בתשובה לניצה, 26/12/02 23:33
ומה עם הערוץ הראשון? 116423
אכן, חד צדדיות מופיעה בתקשורת. אבל לא רק מהצד השמאלי של המפה. ולראיה: הערוץ הראשון, קשה להאשים את המינויים האחרונים בו בעודף נטיה לשמאל.
דוגמה נוספת היא האופן בו כפה עצמו אורי דן, המקורב לשרון על התוכנית "הכל דיבורים".
ומה עם הערוץ הראשון? 116738
אם החד צדדיות היתה מופיעה משני צידי המפה היא לא היתה כל כך חד צדדית... הדוגמאות שהבאת הן היוצא מן הכלל שמלמד על הכלל.
אין לי בעיה שאיש זה או אחר בתקשורת יהיה חד צדדי, להיפך, זה נראה לי טיבעי לחלוטין שלאדם דעתן ומוכשר יהיו דעות פוליטיות, ואני לא רואה פסול בכך שזה מתבטא בעבודתו העתונאית. מה שאני טוענת הוא שמערכות כפי שהן היום, לא נותנת ל''חד צדדים'' מכל הצדדים להתבטא. מצידי שתהינה אפילו שתי מערכות שידור במימון ממלכתי, אחת יותר שמאלית ואחת יותר ימנית במוצהר. לא יתכן שכל אמצעי השידור הנוטים ימינה יחשבו פירטיים, בעוד שהשידור הנוטה שמאלה יחשב ממלכתי. זה לא דמוקרטי, וזה בדיוק המצב שמאפשר פריחת רקבונות כמו אלו שתארת במאמר.
"יחשבו פירטיים"? 116828
הם לא רק נחשבים פירטיים, הם באמת כאלה.
"יחשבו פירטיים"? 116859
ומה אתה אומר לעניין?
סיפורי מצנע 118237
היום מתפרסמים ב"מעריב" תחקיר ובו רבים מ"סיפורי מצנע". אבל אני מנחש שהסיפור לא "יתרומם" - לא ידונו בו במשך שעות בתוכניות הבוקר והצהריים ברדיו, לא ידושו בו במהדורות החדשות, וודאי שיתעלמו ממנו כמעט לגמרי ב"ידיעות".

סיפורי מצנע 118240
ועוד ב"מעריב" על ההבדל בין הסיקור התקשורתי של השחיתות ב"עבודה", לבין סיקור השחיתות ב"ליכוד":
סיפורי מצנע 118398
אנשי מעריב הם צדיקים ידועים שמחפים ומצדיקים את הבוס שלהם שהורשע וישב בכלא.
מרוב צדיקותם הם פיטרו את משה נגבי מהעיתון כאשר לא רצה להשתתף בסיקורם ה''הוגן'' בפרשת נימרודי, ומאז הם מכפישים אותו תחת כל עץ רענן ומעל כל גבעה רמה.
סיפורי מצנע 118304
תודה! התכוונתי לשים את הקישור לידיעה בעצמי. (ואין צורך באלמוניות כאן).
בעוד שבעמדותי הפוליטיות, אני קרוב הרבה יותר למצנע מאשר לשרון, אין ספק שהכיסוי התקשורתי לפרשה לוקה בחסר, בלשון המעטה.
סיפורי מצנע 118312
הוא שאמרתי
תגובה 107601
אגב מצנע 118314
הסיסמא הנכונה לעבודה היתה צריכה להיות ''והצנע לכת''.
אך לנוכח ססמה כזאת 118405
אפילו הסטיקר הכחלחל היה מאדים

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים