|
||||
|
||||
פעם נהגתי לשרוק (בעיקר קטעים של גרשווין, קול פורטר ואירוינג ברלין) ולזמזם (בעיקר פרסומת ישנה לסובארו, סו-סו-סובארו-סו) - ולתקתק לפי הקצב. כשחזרתי להקליד אחרי הפסקה של שנים איבדתי גם את ההנאה מהכשרון הזה וגם את הבטחון בהקלדה העיורת המוחלטת, וכיום אני מעדיפה להסתכל על המקלדת ועל המסך לסירוגין. |
|
||||
|
||||
פעם חשבתי כמה יפה יכול להיות אם שילוב מחוכם של סינתסייזר ומקלדת יגרום לכך שאלגוריתמים כתובים היטב יהיו גם נעימים לאוזן. בהינדוס לאחור אולי יתגלה שמוצרט בכלל הוכיח משפטים בטופולוגיה. |
|
||||
|
||||
נראה לי שזה כבר התגלה. |
|
||||
|
||||
אולי הפילרמונית תבצע את משפטי גדל. |
|
||||
|
||||
קודם שילמדו לנגן, ובלי רשרושים של עטיפות צוקריות. |
|
||||
|
||||
עיקר הרשרושים הם מכחכוחים, והתזמורת לא יכולה להשתלט עליהם. |
|
||||
|
||||
אתה טועה. אם הם ינגנו, ואם הם ינגנו חזק יותר, ואם הם ינגנו באולם ריק אז אולי יש סיכוי. |
|
||||
|
||||
יש בזה משהו. אבל מאידך גיסא, באולם ריק לא ייצאו להם משפטי גדל, מקסימום איזה סדרת פיבונצ'י. |
|
||||
|
||||
מבצעים אותם כל שנה בתחרות רובינשטיין. |
|
||||
|
||||
אתה בן של מורה, נכון ? |
|
||||
|
||||
נכון. היה לא מזמן אפילו פתילון קטן שעסק בהשלכות הגנאלוגיה על אופיי המחורבן. את רואה, אמא, זה הכל בגללך. |
|
||||
|
||||
טוב, אולי לא בדיוק. |
|
||||
|
||||
פעם דיברו קצת על עניינים קשורים, בפתיל מתגובה 192260. והאיש הזה, שקשה לתעתק שמות כמו שלו ולכן כל אחד עושה מה שבא לו, אבל ההגייה היא, כנראה - דוד (ולא דייויד, מה לעשות, הוא בלגי דובר צרפתית... :-)) רייה (ה"ייה" בסגול, תוך כיווץ שפתיים), כתב על מתמטיקה ומוסיקה. וכאן יש קטעים מהתרגום לעברית: |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |