שלדעת הרב אבינרי חובה להצילו קודם. http://nfc.msn.co.il/archive/001-D-28481-00.html?tag...
ערן = המזהה הנ"ל, בלשון רבים.
מסיבה זו ויתרו חברי הגרעין המייסד של אריאל, ציונים גאים שאינם חוששים ממה שיגידו ויחשבו שכניהם, על השם "ערן" עליו חשבו בתחילה כשם להתנחלותם.
כמנוי בעבר על עיתון הארץ , במשך עשרות 163806
לעניין עיתון "הארץ" - קרא מה שאתה רוצה בו, גדעון הלוי ב"אזור הדמדומים" מפנה אור למקומות חשוכים והפינה שלו היא אישית ( http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?... ) ומובאת ככזאת- בחלק ההקדמה של כל מוסף הארץ

לעניין עיתונאים שמאלנים- יש הרבה כאלה- למה? כי ישנם אנשים שרוצים להיות עיתונאים כדי לחשוף את האמת מתחת לשקר ומנסים לפקוח את העינים לאחרים, ומה לעשות שהאנשים האלה שהזכות לזעוק על אי צדק לאחרים בוערת להם בעצמות ברובם (כך מסתבר) שמאלנים.
ההויה השיוויונית היא זאת שאומרת שכל בני האדם שווים- ומגיעות להם זכויות שוות וחובות שוות. מי שחושב שכך צריך להיות ומנסה לגרום לפחות גזענות וחוסר שוויון נקרא לפעמים יפה- נפש ולפעמים שמאל
גדעון לוי. קוראים לו גדעון לוי 163828
גדעון לוי. קוראים לו גדעון לוי 163838
וואלה, סליחה גדעון!
לא רק זה. 164181
עיתונאי מעצם תפקידו הוא אדם משכיל הרואה תמונה רחבה וכללית של המציאות ולכן מטבע הדברים נוטה שמאלה.לכן אנשים צרי אופקים המתקשים להביט מעבר לקצה חוטמם מתלוננים שוב ושוב על שמאלניותה של התיקשורת במקום לבחון את השקפת עולמם.
לא רק זה. 164183
אוי אלוהים. מי יציל אותנו מצר האופקים הזה?
לא רק זה. 164273
אין שום דרישת סף להשכלה של עיתונאים. למעשה, יש הרבה עיתונאים צרי אופקים. בערך אותו שיעור כמו שיעור צרי האופקים באוכלוסייה.
לא רק זה. 164355
זה החלק במשפט שהפריע לך?! מה עם "...אדם משכיל הרואה תמונה רחבה וכללית של המציאות ולכן מטבע הדברים נוטה שמאלה"?
ולא רק זה. 164390
האתגר בקריאת דבריו של א"ל, הוא למצוא משהו ש_לא_ מפריע.
יש אנשים שמתבעסים מהאמת 164745
יש כאלה, שמה שמפריע בדבריהם הוא שקשה למצוא בהם דבר ש-באמת- מפריע.
אם נכונים דבריך, יתכן שא''ל צריך לקחת זאת כמחמאה.
ישנן בנות ישנן בנות 164838
א"ל לוקח הכל כמחמאה, בייחוד כשזה מגיע מטיפוס ימני אמוציונלי וחסר השכלה, שמתבעס כשאומרים לו את האמת בפרצוף, ועוד כשזה בא מאדם הגיוני וצלול כא"ל.
שורה תחתונה - ישנם שני סוגי ויכוח באייל: הסוג הלגיטימי הפורה, והסוג עם ארז ואיילת ארצישראלית.

הוזכרה פה תמיהה מסויימת על הגישה הארזית, כי בעוד שהאיילת בת 17 ויש לה הצדקה מסויימת, ארז הוא בן 30.
לא רק זה 164469
תירגע, בסך הכל התחלתי בהתחלה. התוכנית היתה לתקוף בהמשך את הקישור הלוגי המופרך בין שני המשפטים, ורק אחר כך לערער את המסקנה.

____________________
ברקת, עושה דאווינים.
לא רק זה. 164481
פעם שאלו מרצה שלי איך זה שבאקדמיה יש כל כך הרבה שמאלנים. הוא טען שזה בגלל שמי שמגיע לדרגות הגבוהות באקדמיה הם, מטבע הדברים, אנשים עם השכלה מרובה, ולכן, לטענתו, גם אם הם החלו את דרכם כימניים, הרי שהם הופכים עם הזמן לשמאלנים - כראוי לאדם משכיל שמבין את סביבתו.

סתם, נזכרתי.
לא רק זה. 164503
הממ, למה באקדמיה יש כל כך הרבה גברים?
גם אם החלו את דרכם כנשים וגו'.

:-)
לא רק זה. 164572
אתה בטוח שזה היה מרצה שלך? אני מכיר את הסיפור ממקום כלשהו... זה היה אולי ראיון מפורסם?
לא רק זה. 164615
אני זוכר שזה נאמר במהלך שיעור. יכול להיות שהוא ציטט מישהו אחר.
לא רק זה. 164685
לדעתי, זה היה פרופ' אבינרי שמשנן את המשנה הזו מזה דורות רבים של תלמידים. אבל זו דעתי, ואולי אני טועה.
לא רק זה. 164899
לא יכול להיות, ולו משום שמעולם לא שמעתי את פרופ' אבינרי מדבר. אולי תלמיד שלו.
לא רק זה. 164302
אולי זה מה שעיתונאי אמור להיות.
בפועל לא כולם ככה, לצערינו, ולשמחתה של עירית לינור (שביטלה את המינוי על הארץ בשל ''שמאלניותו'', ואינה צריכה לבטל את המינויים על שאר העיתונים כך שיש לה מה לקרוא).
הפרחה מגל''צ כבר אמרה את זה 163867
לפחות תאמר משהו מקורי.
מי זו? עירית לינור? 164182
ומקוריות היא דרישה בלתי אפשרית עבור ימניים.
מי זו? עירית לינור? 164207
חבל שלא צרפת את תגובה 164182 לתגובה 162175. זה ממש משלים את התמונה.
אכן זו. 164300
reporter from yediot achronot 163909
the reporter is entitled to his own opinion and should not be fired from his job.
מצא את ההבדלים 164332
HonestReporting Communique
18 August 2003

"BIASED CARTOONIST SACKED"

* * *

Dear HonestReporting Subscriber,

For years, local media monitors have submitted complaints to the New Zealand Herald regarding their virulently anti-Israeli editorial cartoonist, Malcolm Evans. Just two months ago, for example, Evans penned this cartoon, which compared Israel to Apartheid South Africa:
http://www.honestreporting.com/graphics/evansapart.j...

In addition, Evans has continually made outrageous comparisons between Nazi Germany and contemporary Israel, such as this cartoon of a concentration camp victim pointing and crying "Shame!" to an Israeli tankist:
http://www.honestreporting.com/graphics/evansarm.jpg

In apparent recognition of Evans' anti-Israel bias, the editor-in-chief of the Herald recently requested that Evans avoid the topic of Israel in his future cartoons. Evans refused, and the Herald then fired the cartoonist, who had been an employee of the paper for seven years.
http://www.stuff.co.nz/stuff/0,2106,2627436a11,00.ht...

HonestReporting commends New Zealand media monitors (many of whom are HonestReporting subscribers) for calling Malcolm Evans' cartoons into question and demanding editorial fairness from the Herald – the largest newspaper in the region.

Thank you for your ongoing involvement in the battle against media bias.
פגיעה בחופש הביטוי? 165160
האגודה לזכויות האזרח קוראת לעורך הראשי של "ידיעות אחרונות" לשקול מחדש את פיטוריו של העורך מירון רפופורט רפופורט, בנימוק שהצעד הוא פגיעה בחופש הביטוי ועולה ממנו "ריח רע של השתקת ביקורת לגיטימית על ראשי השלטון".

הארץ:
לדעתי, למרות שפיטורין על רקע השקפה אסורים בישראל, זו עדיין זכותו של בעל עיתון להחליט מה הוא רוצה לפרסם ואיך (במגבלות החוק), ואיני רואה בעיה בכך שלעיתון יהיה "קו" מסויים שמוכתב על ידי הבעלים או מי שמוסמך מטעמו. עיתון (וכל כלי תקשורת שאינו ממלכתי לצורך זה) הוא עסק, לא מלכ"ר, ולבעליו יש את הזכות המלאה לשלוט על תוכנו, כולל להשתיק ביקורת על השלטון (כל זמן שהוא אינו זוכה, בתמורה, לטובות הנאה). לכן, הפיטורים אינם פגיעה בחופש הביטוי. חופש הביטוי מתבטא בזכותו של מירון רפופורט לפתוח כעת עיתון משלו או להצטרף לעיתון אחר ולערוך שם כראות עיניו.

ועכשיו הנה קצת אנטי תזה למה שכתבתי. לציבור יש אינטרס לדעת את העובדות לאשורן. כלומר, תהיה פגיעה מהותית בציבור אם כל העיתונים ידווחו לא-אמת, כי ככה החליטו בעליהם. אני חושב שגם תהיה פגיעה מהותית אם כל העיתונים יציגו דעה אחת בלבד. זה יפגום בהליכים הדמוקרטיים החברתיתי של החלפת דעות ודיון בונה. על כן יש מקום להגביל את זכותם של בעלי העיתונים לשלוט ולהשפיע על התוכן שמופיע בעיתוניהם.

ואנטי תזה לאנטי תזה - בסופו של דבר, כנראה שהיד הנעלמה עושה גם כאן סדר, והעובדה היא שאנחנו זוכים לראות כנראה דעות מכל קצווי הקשת, והעיתונים אפילו כותבים דברים נכונים מפעם לפעם, כך שאולי אין ממש צורך להתערב באוטונומיה של בעלי העיתונים.

זהו, גמרתי לדון עם עצמי.
פגיעה בחופש הביטוי? 165231
עיתונאים זוכים ליחס מיוחד, המקנה להם הטבות שונותת והגנות מפני השלטון. אם רוצה בעל עיתון לנהוג בעיתונו כעסק מסחרי לכל דבר, יתכבד ויוותר על היתרונות הגלומים לעובדיו בהיותם עיתונאים ישרים.
פגיעה בחופש הביטוי? 165235
תרגום: השלטון ישלול את היחס המיוחד מעתונאי שמעסיקיו לא מוצאים חן בעיני השלטון: מפא"י תשלול את היחס המיוחד מעיתונאי "על המשמר", "חרות" מעיתונאי "דבר", ודני סימן מעיתונאי ה-BBC.
פגיעה בחופש הביטוי? 165283
לא. התרגום הוא: עיתונאי "ידיעות" לא ימנעו מפרסומים שליליים על ראש הממשלה מסיבות כלכליות.
פגיעה בחופש הביטוי? 165297
מדוע? כי הם יחששו שאם הם ימנעו מפרסומים שליליים על ראש הממשלה אז השלטון ישלול מהם איזה "יחס מיוחד"?
פגיעה בחופש הביטוי? 165325
לא. הערתי לא היתה הצעה לשלטון, אלא הערה ''מוסרית'' לבעלי העיתונים ועורכיהם.
פגיעה בחופש העיתונות או מסחור התרבות? 165300
התפיסה שהעיתונאי צריך להיות אובייקטיבי אינה תפיסה שמלווה את העיתונות מראשיתה, למעשה עד אמצע המאה ה-‏19 לא הייתה כמעט תפיסה כזו. באנגליה, לדוגמה, הייתה נפוצה עיתונות רדיקלית שהביעה עמדות חריפות נגד הבורגנות הקפיטליסטית, ונסתה לגייס פועלים למאבקים פרולטריים. רוב העיתונים הרדיקליים הצליחו לקיים את עצמם מרווחי המכירות ולא מתמיכה של פטרון או מכירת פרסומות לחברות מסחריות.

אולם מ-‏1860 רואים ירידה במספר העיתונים הרדיקליים והם מתחילים לדעוך. הסיבה לכך היא שכלול אמצעי הייצור. המצאות חדשות אפשרו להפחית את עלויות ההדפסה, להאיץ את ההפצה ובסה"כ להוריד את מחיר העיתון. אולם מחירן הגבוה של מכונות הדפוס החדשות, אפשר רק לעיתונים גדולים לרכוש אותן. העיתונים הרדיקליים לא הצליחו לעמוד בתחרות המחירים. כמו כן, יכלו בעלי העיתונים הקפיטליסטיים להתפרנס מפרסומות ויכלו להוזיל עוד את מחיר העיתון.

הפנייה לקהלים גדולים ומגוונים של העתונים הגדולים והשימוש בפרסומות שינו את אופיים של העיתונים, התחוור לבעליהם שהם צריכים לעמעם את עמדותיהם הפוליטיות, יהיו אשר יהיו, "ורק עתה החלו לטפח את הדימוי של העיתונאי כמקצוען חסר פניות, שאינו נוטל צד בוויכוח הציבורי אלא אמון על דיווח עובדתי בלבד" (אווה אילוז, "תרבות הקפיטליזם). כלומר, האידיאל של עיתונות אובייקטיבית (כביכול) החל להתפתח רק לקראת סוף המאה ה-‏19, והוא אינו תוצר ישיר של תפיסות ערכיות כי אם תוצאה של התערבות הכלכלה הקפיטליסטית בתרבות.
פגיעה בחופש העיתונות או מסחור התרבות? 165320
בכלל, לפני עידן העיתונות המסחרית (penny papers), רוב העיתונות הייתה מפלגתית. העיתונים נמכרו אך ורק דרך מנויים, והרבה מאוד אנשים קראו את אותו עותק של העיתון.
פגיעה בחופש הביטוי? 165303
הייתי זורק כאן איזה משהו על המעמד הכמעט מונופוליסטי של ידיעות, אבל אין לי כוח.
גשר צר מאד? 173715
"הארץ" מפרסם כי העיתון "ידיעות אחרונות" והעיתונאי מירון רפופורט יפנו להליך גישור בעניין פיטוריו של רפופורט מהעיתון, כפי שסוכם בשבוע שעבר בבית הדין לעבודה בתל אביב. הוסכם כי המגשר יהיה מוטי מירוני, פרופסור למשפטים ובעל משרד פרטי המתמחה בגישור.

"מעריב": עורך בכיר ב"הארץ" יסיים את תפקידו 271277
מירון רפפורט ודיוויד לנדאו סיכמו שרפפורט יסיים את תפקידו כראש מערכת החדשות של "הארץ". מקורות בעיתון אומרים שהדברים באים על רקע אי שביעות של העורך הראשי דיוויד לנדאו מתפקודו של רפופורט בזמן האחרון.

מעריב: http://www.nrg.co.il/online/4/ART/844/225.html

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים