![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הייתי מסתפק במימשק אנדרואיד לנהיגה וקבלת נתונים מהמכונית. תחשוב לרגע על האפשרויות: הטלפון בתושבת שלו, מחובר לענן ול-GPS, רואה את הדרך המצלמה האחורית המכוונת קדימה, וגם מחובר ב-usb למערכת ההפעלה של המכונית. השמיים הם הגבול. אני הייתי משחרר את החיה הזאת לשוק ללא שום רגולציה. Waze unleashed :-) | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא לגמרי ברור לי אם למכונית יש מחשב אחד בודד או אוסף של כמה מחשבים / בקרים אוטונומיים יחסית. מה שבטוח הוא שרמת האמינות שנדרשת שם גבוהה ממה שמקובל במחשב רגיל (כולל טלפון). היום אם רץ אנדרואיד, או מערכת הפעלה דומה, „במכונית״, מדובר כמעט תמיד על מה שנקרא ‚מערכת הבידור’. אין בעיה בעיקרון לתת ממשק חיצוני לקבלת נתונים מהמכונית (יש כבר כאלו. לא ממש סטנדרטיים). נהיגה מחייבת מערכת שלא תפסיק לפעול ברגע הלא נכון. ואני מתעלם כאן בכלל משיקולי האבטחה (גם ככה מה שהולך בתוך המחשבים במכונית הוא די קטסטרופלי לפי מה ששמעתי. חפשו מידע על CANbus). |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |