יתכן שיופק פרק נוסף לסדרה ''קרובים קרובים'' 1901
נציג בנק דיסקונט הודיע היום (ש') שהבנק יממן הפקת פרק של הסדרה "קרובים קרובים", ששודרה בטלוויזיה החינוכית בתחילת שנות ה-‏80.

בחודשים האחרונים עורכים ליעד מודריק וניב רסקין, מגישי התוכנית "תוכניות לשבת" בגלי צה"ל, מסע למען הפקת פרק איחוד של הסדרה. מודריק ורסקין השיגו את הסכמתם של רוב כוכבי הסדרה להשתתף בפרק האיחוד.

בזמן הקרוב תתקיים פגישה בין הגורמים המעורבים כדי לדון בהפקה.
קישורים
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

הללויה 211292
ליבי קופץ בקרבי מרוב שמחה.
אפילו גוזל שכמותי יודע להעריך את הסדרה הזאת (כתבתי עבורה ערך ב"ויקיפדיה", ואני הולך להאריך אותו בקרוב).
אחת הסדרות הטובות ביותר שעלו על המרקע הציוני!
הללויה 211296
מותר להשמיץ גם סדרות? :-)

"קרובים" היתה מצוינת לזמנה, אבל הדיאלוגים שלה לא משהו והבדיחות היו גם אז קצת עציות. מיטבה היה בהצגת סצינות ישראליות טיפוסיות בדרך הומוריסטית (היחס למנקה הערבי, אילן שמפלח עט יקר לסוכן הביטוח ועוד).
גם כמעריץ 211300
אני חייב להודות שזה נכון.
הומור הוא דבר תלוי תרבות, וכל הומור מתיישן - אבל "קרובים קרובים" התיישנה מהר מדי (לעומת, "הגשש", נניח).
אני מקווה שמי שיכתוב את הפרק/ים החדש/ים (סידון ומיכאל?) ינסה להתאים את ההומור למאה ה-‏21.
אם כבר 211313
בימים אלו אני צופה בפרקים של החמישיה הקאמרית (אחי בזמנו הקליט הרבה מהם וכיום כבר אין לו וידאו, אז הוא הוריש לי אותם) ואותי זה מצחיק גם היום. חבל שלא עושים עוד.
צפיתי לאחרונה ברוב הפרקים של הקרקס המעופף של מונטי פייתון. חלק לא קטן מצחיק גם היום, חלק אני פשוט לא מבין (פרודיות על תוכניות של הBBC משנות ה70) וחלק לא ממש מצחיק. בכל מקרה הקצב מאוד שונה - מערכון יכול להמשך 10 דקות עד לפואנטה אם יש בכלל אחת. היום זה לא היה עובד. גם בקרובים קרובים הקצב היה איטי יחסית למקובל היום בסדרה קומית.
אם כבר 211422
תכניות קאלט מהעבר (החמישיה הקאמרית, הקומדי סטור) משודרות היום בערוץ "ביפ" בכבלים, ואני חייב לומר שהיום הן נראות עבשות ולחלוטין לא מצחיקות. לא ברור לי מה הצחיק אותי (ורבים מבני דורי) לפני שנים לא רבות.
האם הן פשוט היו "באופנה" והיום כבר לא (כלומר הומור הוא בעצם פונקציה של לחץ חברתי "כולם צוחקים אז זה בטח מצחיק"), או שההומור משתנה עם השנים?
דווקא סדרות אנגליות ישנות יותר (בני היל, מונטי פייתון) עדיין מצחיקות אותי.
אתה 211438
אשכרה שמת את החמישיה הקאמרית ואת הקומדי סטור באותה קטגוריה ?!
211534
כן, אתה צודק, הקומדי סטור באמת יותר מצחיקים.
אתה 211914
בקונטקסט של ההודעה שתיהן באותה קטגוריה: סדרות שהצחיקו מאוד (אותי לפחות) לפני מס' שנים, והיום בשידור חוזר נראות פתטיות.
אתה יודע מה, בעצם גם בקונטקסט הכללי הן באותה קטגוריה: שתיהן סדרות של מערכונים.
אתה 211922
אני רק חצי מסכים. החמישיה הצחיקה אותי פעם מאוד (אבל לא הקומדי סטור) והקומדי סטור נראת היום מאוד פתטית (אבל גם פעם, אז זה בסדר).
סקפטי 211934
זו תחושה מוזרה מאוד לבלות ערב סימפטי עם חברים ישראליים בגולה, לשוחח על הא ועל דא כאילו שהם באמת ישראלים רגילים לכל דבר, ואז להגיד בחיוך בתגובה למשהו ''עוד באירופה...'' ופתאום לגלות במבטיהם התמהים שהם בעצם לא ישראלים בכלל. כלומר, הם פשוט נסעו כמה שנים לפנינו, אבל זהו, הלך עליהם, הם לא היו בזמן הקובע.
סקפטי 211941
מזכיר לי ישראלי שישב בחו"ל, וביקש שישלחו לו רק את "השער האחורי" של עוזי וייל (מעיתון העיר) בכל שבוע. בכל אופן, זה לא מאוד מחמיא, להגביל את הזהות הישראלית/לאומית לכל הג'אז התקשורתי-בידורי הזה.

בכלל, החמישייה אינה ישראלית בהכרח. היא סתם ייצרה בדיחות וסיטואציות טובות, חלק מהן עסקו בשואה. תוריד את המערכון על השואה (ואולי גם את זה על השירה בציבור), ותוכל לשדר את הפרק בדיבוב לתורכית או לשבדית.
סקפטי 211942
רגע, גילוי נאות- אני בעצמי ישבתי בחו"ל רוב שנות החמישייה, וכששבתי צפיתי בעיקר בשידורים החוזרים :-)
סקפטי 211955
ולי זכור שהסתובבתי לי בפסטיבל ארד, שתיתי לי חשיש (נו, לא באמת) וצעקתי במשך שעות רצופות לאורך כל הלילה (כמו כולם), תוך כדי רטינות של האופטימים המסכנים שניסו בכל זאת לישון - "תשע וחצי? תיישע וחצי? תיייישע וחצי?! תעעעששע וחאאאצי???".

אוי, הנוסטלגיה. כמה שלא הייתי רוצה לחזור לימים ההם :)
סקפטי 212007
לא מכירה :-(
סקפטי 212028
זה לא מערכון של החמישיה.

בזמנו העבירו את שידורי החמישיה משעה X אל השעה תשע וחצי. במהלך שבועיים לפני השינוי נטחן פרומו בו דוב נבון מביט בתדהמה אל המצלמה וצורח שוב ושוב בחוסר אמונה מוחלט, תוך כדי נפנופי ידיים ושאר אפקטים דוב נבוניים : "תשע וחצי? תשע וחצי?!". זה נדבק לאיזה חודש (באופן הרבה יותר חמור מהקשה, קשה של לובה) ובני נוער גיקיים במיוחד (כולל יורס טרולי) נהגו לצעוק את זה בקולי קולות אחד על השני (גם ובעיקר כשזה ממש לא היה קשור לשום דבר).

________
דיסכלייזמר: האמור נדלה מזיכרונו הערפילי של הח"מ. הח"מ אינו לוקח כל אחריות על אי דיוקים או חריגה מהעובדות בשטח. מציאות זה לא הכל בחיים.
סקפטי 212066
תודה :-)

(אגב, במשך שנים נהגתי לומר "קשה, קשה" כמחווה לדודה שלי ז"ל, שתמיד התלוננה שהחיים קשים. עכשיו נהיה לא נעים לומר את זה. ובכלל לא ראיתי לובה).
סקפטי 212094
גם את?
אי אז בתחילת שנות התשעים הייתה כתבה במבט שני על החיים של עולים חדשים מרוסיה בשכונת קרואנים אי שם בדרום.

אחת העולות התלוננה למראיינת ש"אין דירה, אין עבדה, קשה קשה".
בבסיס שלי הייתה חיילת אחת שהצליחה לעשות חיקוי די מצחיק שלה ודי מהר ה"קשה קשה" החליף את ה"בסדר" כתשובה מקובלת לשאלה "מה העניינים". לפני כמה חדשים נאלצתי לעבור ל"לא מציאה".
סקפטי 212104
המשפחה שלי לא מרוסיה ולא מהדרום, אז כנראה שמדובר פשוט באנחה יהודית קלאסית (שהצברים החליטו שהיא מצחיקה).
סקפטי 212176
יחד איתי בטירונות (גם כן תחילת שנות התשעים) היתה קבוצה די מגובשת שבאה מאוכלוסיה די מצוקתית. והיה להם מם מאוד פופולרי של לומר "קשה, קשה" בחיקוי מבטא פרסי. הנחתי שזה מסרט בורקס כלשהו. יכול להיות שאנחנו מדברים על גלגול של אותו מם?
סקפטי 213380
קשה לי להאמין שעולה חדשה מרוסיה שבקושי מדברת עברית תכיר סרטי בורקס.
סקפטי 213432
היא לא צריכה להכיר סרטי בורקס, היא צריכה לשמוע מתישהו מישהו שהכיר (מישהו שהכיר (...)) סרטי בורקס. השאר שייך לממטיקה.
סקפטי 604018
זה לא היה דב נבון אלא רמי הויברגר. קדימון ענק. ענקקקקק!!! מדהים שיש אנשים שעדיין זוכרים אותו.... כלומר, עוד אנשים חוץ ממני :-)
סקפטי 211974
ורגע גילוי מזעזע - החמישייה אף פעם לא הצחיקה אותי...
סקפטי 211951
אה... זה היה בצחוק, כאילו? ואני ממש לא מסכים לעניין הדיבוב. חלק עצום מהמערכונים לא היה עובר (למשל כל הצבאיים, אבל לא רק. גם המשלחת לאולימפיאדה, ועוד).

עוד סיפור: בסירה בראפטינג בנפאל היו, כמה מפתיע, תשעה ישראלים וקנדית קצת נבוכה אחת. כמובן שכל הוראות השיט ניתנו ע"י המדריך הנפאלי בעברית (אבל לא, לא שרנו "אל המעיין", יש גבול). אני לא אוהב לראות אנשים סובלים אז התנדבתי להיצמד לקנדית ולקשקש עימה בשפת אימה, אך המצב נהיה בלתי-אפשרי לעת ערב: כולם ישבו מסביב למדורה והעבירו קטעים מהחמישייה. בהתחלה ניסיתי לתרגם לה למה אני צוחק, אח"כ נאלצתי להתחיל לתת הרבה חומר רקע, ודי מהר התייאשתי.
סקפטי 211952
העיקר שנצמדת.
סקפטי 211954
הלו, גם חברה שלי היתה שם.
סקפטי 211960
כן, אני יודע שבשלישיה זה הכי כיף.
מה אתה מבין 211967
Accountants do it by the book.
מה אתה מבין 211972
לפני כמה שנים התפרסם ב"תזה" של סטודנטי אונ. ת"א איזה סקר (לא יודעת מי בדיוק עשה אותו. טוב, אני כן יודעת, אבל נעזוב את זה) על חיי המין של הסטודנטים. מן הסקר עלה כי בניגוד למצופה (בניגוד למה שציפתה הכתבת), אלו מן החוגים לתיאטרון, קולנוע וכיו"ב, למרות העגילים שבאזניהם ושערם הצבוע בכל צבעי הקשת - נאלצו להסתפק במועט, מועט שבמועט. דווקא אלו מהמתימטיקה נהנו, כך הוברר, מחיי מין סדירים ודי אינטנסיביים. ועל ה"דווקא" הזה כתב מישהו, אא"ט מתואר שני במתימטיקה, בערך כך (לא ציטוט, רק רוח הדברים ועיקרם): "מה זותומרת 'דווקא'? מה אתם חושבים, שאם אנחנו לובשים בגדים שסבתא קנתה לנו לבר-מצווה, זה אומר שאנחנו לא יודעים מה טוב בשבילנו?!!"
קולים וחנונים 212243
סיפור חמוד. אני, אישית, מאמין שאין שום קורלציה מהותית בין תחום הלימוד לעושרם של חיי המין. וודאי שאין כל תוכן ממשי בסטריאוטופים המקובלים של ''המתמטיקאים'', ''האלה מהחוג לקולנוע'' וכו'.
סקפטי 212008
טוב, אולי זה לא רק השואה. אבל המון מערכונים שראיתי משלהם (בעיקר ביקורת על יאפים, פסאודו-אינטלקטואלים ודומיהם) הם לא ישראלים דווקא.
סקפטי 212174
ברור שיש לחמישיה הרבה מערכונים אוניברסלים, וברור שיש לה הרבה מערכונים ישראליים במהותם. השאלה היא מה היחס, ואיך הוא לעומת יוצרי מערכונים אחרים. ההרגשה שלי היא שהחמישיה היא ישראלית עד לשד עצמותיה: בהחלט לא רק השואה, ולא רק הצבא, ולא רק כל העונה שבה הם הגיבו על האקטואליה; עצם הטיפול בצורות התבטאות ישראליות. נדמה לי שהם ישראלים יותר, למשל, מהגשש (אם נוריד מאלה את המבטאים‏1, ויותר משמונטי פייתון אנגליים.

1 לכאורה לא טריק הוגן, כי המבטאים הם חלק ממהותם של הגששים; אבל נראה לי שתוכלי לייצא הרבה מהמערכונים שלהם לתרבויות אחרות, פשוט תוך אימוץ של מבטאים אחרים. אצל החמישיה זה יעבוד בפחות מקרים - שוב, להרגשתי.
סקפטי 212282
יותר ישראליים מהגשש? צריך להיות אריק איינשטיין בשביל להיות יותר ישראלי מהגשש. נדמה לי שאתה נסחף מעט. הגשש לא בנויים רק על המבטאים, אלא משקפים הלכי רוח וזרמי עומק תרבותיים - נרחבים הרבה יותר מאלה שהחמישייה טיפלה בהם. וכן, גם יותר "עממיים", כלומר מתייחסים לא רק לשכנים מרמת אביב.

בוא נסכים שהחמישייה, כשכבר טיפלה במשהו, עשתה לו טיפול שורש כואב. הגשש הגיעו מעט פחות עמוק (ופחות כואב), אבל כיסו שטח ע-נק.
סקפטי 213304
יכול להיות שנסחפתי. אבל אני חושב שהחמישיה טיפלו בהרבה הרבה זרמי עומק והלכי רוח, וגם עממיים: המושבניק בפרק הראשון(?) המפחד מהמשמש; מונולוגי החייל הטרמפיסט; הזוג במושב האחורי במונית; וזה רק בהיזכרות מאוד חפוזה. את לא מבלבלת במקרה בין "המטופלים" שלהם לקהל היעד שלהם? (זה, בלי ספק, היה פחות כלל-ישראלי מזה של הגשש.)
סקפטי 213315
נו טוב, אז דווקא אותך אפשר לשאול "מה זה ישראלי?" (ביחס לגשש-חמישיה-אריק...)
סקפטי 213440
התשובה בגוף השאלה (אחרי ''ביחס ל-''). (או שדווקא אותי אי-אפשר לשאול).
סקפטי 213343
מפחד ממשמש? הלו, זה רדיו? (כאמור, אני לא מכירה את כל המערכונים שלהם, ראיתי בערך 5 או 6 תוכניות).

שאלה טובה. אני חושבת שקשה מאוד להפריד את קהל היעד מהמטופלים. לפחות מצד אחד: אם כל שכבות העם נמנות על קהל היעד, סביר שגם המטופלים כאלה (הגשש). אבל כנראה שלא להפך (החמישייה).
סקפטי 212311
לחמישיה הופק פיילוט בריטי, אחד המערכונים נמצא כבונוס באוסף הכחול. לא עובד...
סקפטי 212064
המשלחת לא היתה רק לאולימפיאדה, היא הגיעה גם לנשיא ארצות הברית "יו טל בוב.." "ביל!"
עוד בשבדיה 212172
אם אני לא טועה, מישהו אכן סיפר לי שהחמישיה הקאמרית הוקרנה בטלוויזיה השבדית.
עוד בשבדיה 212384
אפרופו מדינות-שבהן-מחלקים-פרס-נובל-ויש-בהן-תושבים-עם-מבטא-מצחיק,
נזכרתי במערכון של החמישייה על תגובות הנורווגים לשיחות אוסלו ("פרוזן יוגורט?")
עוד בשבדיה 212437
"יודן? באוסלו?!"
עוד בשבדיה 212511
"קורנפלקס בליכלום?"
אתה 211963
שתיהן הצחיקו אותי בגיל 16.
בכל מקרה, תסכים אתי ששתיהן נמצאות באותה קטגוריה ("תכנית מערכונים")
מספיק עם זה, פלדרמאוס 211488
הקומדי סטור, בדומה ל''העולם הערב'' (אם כי האחרונה הייתה הרבה יותר מוצלחת, כמובן) אכן איבדו מטעמם עם חלוף השנים, כנראה יותר משום שאנחנו, הצופים, התבגרנו, מאשר בגלל שמשהו אובייקטיבי השתנה. אבל החמישיה, אם לשפוט לפי הדוידים שלהם שיש לי, עדיין מצחיקה גם היום. הומור משובח ומתוחכם לא מאבד משנינותו.
מספיק עם זה, פלדרמאוס 211653
יש למישהו מושג איך ואיפה ניתן להשיג "מדריך פרקים" (איך מתרגמים Episode Guide?) של החמישיה הקאמרית?
בפרט, כמה פרקים צולמו בכל עונה?
בטח שאני לא יודע 211700
אבל מזל טוב להפועל ירושלים, ולאוהדים.
יש רק דרך אחת 211713
לפנות אל חברת ההפקה ( שמה מופיע בקרדיטים לכל פרק ) ולברר אצלה אם יש להם מדריך כזה.
מטר הפקות 211805
או שאולי זה כבר "מטר פלוס"?
מספיק עם זה, פלדרמאוס 211828
איך אפשר לעשות מדריך פרקים לסדרה שכל פרק בה הוא סתם אוסף של מערכונים?
מספיק עם זה, פלדרמאוס 211867
כמו שיש לקרקס המעופף של מונטי פייתון.
ביזארי ומפחיד במקצת 211316
אהבתי מאוד את הסדרה, גם במקור וגם בשידורים החוזרים הרבים, אבל חלק גדול מהשחקנים שאז, בסדרה, נראו כאלה קומיקאים מבריקים ומשוחררים, נראים היום כמו טרחנים גדולים.
הכוונה בעיקר ליהורם גאון(שקשה לי להבין איך מי שהיה פעם כזה שחקן מוכשר ונראה כבעל הומור-עצמי הפך להיות כזה טרחן מגוחך) אבל גם ליאורה ריבלין(ראיתי אותה פעם אחת באסתי המכוערת וזה היה מביך), חנה מרון(מהסתכלות בראיונות) ותיקי דיין(כנ"ל).
די מפחיד אותי לחשוב איך ייראה פרק איתם היום. האם זה יהרוס את זכרונות-הילדות?
תיכננתי להכניס בקרוב 211350
כתבה על "קרובים קרובים" לאתר סדרות הטלוויזיה הקלאסיות " לרגל זכייתו של יורם גאון בפרס ישראל. כתבה שתכלול את תקציר כל הפרקים וכו' . אבל הידיעה הזאת משנה את התוכניות ,נחכה ונראה קודם אם משהו עומד לצאת מתוכניות אלה.
בכל אופן בינתיים הקוראים מוזמנים לקרוא על סדרה קלאסית אחרת שגם הדמות הראשית שבה ראוייה מאוד להחייאה ( בצורה שונה לחלוטין )
לאן נעלם מר קוק
יואבי, גוטמן מאחוריך 211425
תודה על הקישור.
אכן, בעיני, אחת הסדרות המקוריות המוצלחות של כל הזמנים.
מישהו יודע מה עושים היום הגרי ויואבי?
תיכננתי להכניס בקרוב 211502
ולכל מי שכמוני משתמש בשועלאש‏1, ולא רואה כלום בקישור חוץ מתמונה ואת שיר הפתיחה - נסו באיכס-פלורר ותגלו שיש שם הרבה יותר.

----
1 בלע"ז - Firefox
תיכננתי להכניס בקרוב 211716
ולמי שלא מוכן להריץ תוכנה עם שם כמו שועלאש על המחשב שלו יכול להוריד פלאגין שנקרא Firesomething אשר מחליף באופן רנדומלי את הכותרת של התוכנה לפי רשימות ערכים מוכנות מראש. כרגע לדפדפן שלי קוראים LightningMonkey, אתמול זה היה spacetuna. בתקווה לעשות לאנשים הטובים במוזילה עבודה קלה ולמצות עבורם את כל הקומבינציות המגוכחות תואר+חיה.
חיידק קוסמי 213204
תודה !
והכתובת לאותו SuperLemur היא

ביזארי ומפחיד במקצת 211559
מעניין - החוויה שלי היתה מאוד שונה. אני אף פעם לא אהבתי את ''קרובים קרובים''. המלאכותיות, ההגזמה והסטריאוטיפיזציה הציקו לי גם כילדה, הגם שלא ידעתי להצביע בדיוק על הבעיה. אולי חלק מזה היה שחיפשתי גיבורים גדולים (והיו כאלה למכביר בספרי הילדות שלי) ומה שמצאתי בסדרה היה אוסף אנשים פרובינציאליים, חומרניים וקטנוניים. אולי עכשיו, עם ביקורת, ועם הבנה לתקופה שבה הופקה הסדרה ולסגנון שהכתיבה התקופה, הייתי סלחנית יותר כלפי שידורים חוזרים.

נקודת האור בסדרה, לטעמי, היתה חנה מרון הנפלאה. בין היתר כיוון שהדמות שלה היתה די פנטסטית ומעולם לא התיימרה לייצג את המציאות, ולכן הדרמטיות לא הפריעה לי.
ביזארי ומפחיד במקצת 211560
גם אני לא אהבתי את הסדרה בדיוק מאותה סיבה - "המלאכותיות וההגזמה" כפי שציינת. בעיני זה נתפס יותר כחוסר גמישות של השחקנים לבצע את המעבר ממשחק תיאטרון למדיום הטלויזיוני, והמשיכו, במסורת התיאטרון, להגזים בתגובות והעוויות הפנים על מנת שגם בשורות האחרונות בקהל 'ירגישו' את המסר. האם הסדרה 'חברים' הייתה עוברת את הפיילוט אם היו משחקים בצורה כזו מול מצלמה?
ביזארי ומפחיד במקצת 211569
ואני מסכים איתך בדיוק, אבל טוען שדווקא מרון היתה זו שמשחקה סבל מתיאטרליות יתר.
מה עם הפרט הכי חשוב בידיעה? 211599
יש מישהו בבנק דיסקונט שעובד בשבת!
בסניף הקרוב למקום מגורי הם עובדים שעתיים ביום, רק בימי חול אי-זוגיים, וגם זה במשמרות.
אותך למודי בראון! 211603
מה עם הפרט הכי חשוב בידיעה? 211675
שעתיים כולל הפסקה?
סופ סוף קאמבק אמיתי 211715
סופסוף קאמבק אמיתי אחרי 20 שנה חוזר משהו ישן שאהבנו.
בניגוד למשינה שעושים קאמבק מוקדם או לכוורת שכל שנה נפגשים בגני יהושוע או לפחות כל פעם שנגמר לפוגי הכסף לסמים...
כל הקטע בקאמבק זה ליצור געגוע.. הציבור צריך ממש להתגעגע.. לשכוח שהיו קימים ופתאום מפתיעים לו ת'חיים עם פרק, הופעה או מה שלא יהיה..
לדוג' שליחות קטלנית 2 הגיע מאוד מוקדם.. והיה סרט מעולה
שליחות קטלנית 3 לעומת זאת, הגיע אחרי שנוצר געגוע וממש נוסטלגי לראות ת'סרט. הייתי בחו"ל כשיצא 3 וכל התחנות הראו את 1 ו-‏2 נון סטופ. זו נוסטלגיה זהו קאמבק
שלומות
סופ סוף קאמבק אמיתי 211807
מסכים עם כל מילה.
זה קאמבק כמו שקאמבק צריך להיות.
הוקלט 260880
אתמול (ושלשום) הוקלט פרק האיחוד של "קרובים קרובים". הפרק ישודר במהלך "יומטוב" של שידורי קשת בערוץ 2 במהלך חודש פברואר הקרוב.

הארץ: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?...

הייתי בין מתי מעט ברי המזל שנכחו בצילומים. היה מצחיק. אפרים סידון ושני סטנדאפיסטים שיעשעו את הקהל בין צילומי הסצנות. חוויה שאני לא אשכח בזמן הקרוב. אני מקווה שהצופים יהנו מפרק האיחוד, ושאולי זה יתפתח לכדי עונה נוספת של הסדרה.
הוקלט 260890
אפשר לדעת הכיצד נכחת בצילומים?
הוקלט 260891
חולק מספר מצומצם של הזמנות. לשמחתי קיבלתי את אחת מהן.
הוקלט 261053
אתה מכיר את הבדיחה עם המתימטיקאים בכדור פורח?
הוקלט 261055
לא
הוקלט 261712
מה שאמרת (בתגובה 260891 נכון, מן הסתם, אבל לא עוזר בכלום (לפי השערתו הסבירה של אג"ג) לספק את סקרנותו של השואל (בתגובה 260890).

(פירוט הבדיחה ינתן על פי דרישה, אבל אני מעדיף את ורסיית היועץ הארגוני).
הוקלט 261715
אני דורש.
הוקלט 261717
ואני דורש לדעת האם ינ"ב נפל במלכודת!
הוקלט 261720
ואני דורשת לדעת האם הדורשים דורשים באותו מובן המקובל אצל החקלאים כשהם אומרים על פרה שהיא - ''דורשת''.
הוקלט 261789
גם אני רוצה לדעת. ראית עוד תגובה שבה מופיע "אחד שמכיר את הבדיחה" בלי דואל? כי כאן זו לא נפילה במלכודת, זה המקרה הרגיל שבו מישהו רוצה להופיע בשם אחר, אבל שידעו שזה הוא.

ולזה מעליך שדרש: איש עף (טס? נוסע?) בכדור פורח, מאבד שליטה, נסחף הרבה קילומטרים. בסוף הוא מצליח להתקרב לאדמה, ותוהה איפה הוא. רואה איש אחר, שואל אותו:
-סליחה, איפה אני?
-בכדור פורח.
-מתמטיקאי, נכון?
-למה?
-מה שאמרת מדויק לחלוטין, ולא עוזר לי בכלום.

ובורסיה שאני יותר אוהב:

-סליחה, איפה אני?
-בכדור פורח.
-יועץ ארגוני, נכון?
-למה?
-מה שאמרת נכון, אבל לא עוזר לי בכלום.
-מנהל, נכון?
-למה?
-אין לך מושג איפה אתה ולאן אתה הולך, ואתה מצפה שאני אפתור לך את הבעיות. עכשיו אתה תקוע באותו מצב, אבל אני אשם.
עשית סלט שלם. הנה הבדיחה הנכונה 288392
טייס בהליקופטר נקלע לערפל והולך לאיבוד. לפתע הוא רואה בניין משרדים, וצועק לעבר העובדים שבתוכו: "היכן אני?"; העובדים עונים לו (כמו שחשבתם): "בתוך מסוק".

לאחר חמש דקות הטיס יודע להגיע לשדה התעופה. משנשאל כיצד ידע את מיקומו, הסביר שהעובדים בבניין היו עובדי מיקרוסופט, משום שרק הם יכולים לענות תשובה נכונה ב-‏100%, אבל כזאת שלא עוזרת לך בגרוש...
הוקלט 261787
בדיחה מספר 19
הוקלט 261754
אני מכיר את אחד המעורבים בהפקה (רמז: לדעתי אפילו אתה פגשת אותו פעם), והוא היה זריז וביקש מראש מספר הזמנות, לפני שהחלה ההתנפלות הגדולה. אני מעדיף לא לפרט שמות.
הוקלט 261893
כל מי שזלזל בע. בלבן - שיאכל את הלב! :-)
הוקלט 287423
הנה עוד אחד שמתעסק בפוליטיקה, וכבר הוא מחלק מתנות למקורבים.
אז לא ביומטוב 287413
במקום ביומטוב - ב-‏1 באפריל: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?it...
אופס, 24 במרץ 288393
נו, אז נהניתם?
לא תעשה לך ספשל ומסכה 288553
יותר מהכל, נהנינו לראות אותך (בסְפֶּשֶל ה"לקראת").
לא תעשה לך ספשל ומסכה 288563
כיוון שאני הופעתי שם במצטבר כ-‏10 שניות בערך, אני מבין שהפרק לא היה משהו...
אופס, 24 במרץ 288614
נחמד, אבל לא שוס גדול. דרך אגב, לאן נעלמה השחקנית המקורית של גליה?

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים