|
האם כאשר למדת בארץ הייתה לך כיתה מגובשת?
האם שיטת חלוקת התלמידים, 15 הדקות הפנויות ביום להפסקה, העובדה שההסעה מגיעה באיחור ויוצאת מוקדם, לא מונעים כל התאגדות ספונטלית של תלמידים? האם בסיטואציה כזאת קיימת בכלל דינמיקה כיתתית?
מהי רמת השפה השנייה של התלמידים שם? (בארץ רוב האוכלוסייה מסתדרת באנגלית אך למרות שלומדים כאן ערבית מעטים התלמידים שאינם דוברים מבית המסוגלים להתבטא בשפה זו)
כשאני למדתי בחטיבת הביניים, מערכת חינוך בלתי פורמלית שאמנם כללה חוגים בתשלום אך גם פרוייקטים חינוכיים עירוניים ותנועות נוער היו משמעותיות מאוד לגבי, האם בית הספר לוקח עליו משימות חברתיות אלה?
האם בסוף הסימסטר אתה מכיר את שמות כל התלמידים שיושבים אתך בשעורים? האם מוריך מכירים אותם בשמם?
------אני מתעניין מאוד במערכות חינוך אחרות. — המאמר נכתב כך שענה על הרבה מהשאלות שעלו לי תוך קריאתו.
ישר כח
|
|