![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה הזכיר לי את החלוקה הרמבמי"ת לתארים מקריים ותארים מהותיים, מבלי לגלוש לדיון מטאפיזי. המקריים הם אלמנטים שיכולים להשתנות מבלי לשנות את מהות הדבר אליו הם שייכים - כמו שחברתך הגדירה inherent - לדוגמא, אפשר לצבוע שולחן בכל מיני צבעים אבל כדיין הוא ישאר אותו השולחן. כשהמהותיים משתנים הדבר עצמו משתנה - פלוני חי, וכשהוא מת הגופה היא אותה גופה אך הפלוני איננו אותו פלוני. מתאים אולי להגדרת את intrinsic. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |