בתשובה לניצה, 11/02/03 0:40
שאלו על לב ירושלים שאלוה לשלומה 128655
אני חייב לאמר שאני מסכים איתך כמעט בהכל:

אני מסכים איתך שעבור פלסטינאי שמעדיף למות מאשר לוותר על חלק מארץ ישראל השלמה, היה עדיף לדחות את כל ההצעות להסדר.

אני גם מסכים שאיתך שנראה שאצל הפלסטינאים ערכים כמו אדמה ומקומות קדושים יותר פופולריים מאשר אצלנו (כאשר אצלנו אפשר למדוד את הפופלריות שלהם לפי ה"הצלחות" של פייגלין וקליינר). אולם לא כל הפלסטינאים הם כאלה, ולכן החשש של הקיצוניים מהסדר שיוציא את הרוח ממפרשי המאבק.

הדבר היחיד שאני לא מסכים איתך הוא הניתוח שלך לגבי העתיד. הדעה שלי היא שאי אפשר יהיה לחסל את מדינת ישראל, וגם אי אפשר יהיה לסלק את הפלסטינאים, ולכן אני מעריך שבסופו של דבר יהיו שתי מדינות ממערב לירדן.

אבל פה, מדובר על עובדות ולא על ערכים, ובסופו של דבר אפשר יהיה לראות מי צודק. האם את מוכנה לקבוע זמן ולאמר בעוד כמה שנים תהיה פה ה"מלחמה האחרונה" הזו, שאחריה רק אחד מהעמים ישאר?
שאלו על לב ירושלים שאלוה לשלומה 128784
בשביל הפלשתיני, אין ארץ ישראל השלמה. והוא לא נלחם על האדמה כמטרה, אלא כאמצעי כדי להגיע לאיון ה"ישות הציונית". לא נראה לי שאם סוריה מצרים וירדן היו חולקות ביניהן את שטחה של פלשתין, כפי שהן רצו לעשות במלחמת השחרור ומלחמת ששת הימים, לא היתה כל בעיה לפלשתינים.

לגבי הפלשתינים שוחרי ההסדר והשלום, איפה הם? אם הם בכלל קיימים, הם לא מספרים לאף אחד על מתשבותיהם, ולפיכך הם לא רלוונטיים. הם בודאי לא רוב אצל הפלשתינים. אם הם היו מספיק חזקים, הם לא היו נותנים לקיצוניים לרדות בהם. ואם הם חלשים עד כדי שאינם יכולים לקבוע את סדר היום, אז מה הטעם בלבנות עליהם הסדר כלשהו.
גם אני מאוד מקווה שאי אפשר יהיה לחסל את מדינת ישראל. לומר לך שאני בטוחה בזה? בוא נגיד שאני מאמינה שהקב"ה לא יתן לחורבן שלישי להתרחש. ללא האמונה הזאת, אני יכולה לשרטט הרבה תרחישים שבהם זה יכול לקרות, חס וחלילה.
אם ישארו ממערב לירדן ערבים שחולמים על פלשתין ערבית תהיה בסוף מלחמה. תוך כמה זמן זה יקרה לא יודעת. מה שברור לי שהמצב מתדרדר והולך לקראת זה. מבחינת ההתפתחות של היחסים בינינו לבין הפלשתינים- הם בהרעה מתמידה. גם אם עטפו זאת במחלצות "שלום" לפני מספר שנים, זו היתה רק הקדמה למצב שלנו היום, שהיה צפוי לכל מי שעיניו בראשו (התפרסמו על כך לא מעט מאמרים בזמנו). הכוונות של הערבים מוצהרות וברורות, ואני לא רואה מה בהתנהגותנו יכול לשנות אותן. לפיכך לי ברור שאם אנחנו נמשיך באותו "ראש", תוך מספר שנים תהיה מלחמה רעה מאוד.
שאלו, שאלו 128801
להזכיר לקוראים שמטרת היהודים המאמינים היא איון או שעבוד של הגויים, כולם, לחלוטין.

קראו בכתבי המאמין הקטן כהנא שמסתמך על אילנות גדולים ונפולים ממנו.
רמב"ם, למשל? 128947
"לא נתאוו ישראל לימות המשיח [...] כדי שיהיו שולטים באומות?" (בערך. אין לי את הציטוט המדוייק לפני).
אגב, המונח "שיעבוד מלכויות" משמעו שהמלכויות משעבדות את ישראל, לא להיפך. סתם, התגוננות מראש מפני הוצאה מהקשר.
במקרה הטוב 129071
רון, חביבי, כשאתה מציג את זה ככה, אנשים עלולים לקבל את הרושם שאלו הם חלומות באספמיה. מטרתם של מעט מאוד יהודים היא לשעבד את כל הגוים כולם בבת אחת, או לאין אותם (למעשה, רוב היהודים אפילו לא יודעים מה זה "לאין").

מטרת היהדות העולמית לדורותיה, כפי שהצהירה על כך בכתב ובעל-פה, היא ראשית להשתלט על הכלכלה העולמית (קומוניזם, קפיטליזם, הכל מסריח מדגים מלוחים), לאחר מכן - באמצעות הכוח הכלכלי האדיר שלהם לשלוט במקבלי ההחלטות בעולם ולגרור את העולם לסדרה של מלחמות מלאות דם (זה גם טוב בשביל מצות): מלחמות העולם הראשונה והשנייה - צעד מבריק של היהדות העולמית (אף אחד לא יכול להאשים אותה), לאחר מכן המלחמה הקרה, בלי לשכוח את הדיכוי הישראלי של כל מדינות ערב במזרח התיכון. תוך מלחמה אטומית אחת או שתיים, ישמידו היהודים את כל מקורות המזון בעולם, וכל הגויים בעולם ייאלצו להיכנע ליהדות העולמית או למות מרעב.

בנקודה הזאת, ולא רגע אחד לפני כן, אנחנו הולכים להכריח כל ערל בעולם לקרוא את כל אלף ומאתיים העמודים של "ימי ציקלג" מאת ס. יזהר (בלי לחפף), ולהסביר לנו מה קורה שם.

עולם, היזהר, יהודים בדרך.

נ.ב. אם אתה מעוניין בפירוט רחב יותר של התוכניות, אנא אל תעצור אצל הרב כהנא. ספר מקיף בהרבה (וברמה ספרותית גבוהה הרבה יותר) הוא "הפרוטוקולים של זקני ציון", שזוכה לתפוצה נרחבת ברשות הפלסטינית (כך שלא תהיה לך בעיה להשיג אותו). עלה והצלח.
במקרה 129148
על סמך מה הפניה האישית?

אשר לפרוטוקולים, אני לא רואה את עצמי כאחראי לתעתועי דמיונך.
במקרה 129337
הפניה היא אישית מפני שאתה היית האיש שהעלה את הטיעון המגוחך הזה באופן אישי (איון או שיעבוד של הגוים, נו באמת).

שמחתי, מכל מקום, לשמוע שאתה לא רואה את עצמך כאחראי לתעתועי דימיוני. אם אפשר לשאול, למה אתה רואה אותי כאחראי לתעתועי דימיונו של הרב כהנא?

(די נמאס מזה שאנשים כל הזמן טורחים להזכיר לי מה המטרה שלי. תן לי להחליט עליה בעצמי).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים