![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הסדר היה הפוך - קודם כל, נשים התחילו להשתלט על מערכת החינוך, ואז, מכיוון שהמקצוע הפך למקצוע ''נשי'', חלה ירידה בערכו בעיני הציבור, ובין כה וכה - בשכר המשולם למורות. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
למציאות זהה, וניתוח שונה שלה. נשים לא ''התחילו להשתלט על מערכת החינוך'', הן הודרו משאר התחומים ונדחקו לתפקידן המסורתי. מה גם שהן רחוקות מ''לשלוט'', כפי שאנשים אחרים ציינו - עמדות ההנהלה (הכוללות את הוועדות הרלבנטיות בכנסת) הן, ברובן, בידי גברים מנהלים. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |