בתשובה למורה גאה, 20/01/03 7:29
למה יותר גבוה 122442
כשאני הייתי צעיר, הדיעה הרווחת היתה שמאמץ ורצון טוב הם האמצעים בעזרתם אוכל להשיג ציון טוב יותר במבחן אובייקטיבי, ולא מטרה בפני עצמה. אינני יודע למה את מצטערת וכואבת על כך שהמערכת האקדמית מעריכה רק את ההצלחה האקדמית. אני הייתי מצטער וכואב אם זה היה אחרת.

לא הייתי רוצה שאת הגשרים שאני נוסע עליהם יתכננו מהנדסים שהשתדלו, גילו רצון טוב ושהתנהגותם תאמה את הכללים והחוקים (למרות שכל אלה לא מפריעים לי), אלא כאלה שיודעים מה הם עושים.
למה יותר גבוה 122490
פרט לכנוי גאה (נדמה לי שלא הרבה משתמשים בבטוי "גא"), מניין לך שמדובר במורה ממין נקבה?
רפלכס 122493
אם טעיתי אני מתנצל.
רפלכס 122514
זהו, שגם אם לא טעית (ומירב הסיכויים שלא טעית), עדיין, קו המחשבה יש בו להעיד על משהו (רק שאני לא יודע על מה).
רפלכס 122623
על זה שאחוז המורים הזכרים במערכת החינוך הוא זניח?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים