![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
סמוך על הנביא צפניה שהוא לא העתיק ביטויים מהמשנה. חוץ מזה, מתי בודקים את החמץ אצלכם? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ולפי האגדה, דיוגנס השתמש בתרגיל כמאתיים שנה אחרי זמנו של צפניה, אבל כנראה שהרבה לפני מבערי החמץ. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"אור לארבעה עשר, בודקין את החמץ לאור הנר"; מבערים למחרת. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
דיוגנס בכלל חיפש צדיקים. אילו מצא, רשאי היה להבעירם ללא דיחוי. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
וכך הוא היה משתמש בנרות ומחפש צדיקים. עד שהוא הגיע לרומניה והתחיל לחפש את הנרות. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |