בתשובה לערן בילינסקי, 27/01/03 15:54
גם כן הישג! 124464
תודה. לצערי אין באפשרותי להיכנס לקישורים של ynet, כיוון שבתור תושבת חו"ל הכניסה לאתר כרוכה בתשלום (ולא, זה לא מספיק חשוב בשביל שאני אתחיל למחוק את כל הקוקיז או בשביל להתחיל לעקוף דרך כל מיני פרוקסי סרברז, תודה).

אני תהיתי מהו אחוז הבנות הנבחנות ב-‏5 מקרב הבנות הניגשות לבגרות באופן כללי, ולא מקרב כלל הנבחנים ב-‏5, בדיוק בגלל הסברה שהעלה דובי - בנים רבים יותר ניגשים ל-‏5 גם אם ביצועיהם יכולים היו להיות טובים יותר ב-‏3 יחידות.
יצא לי ניסוח מסורבל. שוב - עם דוגמא: אם 45% מכלל הנבחנים ב-‏5 הם בנות, אבל 90% (סתם לצורך ההמחשה) מכלל תלמידי התיכונים הם בנות, הרי ש-‏45% מכלל הנבחנים זה בהחלט אליטה נבחרת של מוחות נשיים מתימטיים מבריקים.
גם כן הישג! 124479
אני מקווה שאנחנו מסכימים לפחות שכלל תלמידי התיכון מתחלקים בערך חצי-חצי, לא?
גם כן הישג! 124633
לא בכיתות הגבוהות. בעולם כולו אחוז הבנות עובר את אחוז הבנים בכיתות הגבוהות, ואני מנחשת שגם בארץ. בנוסף, הרי שגם הסטיה הקטנה של 45%-55% המתוארת בכתבה מספיקה כדי לעוות לחלוטין את התוצאות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים