בתשובה לליאור חיימוביץ' המתעניין, 26/10/00 1:11
מה דעתכם? 11280
התשובה לשאלתך בגוף השאלה - הרבה פחות יקר. על שקופית חסות מסריחה אף אחד לא ישלם את הסכומים שהערוץ השני צריך כדי להיות ריווחי (ועל כן - קיים). מה לעשות שהחבר'ה צריכים לעבור לפרסומות כדי שיוכלו בכלל לשדר את החדשות? אז נכון, יש להם מגבלה כזאת - אבל יש להם יתרון שיש להם הרבה יותר כסף כדי להשקיע במהדורה. שים לב שבערוץ 2 יש הרבה פחות תקלות טכניות ("אדוני, מה המצב אצלכם בישוב? אדוני? הלו?, טוב, ניתקה לנו השיחה..."). מה שכן - לערוץ הראשון יש נכסים אנושיים כמו אהוד יערי שערוץ 2 פשוט לא יכול לגבור עליהם. ובכל זאת - חברת החדשות הצליחה להרים מהדורת חדשות מצויינת בזמן קצר (אני מדבר על ימיה הראשונים), ולהשתפר כל הזמן. יבוא היום ולערוץ הראשון כבר לא יהיה את היתרון הנוכחי שלו.

לחלופין, יתכן שיפריטו את הערוץ הראשון, ואז לא יהיה לך לאיפה לעבור...

אותו דבר, אגב, אפשר להגיד על הרדיו. מרבית התחנות משדרות פרסומות פחות או יותר באותו הזמן, וזה נכון בעיקר לגבי הדקות האחרונות לפני החדשות בכל שעה עגולה. אם אני במקרה על רדיו אזורי בשעה הזאת, ומתחילות הפרסומות, אני מדלג בזריזות לגלגל"צ, שם אין פרסומות כמעט עד לתחילת החדשות. מה לעשות? ככה זה בחיים.
קול המוסיקה 11327
הפרסומות היחידות שיש בקול המוסיקה זה לדיסקים או קונצרטים קלאסיים
כך שלא רק שאין פרסומות מעצבנות בקול המוסיקה¬
זה אפילו כיף להקשיב לפרסומות הקיימות

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים