בתשובה להאייל האלמוני, 04/02/06 20:44
כמה טוב שבאת הביתה 366327
לא שאלה בכלל. אם זה היה תלוי בי (לצערי זה לא) הייתי נשאר כאן.
אתה עדיין יכול לחזור לשם בעתיד ! 366409
כמה טוב שבאת הביתה 367653
האם כאשר למדת בארץ הייתה לך כיתה מגובשת?

האם שיטת חלוקת התלמידים, 15 הדקות הפנויות ביום להפסקה, העובדה שההסעה מגיעה באיחור ויוצאת מוקדם, לא מונעים כל התאגדות ספונטלית של תלמידים? האם בסיטואציה כזאת קיימת בכלל דינמיקה כיתתית?

מהי רמת השפה השנייה של התלמידים שם? (בארץ רוב האוכלוסייה מסתדרת באנגלית אך למרות שלומדים כאן ערבית מעטים התלמידים שאינם דוברים מבית המסוגלים להתבטא בשפה זו)

כשאני למדתי בחטיבת הביניים, מערכת חינוך בלתי פורמלית שאמנם כללה חוגים בתשלום אך גם פרוייקטים חינוכיים עירוניים ותנועות נוער היו משמעותיות מאוד לגבי, האם בית הספר לוקח עליו משימות חברתיות אלה?

האם בסוף הסימסטר אתה מכיר את שמות כל התלמידים שיושבים אתך בשעורים? האם מוריך מכירים אותם בשמם?

------אני מתעניין מאוד במערכות חינוך אחרות. — המאמר נכתב כך שענה על הרבה מהשאלות שעלו לי תוך קריאתו.

ישר כח
כמה טוב שבאת הביתה 367662
לכל המתפעלים מ''הישגיהם'' של הוישנאים הצעירים - פחחח, תראו איזה יופי הבן שלי יודע לכתוב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים